Siemka,
wczoraj uruchomiłem telefon, po czym uaktualnilem go do wersji 8.1.1, jak wchodzę do AppStore wyświetla się taki komunikat: cannot connect to App Store. To mój 3 Iphone i pierwsza taka sytuacja, proszę o pomoc. Aha, zrobiłem twardy reset, wyzerowalem statystki i podążałem wedle wskazówek, które znalazłem gdzieś w necie przy takiej sytuacji, i nic nie pomogło,
Pzdr
P.s sora Admin za ostatni post;)
![Zdjęcie](https://secure.gravatar.com/avatar/9144e80ca7319d3d3ec5b0209e90fdeb?s=100&d=https%3A%2F%2Fmyapple.pl%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Ftctc91_simplify%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
IPhone 5s nie łączy się z App Store
Rozpoczęty przez
juve1897
, 03 gru 2014 11:28
![](https://myapple.pl/forums/uploads/profile/photo-thumb-103847.gif?_r=1424875250)
Najlepsza odpowiedź marooo , 03 grudnia 2014 - 17:34
A wylogowanie i ponowne zalogowanie do AppStore próbowałeś?
Przejdź do postu![](https://myapple.pl/forums/public/style_images/tctc91_simplify/right_white_10px.png)
2 odpowiedzi w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych