Utraciłam Ipada i próbuję go ponownie skonfigurować . Niestety otrzymałam komunikat Blokada Pin Karty SIM podaj kod PIN , aby odblokować kartę bez możliwości wprowadzenia kodu PIN, poza tym komunikatem jest informacja Ponów która ponawia synchronizację i powracam do tego komunikatu. Czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc?

Blokada PIN kart SIM
Rozpoczęty przez
DeMontek
, 14 lis 2014 20:12
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 14 listopada 2014 - 20:12
#2
Napisano 15 listopada 2014 - 21:56
Mozesz troszke posegregowac kwestie Twojego problemu?
- Utracilas iPada i probujesz go ponownie skonfigurowac? Tzn. odzyskalas go i chcesz na nowo wszystko ustawic?
- Blokada karty oznacza nic innego tylko to aby podac pin. Nie da sie odblokowac karty bez pinu. 3-krotne wprowadzenie blednego pinu spowoduje zablokowanie Twojej karty. Wtedy pomoze tylko kod PUK
W czym mozemy Ci dokladnie pomoc? W odblokowaniu karty sim? Bez kodu nikt Ci nie pomoze. iPada mozesz w pelni skonfigurowac jesil masz dostep do innego zrodla internetu np WiFi. Wprowadzenie kodu PIN nie jest wymagane do uruchomienia iPada. Mozesz kliknac anuluj. Jesli zas iPad jest zablokowany kodem zabezpieczajacym a tego kodu nie pamietasz - pomoze Ci restore. Przyciski Home+Power trzymac razem przez kilka sekund. Nastepnie puscic Power i trzymac nadal Home. Oczywiscie iPad caly czas podlaczony kabelkiem do komputera. Nastepnie, po pojawieniu sie komunikatu o trybie awaryjnym, klikasz w programie iTunes Odtwórz.
Nie wiem czy powyzszy opis cokolwiek pomoze. Nastepnym razem postaraj sie opisac swoj problem z odrobiną ładu i składu bo nikt nie jest duchem świętym.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych