Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Ipad 2 . Digitizer nie działa mimo ,że jest cały ,a tasiemka nieprzerwana.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mihau2

Mihau2
  • 24 postów

Napisano 08 grudnia 2014 - 21:12

Digitizer nie działa mimo ,że jest cały ,a tasiemka nieprzerwana.Wcześniej działał .Obojętnie jak wsunę  tasiemkę. Jak się przyciska lekko digitizer i przejeżdża palcem po napisie odblokuj to napis rusza się  trochę się rusza ale nie tak żeby odblokować pulpit.



#2 Jumper

Jumper
  • 276 postów
  • SkądŁódź

Napisano 09 grudnia 2014 - 09:13

Sugeruje to na uszkodzoną taśmę. Tasiemki mają to do siebie że uszkodzeń czasem nie widać.


Serwis Apple iPhone Łódź http://www.iservice24.pl

Zapraszam na fanpage: www.facebook.com/iservice24

+48 604 358 943


#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 grudnia 2014 - 09:18

Nie ma sensu się zastanawiać co jest w nim uszkodzone. Trzeba kupić nowy i tyle.


  • Jumper lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#4 Mihau2

Mihau2
  • 24 postów

Napisano 09 grudnia 2014 - 10:48

Sugeruje to na uszkodzoną taśmę. Tasiemki mają to do siebie że uszkodzeń czasem nie widać.

 

Czytałeś uważnie ? Własnie chodzi o to ,że nie jest przerwana ani naderwana.

 

Nie ma sensu się zastanawiać co jest w nim uszkodzone. Trzeba kupić nowy i tyle.

I co ? Tak na pałę mam wymieniać digitizer ,a tu się okaże ,że przyczyna twki gdzie indziej ?



#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 09 grudnia 2014 - 11:05

To zrób po swojemu jeśli masz lepszy pomysł i nie zakładaj tematów na forum. 

Wiadomo, ze też moze być uszkodzona płyta ale bez podłączenia innego sprawnego dotyku nie masz tego jak sprawdzić.


Czytałeś uważnie ? Własnie chodzi o to ,że nie jest przerwana ani naderwana.

 

A Ty czytasz uważnie? Przecież Ci Jumper napisał wyraźnie że taśma może być uszkodzona nawet jeśli nie ma fizycznych naderwań ani przerwań. A taśma od dotyku w iPadzie to już na bank ulega uszkodzeniu przy złym zagięciu. Jeśli to jakiś kupowany dotyk, a nie oryginalny odklejony to w ogóle może być fabrycznie zepsuty, trafienie dobrego dotyku do starego iPada to loteria.


  • Jumper lubi to

Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#6 toka

toka
  • 123 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2014 - 13:51

taśma nie musi być przerwana, zagnieciona lub wytarta (widocznie). To są tylko ścieżki na tasiemce i mogły się utlenić


  • Jumper lubi to

#7 Mihau2

Mihau2
  • 24 postów

Napisano 09 grudnia 2014 - 18:10



taśma nie musi być przerwana, zagnieciona lub wytarta (widocznie). To są tylko ścieżki na tasiemce i mogły się utlenić

Jak to na tasiemce ? Przecież na tasiemce nie ma nic metalowego. 



#8 toka

toka
  • 123 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2014 - 18:29

uuuu stary, to jakim cudem lcd dostaje sygnał z płyty głównej?

To, że czegoś nie widzisz, nie znaczy, że tego tam nie ma :)



#9 Mihau2

Mihau2
  • 24 postów

Napisano 09 grudnia 2014 - 20:46

LCD jest połączony kabelkiem ,więc co to w ogóle za odpowiedź.
Jeśli ścieżki metalowe są zaizoloeane to niby jak miały by się utlenić?Miedź w warunkach domowych nie patynuje się ,tylko lekko śniedzieje,miedziany drucik nawet zaśniedziały nadal przewodzi prąd.

#10 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2014 - 21:44

Mihau2 - każda tasiemka połączeniowa składa się z miedzianych ścieżek więc ma w sobie coś metalowego ;). Tasiemka potrafi tak pęknąć, że pod 40-to krotnym powieszeniem nie widać uszkodzeń, a co dopiero gołym okiem. Często uszkodzenia tasiemki są widoczne dopiero przy powiększeniu x150 i do tego pod kątem. Tasiemka może mieć zwyczajne mikropęknięcie.

 Dobrze radził Ci macsupport - albo zaryzykujesz i podmienisz digitizer we własnym zakresie, albo podejdź do jakiegoś serwisu i niech Ci to zweryfikują.


  • Jumper lubi to
Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#11 toka

toka
  • 123 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 grudnia 2014 - 07:48

LCD jest połączony kabelkiem ,więc co to w ogóle za odpowiedź.
Jeśli ścieżki metalowe są zaizoloeane to niby jak miały by się utlenić?Miedź w warunkach domowych nie patynuje się ,tylko lekko śniedzieje,miedziany drucik nawet zaśniedziały nadal przewodzi prąd.

Chodziło mi o szybę, tylko tak mi się wstukało LCD.

Z drugiej strony jak atakujesz każdego, kto chce Ci coś podpowiedzieć, to podejrzewam, że z kolejnym tematem zostaniesz na lodzie. Naprawiłem sporo rzeczy z jabłkiem ze względu na dawną profesję i mógłbym Ci trochę pomóc, ale ze względu na Twoją postawę "wisi mi i powiewa".

Powodzenia życzę


  • Jumper lubi to

#12 edwa

edwa
  • 880 postów
  • SkądGdańsk, PL

Napisano 10 grudnia 2014 - 09:08

Nie wiem po co w ogóle z nim dyskutujecie. Widać, że ma "większą" wiedzę niż Wy ;). Niech sobie dalej próbuje naprawiać, a finalnie i tak jakiś serwis zarobi :D.



#13 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 10 grudnia 2014 - 09:19

Normalny serwis raczej nie zarobi, bo nikt poważny nie będzie się brał za naprawę urządzenia zgrzebanego przez domorosłego specjalistę. Albo wycena będzie taka, ze ten specjalista klęknie kiedy ją zobaczy.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91


#14 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 10 grudnia 2014 - 09:30

Dobra - zaczyna być niezdrowa atmosfera. Autor otrzymał odpowiedź, jeśli będzie miał coś konstruktywnego do wniesienia proszę o sygnał na PW, - na razie zamykam


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych