MacBook Pro 2011 szary pasek z logiem Apple.
#1
Napisano 29 października 2014 - 08:27
#2
Napisano 29 października 2014 - 08:42
#3
Napisano 29 października 2014 - 08:44
Jaka płytka z systemem? Po odpaleniu instalacji 3 sygnały znaczą "nieobsługiwany system". Przypuszczalnie instalujesz 10.6.3 - maci 2011 akceptują systemy od 10.6.8.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#4
Napisano 29 października 2014 - 08:47
#5
Napisano 29 października 2014 - 08:52
#6
Napisano 29 października 2014 - 08:59
#7
Napisano 29 października 2014 - 09:27
Odczep się od ramu i dysku - napisałem, że masz system do 2010 rocznika. Zrób tak jak mówi DanielF (odzyskiwanie 10.9.3 ). 10.9.x ma to do siebie.... że potrafi sam siebie usunąć przy nagłym wyłączeniu zasilania (nie jesteś pierwszą ofiarą takiej niespodzianki).
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#8
Napisano 29 października 2014 - 09:47
#9
Napisano 29 października 2014 - 11:45
Spróbuj wystartować z partycji odzyskiwanie 10.9.3, w narzędziach dyskowych uruchom "Napraw dysk" - jest szansa, że powróci do pierwotnego stanu.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#10
Napisano 29 października 2014 - 11:58
#11
Napisano 29 października 2014 - 12:21
#12
Napisano 29 października 2014 - 12:31
#13
Napisano 29 października 2014 - 12:39
#14
Napisano 29 października 2014 - 13:28
#15
Napisano 29 października 2014 - 13:43
#16
Napisano 29 października 2014 - 14:01
#17
Napisano 29 października 2014 - 15:01
#18
Napisano 29 października 2014 - 21:25
Jaki dokładniej to Macbook Pro ?? Ile cali? Najlepiej podaj S/N....
Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015
Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz
kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45
ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk
#19
Napisano 29 października 2014 - 23:57
#20
Napisano 30 października 2014 - 06:24
Strasznie już nagrzebałeś ... raczej z odzyskiem danych prostymi metodami (czytaj przewidzianymi przez Apple) możesz się pożegnać. Aby dalej ruszyć potrzebujesz bootowalnego pendrive z systemem 10.8.X; 10.9.X lub najnowszym 10.10. Jak go zrobić poszukaj na forum, zaś sam system
- 10.8.X - możesz kupić tu - 69 zł
- 10.9.x i 10.10 - możesz pobrać z App Store np. prosząc kogoś ze znajomych z mac-iem aby pobrał instalkę. Do stworzenia bootowalnego pendrive potrzebujesz DiskMaker X.
Wystartuj instalację z wykonanego pendrive, przygotuj dysk i zrób nową instalację systemu.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#21
Napisano 30 października 2014 - 19:37
#23
Napisano 04 listopada 2014 - 12:24
#24
Napisano 04 listopada 2014 - 13:07
Fajnie, że się udało, choć pojechałeś z Poznania do Gdańska zahaczając o Paryż . Grunt, że działa. Zamykam
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych