Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dzwoni wszytko na raz - pomocy !


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 konantor

konantor
  • 6 postów

Napisano 03 grudnia 2014 - 18:54

Witam

 

Nie wiem czy dobry dział, bo nie do końca wiem którego z urządzeń mój problem dotyczy. Jeśli zły to proszę o przeniesienie tematu w odpowiednie miejsce i przepraszam za kłopot.

 

Po zaktualizowaniu mojego MB pro do yosemite (lub iphona do 8),  wszystkie moje urządzenia apple zwariowały - a ja za chwilę zwariuje wraz z nimi ;)

 

Problem polega na tym, że od tej nieszczęsnej aktualizacji kiedy dzwoni mój telefon (iphone 5s)  jednocześnie zaczyna dzwonić też mój komputer i tablet (air retina) 

żeby to jeszcze wszytko się uspakajało wraz z odebraniem rozmowy to ok, ale gdzie tam ! Odbieram połączenie a np komp przy którym siedzę drze się jeszcze dobre 10 sekund. 

A jak nie daj Bóg nie odbiorę rozmowy ?  To komputer chyba nie ma ochoty być tego świadomy i wydzwania jak wściekły do odwołania (znaczy do "rozłączenia" w prawym górnym rogu)

Kombinowałem już z funkcją hand off w telefonie ale nic to nie daje . Wszytko tam mam wyłączone i nadal dupa.  

 

Pomóżcie zanim to wszytko porąbie jakimś ciężkim narzędziem w cholerę jasną ;)


Użytkownik konantor edytował ten post 03 grudnia 2014 - 18:58


#2 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 03 grudnia 2014 - 19:05

Yosemite wprowadza możliwość przesyłania połączeń między Mac'iem a iPhone. Podobnie jest między iPhone a iPadem. Oczywiście z najnowszym iOS. To wszystko dzieje się poprzez facetime (rozmowy) oraz i Messages (wiadomości) wyłącz to w ogóle na iPhonie albo wyłącz przekazywanie połączeń. Trochę się tylko dziwie skąd ci się to wzięło skoro tego nie uruchamiałeś a przynajmniej tak sądzę po tym jak jesteś wszystkim zaskoczony.


Użytkownik kristof461 edytował ten post 03 grudnia 2014 - 19:05

MacBook Pro 16" 2019 / iPhone Xs / Apple Watch S4 / Apple TV 4 / AirPods


#3 dominikg

dominikg
  • 112 postów
  • SkądBratuszyn

Napisano 03 grudnia 2014 - 19:17

Też tak miałem. MI pomógł restore telefonu



#4 konantor

konantor
  • 6 postów

Napisano 03 grudnia 2014 - 19:20

Ok ,to dajcie info gdzie to się wyłącza - bo ja już kombinuje 3 tydzień i nie wiem...

 

 

EDIT: Nic nie kombinowałem, po prostu po którejś tam aktualizacji (właśnie już nie wiem teraz czy to kompa czy fona) samo się to wszytko zaczęło 


Użytkownik konantor edytował ten post 03 grudnia 2014 - 19:21


#5 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 03 grudnia 2014 - 20:08

Czy autora ogłoszenie "Zatytułuj porządnie wątek!" nie dotyczy? Jak inni użytkownicy maja znaleźć odpowiedź na podobny problem? Temat powinien znaleźć się w koszu, ale ze względu na niski staż autora na forum zamykam go do czasu przesłania na PW prawidłowego tytułu  tematu. 


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych