
[6 - 8.1.1] Znikające dzwonki kupione w iTunesStore
#1
Napisano 26 listopada 2014 - 19:58
#2
Napisano 03 grudnia 2014 - 23:43
Czy ktoś ma z tym problem??
Zakupiłem 2 dzwonki w iTunes Store po czym... one samoistnie zniknęły. Czytałem na zagranicznych forach, że to jakiś bug w tej wersji i najczęściej one giną gdy się wyłączy i włączy telefon lub bateria się rozładuje do końca. Tylko, że wczoraj mi zniknęły ot tak sobie - bez żadnego z tych powodów. Dodam, że oczywiście kupionych dzwonków nie da się ściągnąć raz jeszcze z iTunes - tylko trzeba ponownie płacić. A jak zsynchronizowałem na kompie z iTunes, to niby są, ale po synchronizacji na telefonie ich nie widać...
Mam identyczny problem z tym, że kiedy chce ponownie kiupić te dzwonki - itunes store mi podpowiada, że już je kupiłem i czy chce to zrobić ponownie. Niestety nie widzę, nigdzie "chmurki ze strzałką" abym mógł je ściągnąć.
Będę zobowiązany za pomoc bo mnie to już denerwuje... Kupilem juz te dzwonki drugi raz i znowu zniknely
#3
Napisano 03 grudnia 2014 - 23:47
A nie masz czasem ukrytych zakupów?
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#4
Napisano 04 grudnia 2014 - 00:32
A nie masz czasem ukrytych zakupów?
próbowałem je teraz wyłączyć zgodnie z instrukcją na support, ale nie widzę czegoś takiego jak zarządzanie zakupami w Itunes in the cloud
#5
Napisano 05 grudnia 2014 - 13:10
Mam identyczny problem z tym, że kiedy chce ponownie kiupić te dzwonki - itunes store mi podpowiada, że już je kupiłem i czy chce to zrobić ponownie. Niestety nie widzę, nigdzie "chmurki ze strzałką" abym mógł je ściągnąć.
Będę zobowiązany za pomoc bo mnie to już denerwuje... Kupilem juz te dzwonki drugi raz i znowu zniknely
Nie da rady ściągnąć drugi raz. Trzeba je po prostu znowu kupić. Weryfikowałem to i niestety pobierają drugi raz pieniądze, ogólnie jakiś bubel, bo nie dość, że same znikają, to jeszcze nawet przy kopii w iTunes na kompie i późniejszym chęci odzyskania tych dzwonków, wszystkich się nie da....
#6
Napisano 05 grudnia 2014 - 23:36
#7
Napisano 11 grudnia 2014 - 17:15
Nowy soft usunął problem i zwrócili pieniądze za zdublowane zakupy:)
#8
Napisano 11 grudnia 2014 - 17:16
W takim razie zamykam temat.
Jakby coś się zmieniło to piszcie na PW do mnie.
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych