Siemka,
wczoraj uruchomiłem telefon, po czym uaktualnilem go do wersji 8.1.1, jak wchodzę do AppStore wyświetla się taki komunikat: cannot connect to App Store. To mój 3 Iphone i pierwsza taka sytuacja, proszę o pomoc. Aha, zrobiłem twardy reset, wyzerowalem statystki i podążałem wedle wskazówek, które znalazłem gdzieś w necie przy takiej sytuacji, i nic nie pomogło,
Pzdr
P.s sora Admin za ostatni post;)
IPhone 5s nie łączy się z App Store
Rozpoczęty przez
juve1897
, 03 gru 2014 11:28
Najlepsza odpowiedź marooo , 03 grudnia 2014 - 17:34
A wylogowanie i ponowne zalogowanie do AppStore próbowałeś?
Przejdź do postu
2 odpowiedzi w tym temacie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych