Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook dla studenta budownictwa

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 spupkow12

spupkow12
  • 196 postów
  • SkądRybnik

Napisano 06 listopada 2014 - 21:12

Witam, Jestem studentem budownictwa i szukam macbooka dla siebie. Tylko nie pytajcie czemu nie wydajniejszy laptop itp, do apple'a jestem przyzwyczajony, cenię ten system dlatego macbook. Przeznaczenie: Autocad Podstawowe programy typu word, excel itp( na macu odpowiednikiem jest openoffice podobno) Może coś będzie grane, ale wątpie, bo gram na konsoli. Generalnie komputer z bardzo wydajnym procesorem, aby tego cads udźwignął, nie grzał się( żywotność), dobry czas działania pracy na bateri. Cenię sobie też rozmiar, nie chcę kombajna z ekranem 17". Matryca najlepszej jakości najlepiej. Bardzo dziękuje za wszelaką okazaną mi pomoc :)

#2 Murgal

Murgal
  • 911 postów

Napisano 06 listopada 2014 - 21:20

Eee ? Wejdź do Apple Store, wybierz sobie Macbooka i go kup, po prostu ? Po co nas o tym informujesz, bo pytań nie zadajesz?

#3 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 06 listopada 2014 - 21:23

Jeśli nie potrzebujesz napędu to na pewno Macbook z Retiną. Tutaj należy pamiętać że RAM-u nie zwiększysz a zatem musisz odpowiedzieć sobie na pytanie czy nie będzie ci potrzebne 16 GB. Jeśli mówisz raczej o podstawowych programach plus jeden specjalistyczny 8 GB prawdopodobnie wystarczy. Co do procesora to wybór między i5 a i7. Cóż i tu znowu nie jestem pewien bo jeśli nagle zapragniesz czegoś więcej to lepiej i7. Co do ekranu to raczej skłaniałbym się do 15" no chyba że wolisz taki bardziej "mobilny" w postaci 13,3" ale do pracy lepiej mieć 15". Nie wiem czy dobrze pamiętam ale jest chyba wątek o Autocad na Macu tyle tylko że o jego funkcjonalności na Macu i raczej poleca się jednak Windowsa ale to tak z innej beczki ;)

#4 spupkow12

spupkow12
  • 196 postów