Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPad i problem z siecią WiFi


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 omeniq

omeniq
  • 80 postów

Napisano 31 października 2014 - 16:03

Witam serdecznie! Mam pewien problem z moim iPadem Air po ostatnich aktualizacjach do iOS8. iPad traci sam z siebie połączenie z Internetem po WiFi. Wygląda to w ten sposób, ze w ustawieniach jest połącznie z siecią, na pasku ikonka wifi również ale Internetu nie ma. Rozwiązanie tego problemu jest wyłączenie wifi na chwile i włączenie po czym zaczyna działać. Póki go używam to się jest cały czas. Jednak jak odłoże go na chwile, ponownie zacznę coś robić to nie może sie połączyć z żadną storoną www mimo iż iPad jest podłączony do WiFi. iPad posiada iOS 8.1. Dodam również to, że mój 5S jest w domu podłączony do tej samej sieci wifi oraz również ma iOS 8.1 i na nim nie mam tego problemu. Na iOS 7.X problem nie wystepował i wszystko działało jak należy. Łudziłem się, iż poczekam na iOS 8.1 ale niestety problem dalej instnieje. Czy ktoś z was zauwazył podobny problem na swomi iPadzie?

#2 montu

montu
  • 310 postów
  • Płeć:

Napisano 31 października 2014 - 16:11

Miałem to samo, ale w ver 8.02. Teraz, po upgrade do ver 8.1 wszystko jest znów OK.

#3 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 31 października 2014 - 16:12

Nie wiem czy tutaj na forum był już poruszany ten temat ale na wielu innych stronach (często zagranicznych) opisujących różne problemy z iOS 8.1 problem z WiFi się pojawia. Zresetuj ustawienia sieciowe. Ustawienia->ogólne->wyzeruj->ustawienia sieciowe. Jeśli to nie pomoże to zawsze pozostaje twardy reset a następnie przywrócenie ustawień fabrycznych. Coś powinno pomóc bo winna leży po stronie software'u a nie po stronie samego iPada.

#4 omeniq

omeniq
  • 80 postów

Napisano 31 października 2014 - 16:15

OK dzięki za rady, spróbuje zrobić jak mówisz.

#5 kristof461

kristof461
  • 2 340 postów

Napisano 31 października 2014 - 17:57

Daj znać czy coś pomogło.

#6 omeniq

omeniq
  • 80 postów

Napisano 04 listopada 2014 - 09:02

Witam! przywróciłem ustawienia sieciowe do fabrycznych tak jak kolega podpowiedział i problem zniknął. Przynajmniej na razie po kilku dniach wydaje się ze sieć na iPadzie jest cały czas. Dzięki i polecam zrobić to samo osobom które mają podobny problem. Pozdrawiam
  • kristof461 lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych