Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

Iphone 6 przesuwający się przedni aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
441 odpowiedzi w tym temacie

#126 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 30 września 2015 - 19:47

Zgadza się - podobno dotyczy tylko telefonów z krajowej dystrybucji. 

 

http://www.apple.com...l-warranty.html

 

Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.



#127 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 30 września 2015 - 19:56

No wiesz ja specjalnie zapytałem przy odbiorze jak wygląda sprawa gwarancji i czy telefon jest zupełnie nowy czy "refub"

Na pierwsze pytanie usłyszałem to co wyżej 90 dni...

Na drugie pytanie było wymowne wzruszenie ramionami :D    


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 


#128 klepek1

klepek1
  • 4 postów

Napisano 01 października 2015 - 09:33

Witam

Aby rozwiać wszystkie wątpliwości, chcę podzielić się moimi spostrzeżeniami.

Telefon mój, IP6-64Gb posiadał przypadłość "księżyca" na przednim aparacie. Będąc w Bydgoszczy podszedłem do IDream i pokazałem mój telefon Geniuszowi, który stwierdził, że przypadek ten kwalifikuje się do wymiany przedniego panelu. Telefonu nie oddałem. Tydzień później byłem w Gdańsku w Cortlandzie i oddałem telefon do naprawy ( wspomnę, że gwarancja jeszcze obejmowała telefon przez 56 dni). W zeszłą środę dostałem maila z informację o wymianie telefonu na "sprawny". Telefon odebrałem w piątek 25.09.15 w bombelkowej foli, na ekranie i pleckach była oryginalna folia. 

W dniu dzisiejszym sprawdziłem telefon na stronie apple po numerze imei i:

1. mam wsparcie do 24 grudnia 2015

2. telefon posiada gwarancję na naprawy do 24 września 2016 roku.

Także tym mailem rozwiewam wszystkie wątpliwości odnośnie naprawy, wymiany jak i gwarancji.

Pan w Cortland powiadomił mnie po moim pytaniu, że gwarancji jest raczej 90dni, co jest jednak nieprawdą.



#129 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 października 2015 - 10:06

Kolejny czytać nie umiejący. Było wiele razy tłumaczone, że w ciągu 14 dni wskoczy Ci poprawna data i będziesz miał 90 dni a nie rok. Aktualizacja systemu chwilę trwa, więc nie ciesz się zawczasu.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#130 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 01 października 2015 - 10:13

Kolejny czytać nie umiejący. Było wiele razy tłumaczone, że w ciągu 14 dni wskoczy Ci poprawna data i będziesz miał 90 dni a nie rok. Aktualizacja systemu chwilę trwa, więc nie ciesz się zawczasu.

 

Przydał by się cytat, ponieważ nie wiadomo do kogo odnosi się Twoja wypowiedź, która jest w 100% błędna i mogę to udowodnić.


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 


#131 klepek1

klepek1
  • 4 postów

Napisano 01 października 2015 - 10:30

Kolejny czytać nie umiejący. Było wiele razy tłumaczone, że w ciągu 14 dni wskoczy Ci poprawna data i będziesz miał 90 dni a nie rok. Aktualizacja systemu chwilę trwa, więc nie ciesz się zawczasu.

Forum przeglądam i szukam w przypadku jakiegoś problemu. Tak też było i teraz, czyli przesuwający się przedni aparat. Na podstawie postów wydedukowałem, że największe prawdopodobieństwo wymiany telefonu na "sprawny", a nie naprawa, jest w Cortland. Okazało się to prawdą, natomiast okres gwarancji odczytałem z apple strony po podaniu IMEI i te dane zamieściłem na tej stronie. Na chwilą obecną wszystko co podałem jest prawdą. Nie mam czasu analizować i wałkować całego forum po tym co zobaczyłem na stronie apple odnośnie gwarancji czy to prawda czy fałsz i czy zmienią to po 14 dniach (gdyż i tak nie mam na to wpływu). Więc OleYek nie atakuj mnie i nie życzę sobie komentarzy " kolejny nie umiejący czytać", jako moderator proszę trzymać chociaż podstawowy poziom kultury w wypowiedziach na lokalnym forum.


  • Sebosz lubi to

#132 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 01 października 2015 - 11:31

Kolejny czytać nie umiejący. Było wiele razy tłumaczone, że w ciągu 14 dni wskoczy Ci poprawna data i będziesz miał 90 dni a nie rok. Aktualizacja systemu chwilę trwa, więc nie ciesz się zawczasu.

 

Wychodzi że ty też się do nich zaliczasz.

 

http://www.apple.com...l-warranty.html

 

Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.

 

A to jeszcze mail z tego tygodnia z cortlanu (telefon jednak z Niemiec więc gwarancja zostaje stara)

 

 

 

Dzień dobry, 

uprzejmie informujemy, że diagnostyka Państwa sprzętu została zakończona, a wada produktu potwierdzona. Przystępujemy do kolejnego etapu realizacji zlecenia.

Państwa urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzymają Państwo nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple. 

Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu. 

 

 

Nie wiem dlaczego ale tylko dla Polski są takie zapisy w gwarancji. 



#133 North

North
  • 1 336 postów

Napisano 01 października 2015 - 12:01

Dokładnie, też spotkałem sie ostatnio z informacją, że gwarancja na wymienione urządzenie jest liczona od nowa (Cortland).



#134 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 01 października 2015 - 14:08

Panowie jeszcze jedno pytanie, oddawałem telefon we wrześniu do serwisu,wymienili mi na nową sztukę powinienem mieć gwarancje przedłużoną o 90 dni tak?


Own your way.....


#135 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 01 października 2015 - 14:11

Zależy ile pozostało gwarancji pierwotnej.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#136 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 01 października 2015 - 14:18

Do końca września gwarancja obejmowała mój sprzęt,oddawałem go na gwarancję 12 września.


Own your way.....


#137 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 01 października 2015 - 14:22

No to przedłużą o 90 dni od dnia wymiany.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#138 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 01 października 2015 - 14:25

Przydał by się cytat, ponieważ nie wiadomo do kogo odnosi się Twoja wypowiedź, która jest w 100% błędna i mogę to udowodnić.

 

Nie, nie jest potrzebny, bo byłby niepotrzebnym śmieceniem. Brak cytatu jasno oznacza komu odpowiadałem.


Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#139 ktmracing

ktmracing
  • 635 postów
  • Płeć:
  • SkądSilesia / Rbk

Napisano 01 października 2015 - 14:33

No pytałem dzisiaj w cortlandzie to mi odpisano że telefon już nie jest na gwarancji...


Own your way.....


#140 anx

anx
  • 12 postów

Napisano 03 października 2015 - 19:11

witam
jakis czas temu dzwonilem do doradcy apple
wiec sytuacja wyglada tak ze warunki gwarancji zmienily sie po 1 lub 31 marca 2015 roku .
jesli telefon byl kupiony przed ta data i wymieniony to ma 90 dni gwarancji jesli po tej dacie byl zakup to po wymianie na nowy ma rok
pozdrawiam

#141 devis091

devis091
  • 64 postów

Napisano 06 października 2015 - 20:16

Witam mój Iphone 6 też ma tą przypadłość
I ty pytanie Iphone pochodzi z Anglii gdzie go oddać na gwarancje ??

#142 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 06 października 2015 - 20:17

iSpot, Cortland itp.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#143 devis091

devis091
  • 64 postów

Napisano 06 października 2015 - 20:31

Jak oddam to wymienią mi sam ekran czy cały tel ?

#144 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 07 października 2015 - 08:04

Prawdopodobnie cały telefon, ale to już zależy od serwisu.

#145 devis091

devis091
  • 64 postów

Napisano 07 października 2015 - 14:06

Nie chciałbym wymiany całego tel bo mam na nim iOS 8.1.2 z JB a pewnie dają mi inny z iOS 9

#146 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 07 października 2015 - 14:13

Nie chciałbym wymiany całego tel bo mam na nim iOS 8.1.2 z JB a pewnie dają mi inny z iOS 9


Na to nie masz wpływu. I tak zrobią Ci pewnie restore jak im oddasz, więc co to za różnica, poza tym musisz oddać bez JB bo mogą się do tego doczepić.
Linux is like a wigwam. No gates, no windows and apache inside.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach

#147 devis091

devis091
  • 64 postów

Napisano 07 października 2015 - 14:39

To chyba poczekam aż wyjdzie JB na iOS 9 i wtedy go oddam bo nie wyobrażam sobie Iphone bez JB

#148 woojtekn

woojtekn
  • 96 postów
  • SkądSosnowiec

Napisano 07 października 2015 - 14:42

Ja swojego oddałem w czwartek w Cortlandzie Katowickim, a odebrałem we wtorek. Wersja na rynek niemiecki :) Wymiana na nowy telefon, soft 8.4.1 



#149 cocojambo12

cocojambo12
  • 8 postów

Napisano 08 października 2015 - 12:27

Wczoraj oddałem w siedzibie warszawskiej Cortland, zobaczymy ile będę czekał na wymianę :)
Pan w sklepie powiedział mi, że w tych sytuacjach wymieniają na nowy telefon. 



#150 vokal

vokal
  • 3 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 października 2015 - 22:47

Wczoraj oddałem w siedzibie warszawskiej Cortland, zobaczymy ile będę czekał na wymianę :)
Pan w sklepie powiedział mi, że w tych sytuacjach wymieniają na nowy telefon. 

 

Mam podobny problem z iphonem 6. Dodatkowo jeszcze touch id dostał małe luzy.

Jak myślicie lepiej podrzucić go do Cortlandu czy do iSpotu?






Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych