Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
* * * * * 4 głosy

Iphone 6 przesuwający się przedni aparat


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
441 odpowiedzi w tym temacie

#226 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 16:28

Różnie, ja w grudniu 2014 r. dostałem z 7.1.2

#227 dtm.marcin

dtm.marcin
  • 264 postów
  • Skąd,PL

Napisano 17 grudnia 2015 - 17:02

Ja wysłałem swojego iPhone 6 do Cortlandu w Poznaniu ( wada przesunięcie gąbki w przednim aparacie) 14 grudnia a dziś dostałem e-maila że zostanie on wymieniony na nowy egzemplarz, super !!
I mam małe pytanko do tych którym tez wymienili na nowe w ostatnim czasie jaka dokładnie była wersja iOS po odpaleniu nowego iPhone ???

 

W listopadzie kupiłem sztukę miała 8.4 na start podejrzewam,że z takim softem dostaniesz...


  • devis091 lubi to

#228 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 20:33

No to w tym przypadku możesz już żądać wymiany na nowy. W ramach gwarancji oczywiście.

W ramach gwarancji (o ile w warunkach gwarancji nie jest napisane inaczej - a w Apple nie jest) nie ma określonej ilości napraw gwarancyjnych po której zamiast kolejnej naprawy ewentualnie należałaby się wymiana całego urządzenia


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#229 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 21:01

Ale w kc jest.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#230 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 22:14

Ale w kc jest.

... że w przypadku tzw. "naprawy istotnej" masz nową gwarancję na część, która została wymieniona. Nie ma limitu napraw gwarancyjnych.


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#231 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 22:18

Art. 560. [Uprawnienia kupującego]
§ 1.

Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.

 

 

Jak ktoś korzysta z gwarancji zamiast rękojmi, to już jego problem.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#232 bee3

bee3
  • 3 841 postów

Napisano 17 grudnia 2015 - 23:13

 


 

 

Jak ktoś korzysta z gwarancji zamiast rękojmi, to już jego problem.

 

 

No to w tym przypadku możesz już żądać wymiany na nowy. W ramach gwarancji oczywiście.

A przeczytałeś (swój) wpis #224 (który pozwoliłem sobie ponownie zacytować) : "W ramach gwarancji oczywiście".
Pachnie mi tu jakimś Déjà vu .


Pomogłem ?   -  Lubię to 


#233 Golaselo

Golaselo
  • 24 postów

Napisano 31 grudnia 2015 - 16:05

Witam, przepraszam lecz nie mam czasu czytać całego wątku. Mam właśnie problem z przesuwającą się kamerą przednia. Nie jest do dla mnie dużym problemem. Telefon został kupiony jako nowy w październiku tego roku (2015) i mam zamiar poczekać do lipca/sierpnia żeby oddać go na gwarancję z tymże problemem. Czy wymienią mi telefon na nowy czy po prostu wymienią samą kamerę? Oraz jeśli wymienialiby oni na nowy telefon to czy jest możliwość dopłacenie jakiejś kwoty i wymiany na 6s? Z góry dziękuję za odpowiedź



#234 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 31 grudnia 2015 - 16:06

Obojetnie co zrobia - nie ma jakiejkolwiek mozliwosci zmiany urzadzenia.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#235 Golaselo

Golaselo
  • 24 postów

Napisano 31 grudnia 2015 - 17:39

Ale wymienia mi telefon na nowy ?

#236 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 31 grudnia 2015 - 17:49

Niekoniecznie.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#237 MasterM

MasterM
  • 1 658 postów

Napisano 31 grudnia 2015 - 18:45

Mogą wymienić samą kamerę, ale jeżeli nie przeszkadza ci to, to poczekaj do końca gwarancji, wtedy albo wymienią kamerę albo dadzą nowy telefon z nową gwarancją.

#238 monis

monis
  • 480 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 stycznia 2016 - 11:46

cudnie, w sierpniu wymienili mi iP 6 na nowego z powodu znacznego przesunięcia gąbki, a wczoraj zauważyłam, że znów zaczyna mi się przesuwać :/ najgorsze, że kupowałam go krótko po premierze, zatem roczna gwarancja upłynęła mi w grudniu :/



#239 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 11:50

Skoro wymienili na nowy, to gwarancja leci od początku.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#240 monis

monis
  • 480 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 stycznia 2016 - 12:22

Skoro wymienili na nowy, to gwarancja leci od początku.

nie jestem pewna, po wymianie telefonu dostałam maila z informacją:

 

Twój iPhone 6 został naprawiony. Naprawa odbyła się zgodnie z procedurami firmy Apple.

 
Urządzenie zostało wymienione na sprawne.
 
Twój poprzedni iPhone 6 o numerze seryjnym: .....
 
został zastąpiony sprawnym o numerze seryjnym: ..........
 
Okres trwania gwarancji został przeniesiony na nowe urządzenie. Gwarancja na wymienione
 
urządzenie wynosi 90 dni, lub do końca okresu gwarancji - w zależności od tego, który z tych okresów
 
jest dłuższy.

a na stronie apple po wpisaniu numeru seryjnego pojawia się informacja:

 

 

Zakres napraw i serwisu: może mieć zastosowanie prawo konsumenckie

Ten produkt może kwalifikować się do zwrotu kosztów naprawy określonego w prawie konsumenckim. Uprawnienia z tytułu ograniczonej gwarancji Apple oraz planu AppleCare Protection Plan lub AppleCare+ są oddzielne od uprawnień wynikających z przepisów prawa konsumenckiego



#241 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 12:27

Pytanie uściślające - konkretnie którego grudnia kupiony był telefon?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#242 monis

monis
  • 480 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 stycznia 2016 - 12:40

Pytanie uściślające - konkretnie którego grudnia kupiony był telefon?

 

14 grudnia 2014 - niedługo po premierze iP6



#243 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 12:47

No to faktycznie gwarancji nie masz.

iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#244 monis

monis
  • 480 postów
  • SkądPoznań

Napisano 11 stycznia 2016 - 12:56

Skoro wymienili na nowy, to gwarancja leci od początku.

 

 

No to faktycznie gwarancji nie masz.

Wiem, tylko nie rozumiem tego komentarza wyżej o "gwarancji lecącej od początku".

 

Gdybym kupiła telefon w grudniu 2015 to chyba ciężko byłoby mi oddać go do naprawy kilka miesięcy wcześniej ;)



#245 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 13:01

Nie, ale gdybyś kupiła już 27 grudnia 2014 roku, to po wymianie gwarancja biegłaby od początku.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#246 Trinmix

Trinmix
  • 43 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 13:21

Wczoraj oddałem telefon na naprawę gwarancyjną po raz drugi, dziś dostałem maila

 

Pana urządzenie zostanie wymienione w ramach naprawy serwisowej. Otrzyma Pan nowy produkt z magazynu serwisowego Apple, w myśl postanowień producenta. Metoda ta pozwala na najefektywniejsze usunięcie problemu oraz zachowanie najwyższej jakości urządzeń Apple.

Zgodnie z warunkami gwarancji Apple, dla produktów pochodzących z polskiej dystrybucji, przy wymianie sprzętu na produkt wolny od wad bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu z serwisu.

Czyli nowe urządzenie z 12 miesięczną gwarancją. Miła wiadomość, zwłaszcza ze moja gwarancja kończyła się za dwa tygodnie.



#247 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 stycznia 2016 - 14:40

Nie, ale gdybyś kupiła już 27 grudnia 2014 roku, to po wymianie gwarancja biegłaby od początku.

Nie zgodzę się, gwarancja biegłaby od początku gdyby telefon był kupiony po 02/03/2015 sam to przerabiałem. można też tą informację znaleźć na stronie apple.


 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 


#248 MC_

MC_
  • 6 915 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 14:49

A jaka PODSTAWA PRAWNA?


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE


#249 Damass

Damass
  • 118 postów

Napisano 11 stycznia 2016 - 16:47

Nie zgodzę się, gwarancja biegłaby od początku gdyby telefon był kupiony po 02/03/2015 sam to przerabiałem. można też tą informację znaleźć na stronie apple.

 

Nie mogę się z Tobą zgodzić iPhone 6 kupiony w grudniu 2014 w sieci T-Mobile.

Został wymieniony na nowy z powodu przesuniętej kamery Face Time w dniu 10.08.2015

Po aktywacji 12 miesięcy gwarancji.


 MacBook Pro Retina 13.3" 2,7 GHz  iPhone 6s 64GB Space Grey  iPad3 64 GB WiFi + 4G white  Apple Watch SS 42mm 

 


#250 Arshe

Arshe
  • 800 postów
  • SkądŁódź

Napisano 11 stycznia 2016 - 16:51

To dziwna sprawa gdyż mój telefon otrzymał tylko 90dni, dodatkowo zacytuję regulamin gwarancji apple: 

View Warranty version

3/28/2013 - 3/2/2015

Produkt zamienny lub część zamienna albo naprawiony Produkt Apple przejmują pozostały okres gwarancji oryginalnego Produktu Apple lub podlegają takiej gwarancji przez okres dziewięćdziesięciu (90) dni od daty wymiany albo naprawy, w zależności od tego, który okres jest dłuższy.

 

View Warranty version

3/2/2015 - Present
Jeżeli w wykonaniu obowiązków wynikających z rocznej gwarancji Apple, Apple dostarczy użytkownikowi wolny od wad produkt w zamian za produkt wadliwy lub przeprowadzi istotną naprawę produktu objętego niniejszą gwarancją, bieg okresu gwarancji rozpoczyna się na nowo od momentu dostarczenia produktu wolnego od wad lub zwrotu użytkownikowi produktu naprawionego. Jeżeli Apple wymieni część produktu, wówczas powyższe postanowienie będzie stosowało się odpowiednio do części, która została wymieniona. W przypadku napraw, które nie były istotne, okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas, w którym użytkownik nie mógł korzystać z produktu ze względu na wystąpienie wady.

Zastanawiam się więc jak to jest, rosyjska ruletka?


Użytkownik Arshe edytował ten post 11 stycznia 2016 - 16:51

 iPhone 12 mini   iPhone 5s  iPad 8 th  HomePod mini 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych