

iPhone wyrzuca hasło do Wi-Fi jako niepoprawne
#1
Napisano 19 listopada 2014 - 20:25

#2
Napisano 19 listopada 2014 - 20:35
#3
Napisano 19 listopada 2014 - 20:53
#4
Napisano 19 listopada 2014 - 20:55
#5
Napisano 19 listopada 2014 - 21:07

#6
Napisano 19 listopada 2014 - 21:08
- mart.plax lubi to
#7
Napisano 07 czerwca 2017 - 21:29
Mam to samo w iPhone SE... Poprzednia sztuka łączyła się bez problemu (iOS 10.3.1), natomiast obecna (iOS 10.2.1) cały czas uważa, że podaję nieprawidłowe. Napomnę, że trzecia sztuka (również 10.2.1) najpierw też wywalała komunikat o niepoprawności hasła, natomiast po wyłączeniu i ponownym włączeniu tel. połączyła się za I razem. Natomiast co chwila gubi zasięg i trzeba manualnie znowu kliknąć sieć WiFi w ustawieniach co jakiś czas... A kiedy tel. leży nieużywany i go odblokuję, to nie jest połączony z WiFi i dopiero za chwilę automatycznie się łączy - w pierwszej sztuce (10.3.1) tak nie było. Bardzo dziwne i wyczuwam jakiś problem w hardware... Nie mam ostatnio szczęścia do produktów Apple...
#8
Napisano 07 czerwca 2017 - 21:40
Skoro na nowszym oprogramowaniu nie było tego problemu to co zatem stoi na przeszkodzie aby zrobić aktualizację i sprawdzić czy to pomoże?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#9
Napisano 07 czerwca 2017 - 22:07
Generalnie sieć co chwila się rozłącza i łączy ponownie - jest straszny burdel... Co jakiś czas prosi o hasło przy takim ponownym automatycznym połączeniu się z siecią. Inne urządzenia nie mają najmniejszych problemów. Zaraz spróbuję z udpatem, ale wolałem zostać na 10.2.x na razie, żeby zobaczyć jak system na tej wersji działał. Niestety chyba nie będzie mi to dane, bo z podstawowej funkcji nie jestem w stanie normalnie korzystać...
#10
Napisano 07 czerwca 2017 - 22:26
#11
Napisano 07 czerwca 2017 - 22:38
@up - ale wtedy chyba niezmiennie i stale powinien wyświetlać się taki komunikat, a nie od czasu do czasu tylko, nie? Tobie, makemymind, wyświetlał się komunikat o nieprawidłowym haśle non stop i za nic nie byłeś w stanie się z WiFi połączyć?
Niemniej na szczęście po odłączeniu zasilania routerowi na kilka sekund i ponownemu podłączeniu go do prądu (czyli powiedzmy reset) problemy na razie całkowicie zniknęły. Zarówno jeden jak i drugi SE (oba iOS 10.2.1) nie gubią już połączenia i nie proszą ponownie o żadne hasło. Tak czy inaczej jest to zastanawiające, że inne urządzenia w domu działały normalnie również przed tym resetem routera. Co prawda iPhone'y po raz pierwszy zostały z nim dzisiaj połączone, ale to chyba nie ma znaczenia - jeśli problem leżał gdzieś w routerze, to powinien objawiać się na wszystkich urządzeniach.
EDIT. Czemu, kiedy odblokowuje iPhone'a po jakimś czasie (np. niecała godzina), to ikonka WiFi pojawia się dopiero po ok. 5 sekundach? Telefon nie jest nieprzerwanie połączony z internetem? Da się gdzieś to ustawić, aby nie było takich przerw, bo podejrzewam, że skoro ikonka dopiero pojawia się po chwili, to faktycznie są przerwy w połączeniu, co może prowadzić np. do nie otrzymania jakiegoś maila na czas?
Użytkownik FireBird edytował ten post 07 czerwca 2017 - 23:25
#12
Napisano 08 czerwca 2017 - 13:08
WiFi nie działa kiedy telefon jest uśpiony. To jest normalne w iPhonach.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
#13
Napisano 08 czerwca 2017 - 14:33
A jednak czasami zaktualizuje mi maila przy zablokowanym wyświetlaczu i wyłączonej transmisji danych (jedynie WiFi jest włączone) - czyli co jakiś czas sam sobie włącza to WiFi na chwilę, tak?
#14
Napisano 08 czerwca 2017 - 14:35
Na pewno to jest normalne? Mój iPad na moim routerze trzyma połączenie cały czas, jakim sposobem miałby np. odbierać maile czy wiadomości iMessage?
Na routerze brata jest masakra, kilka sekund po wyłączeniu ekranu WIFI się rozłącza. Dopiero wybudzenie iPada i odczekanie kilku sekund powoduje połączenie z siecią. W tym czasie żadne powiadomienia nie przychodzą. Wygląda na winę routera.
#15
Napisano 08 czerwca 2017 - 14:42
Jak jestem w zasięgu wi-fi, po wybudzeniu ekranu, nawet nie odblokowując telefonu widzę ikonkę, że jest połaczony z siecią.
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#16
Napisano 08 czerwca 2017 - 14:54
@up - albo trafiasz akurat w momenty, kiedy właśnie na chwilę łączy się z WiFi albo jednak ja i kolega MiL mamy jakiś problem. Wtedy wynikało by również, że macsupport się myli.
#17
Napisano 08 czerwca 2017 - 17:41
iPhone SE (2016) + iPad Air M1 + Watch SE
#18
Napisano 08 czerwca 2017 - 20:26
To wina routera. Nie raz na forum o tym było.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#19
Napisano 08 czerwca 2017 - 22:34
Pokierujesz, OleYek, bo nie mogę znaleźć tematu z rozwiązaniem?
I w takim razie twierdzenie "WiFi nie działa kiedy telefon jest uśpiony. To jest normalne w iPhonach." jest całkowicie błędne?
Użytkownik FireBird edytował ten post 08 czerwca 2017 - 22:35
#20
Napisano 08 czerwca 2017 - 23:18
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#21
Napisano 09 czerwca 2017 - 01:16
Wyłącz i włącz router lub go zresetuj i powinno być ok.
Niemniej na szczęście po odłączeniu zasilania routerowi na kilka sekund i ponownemu podłączeniu go do prądu (...).
To niestety już próbowałem.
#22
Napisano 09 czerwca 2017 - 07:58
Pokierujesz, OleYek, bo nie mogę znaleźć tematu z rozwiązaniem?
I w takim razie twierdzenie "WiFi nie działa kiedy telefon jest uśpiony. To jest normalne w iPhonach." jest całkowicie błędne?
Rozwiązania są trzy. Aktualizacjia firmware routera, ponowna konfiguracja, włączenie multicasta i ustawienie szyfrowania na wpa2 lub wymiana routera na nowszy jak poprzednie kroki nie poprawiły nic.
Wyłącz i włącz router lub go zresetuj i powinno być ok.
Nie, nie będzie ok, bo nie masz pojęcia o czym mówisz.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
#23
Napisano 09 czerwca 2017 - 08:47
A co to za router?
#24
Napisano 09 czerwca 2017 - 10:21
Użytkownik iLuk45z edytował ten post 09 czerwca 2017 - 10:23
iPhone 3G 16GB-> iPhone 3GS 16GB -> iPhone 4 16GB Black -> iPhone 4S 16GB Black -> iPhone 5 16GB Black -> iPhone 6S 16GB Black -> iPhone SE 64GB Black -> iPhone 7 Plus 128GB (PRODUCT) Red -> iPhone 8 Plus 64GB Rose Gold -> iPhone XR 128GB Black -> iPhone 12 mini 128GB Blue -> iPhone 13 128GB Midnight -> iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -> iPhone 15 Pro Max 25GB White Titanium
#25
Napisano 10 czerwca 2017 - 11:02
Hasło nie ma nic do rzeczy, zgadza się albo nie, jego skomplikowanie nie ma wpływu na łączenie. Problemem są albo ustawienia routera (szczególnie multicast) albo firmware routera, który szaleje z iPhone. Często albo jest niekompatybilny z nowymi rzeczami, które wspiera iOS albo z chipsetem się nie dogaduje.
PDAClub.pl - Wortal i forum miłośników technologii Mobilnych
CyfrowyJa.pl - Wszystko o Smartwatch, Smartband, Activity Tracker i gadżetach
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych