Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Luźny klawisz enter w MBP Retina


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 lukas

lukas
  • 565 postów
  • SkądKTW

Napisano 14 listopada 2014 - 22:47

Witam, Zakupiłem niecałe 2 tygodnie temu nowego MacBook'a Pro Retina 13", model 256GB. Z pewnych przyczyn musiałem na wyjazd zabrać jeszcze stary komputer, a z nowego MBPr korzystam krócej. Zauważyłem pewną dziwną rzecz - mianowicie klawisz enter wykazuje jak gdyby nieco większy luz od pozostałych przycisków na klawiaturze. Przy wciśnięciu słyszalne jest głośniejsze stuknięcie, nie wciskając samego klawisza, chcąc jak gdyby "sprawdzić jego luz" sprawia on wrażenie, jak gdyby nie "siedział" tak sztywno jak pozostałe klawisze. MacBook'owa klawiatura w ogóle ma to do siebie, że przyciski mają pewien zakres luzu, ale wspomniany klawisz już przy samym dotknięciu stuka. Poza tym, działa zupełnie normalnie, wizualnie również nie odstaje od pozostałych przycisków - nie można mieć tutaj zastrzeżeń. Zastanawiam się jednak jak może się to odbić na trwałości tej klawiatury i czy wspomniany klawisz z czasem po prostu nie odmówi posłuszeństwa. Czy serwis mógłby jakoś rozwiązać ten problem, czy po prostu najpewniej usłyszałbym "klawisz działa, to czego pan oczekuje"? Czy jest sens zgłaszać takie coś do serwisu? Czy ktoś spotkał się z podobnym przypadkiem, albo zauważył coś podobnego w swoim sprzęcie i raczej uważa to za coś standardowego? Porównałem w sklepach kilka MBPr i na tej podstawie muszę stwierdzić, że klawisze działają bardzo różnie, jedne mają większy, drugie mniejszy luz, mam jednak wrażenie, że w moim komputerze przycisk entera jest na ich tle nieznacznie luźniejszy. Może temat brzmi zabawnie, ale jednak od sprzętu w takiej cenie oczekuje się najwyższej jakości, a nie jest to mój pierwszy Mac. Za wszelkie odpowiedzi i sugestie z góry dziękuję :) Pozdrawiam i proszę o opinie

#2 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 14 listopada 2014 - 23:25

Daj spokój. Jak masz możliwość to zwróć jeżeli nie to daj spokój z serwisem.

#3 lukas

lukas
  • 565 postów
  • SkądKTW

Napisano 15 listopada 2014 - 15:45

Komputer kupiłem w sklepie iSpot, więc do wyboru mam albo się z tym na razie wstrzymać albo oddać do serwisu. Znając polskie realia żadna wymiana ani zwrot w grę nie wchodzi (chociaż zwrotem zainteresowany bym nie był, bo sprzęt świetny).




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych