Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wolne AirPlay z iPhone na Apple TV


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 25 października 2014 - 11:58

Mam problem z przesyłaniem filmów z iPhone 5s (7.1.2.) na Apple TV 3 (6.2). Po pierwszym podłączeniu działało wyśmienicie, wzystko wczytywało się szybko, jednakże później, coś się zepsuło i zaczęło działać dość topornie. Filmy nagrane kamerą buforują się dość długo, z YT materiał HD tak samo. Ponad to po dłuższym leżeniu bezczynnie iPhone nie widzi od razu uśpionego ATV - objaw taki jak mieli niektórzy na iOS7 w atv i iOS8 w iPhone. Mógłbym całą winę zwalić na łącze internetowe, które może nie dawać rady, ale gdy podłączam MBA (10.10) do ATV przez Airplay (fabryczne klonowanie ekranu) to wszystko działa jak należy, filmy działają normalnie, nie ma żadnych lagów.

#2 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 października 2014 - 14:55

Jaki router?

#3 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 25 października 2014 - 15:01

TP-Link TL-WR340g. Dodam jeszcze, że iPhone 5s ma problem ze znalezieniem ATV zawsze po wyłączeniu i włączeniu wifi (albo jak kto woli po wyjściu i przyjściu do domu). Zawsze zajmuje mu dłuższą chwilę wyświetlenie Airplay. Na iPhone 4 z taką samą wersją iOS (7.1.2.) Airplay pojawia się zaraz po połączeniu się z siecią wifi. Jednakże z iPhone 4 też filmy burofują się dość topornie. Na razie aktualizuję ATV do iOS 7.0 (niestety nikt mi nie odpowiedział w innym czy lepiej zostać na 6.2, więc ryzykuję update na 7.0)

#4 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 25 października 2014 - 15:02

Dopiero po chwili znalazłem opcję edycji postu, ten można usunąć.

#5 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 25 października 2014 - 15:28

TP-Link TL-WR340g ma 802.11g i 802.11b, a to trochę za mało żeby wszystko działało jak należy - router powinien mieć 802.11n albo najlepiej ac - szczególnie do materiałów w hd. Wcześniej być może działało lepiej, bo np. router miał mniej podłączonych urządzeń albo był mniej obciążony. Ustaw router według zaleceń Apple - http://support.apple...PL&locale=en_US I ściągnij jakiś program, który pokaże Ci najmniej zaśmiecony kanał w Twojej okolicy i też go ustaw na sztywno w routerze.

#6 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 25 października 2014 - 15:34

Już patrzyłem na tą stronę z zaleceniami Apple, ale niestety w ustawieniach routera nigdzie nie mam opcji szerokości kanałów. Wiem, że ten tp-link nie ma 'n', ale rzekomo jest do 54mb/s, więc myślałem, że powinien sobie radzić, zwłaszcza, że mój internet to 30mb/s. Dziwi mnie tylko dlaczego strumieniowanie z Macbooka idzie bez żadnych problemów a z iPhone jest jak jest.

#7 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 października 2014 - 22:50

Zaktualizuj soft w routerze, moze pojawi sie opcja edycji kanałów. Podam Ci zrzut ekranu z ustawieniami z mojego AirPort'a. Ustaw tak samo jesli bedziesz mogl:

#8 Szaman35

Szaman35
  • 194 postów

Napisano 27 października 2014 - 18:38

Też miałem problem z Airplay. Nie mam co prawda AppleTV ale sprzęt audio z obsługą Airplay wbudowaną. Ogólnie strumieniowanie działało w miarę gdy przesyłałem mp3, acc itp.. Problem zaczął się z formatem ALAC, FLAC lub z filmami HD, które to formaty potrzebują dużo więcej danych do przesłania. Kupiłem nawet drugi router, który ustawiłem jako ekspander zasięgu, gdyż mój właściwy router stoi dość daleko od sprzętu i sygnał jest już dość słaby. Nic to nie pomogło. Zacinało równo co 8-10 minut. Po wielu próbach i kombinacjach (zmiany kanałów, szerokość kanałów, wyłączanie dhcp itd. itp.) doszedłem do tego co jest przyczyną. Wifi w sprzęcie audio! Nowy router połączyłem w trybie mostu wifi kablem sieciowym do sprzętu audio, tym samym wycinając z pracy lokalnej sieci wewnętrzne wifi audio wieży i zacięcia zniknęły jak ręką odjął. Wygląda to tak mniej więcej: Internet modem -- router1 wifi -- router2 w trybie bridge wifi -- kabel sieciowy -- wieża audio iphone, ipad, komputer pc - podłączony do routera1 Działa nareszcie bez przerw i zacięć.

#9 Driff

Driff
  • 423 postów

Napisano 27 października 2014 - 19:09

U mnie nie ma sprzętu audio z wifi. Mam tylko: modem połączony z routerem kablem - AppleTV połączone z routerem przez Wifi i z telewizorem przez HDMI - głośniki połączone kablem z TV. iPhone dość wolno strumieniuje materiał HD, Mac nie ma problemów.

#10 mikey_ramone

mikey_ramone
  • 22 postów

Napisano 05 listopada 2014 - 18:11

Witam.
Ja również mam problem z haczeniem się obrazu / dźwięku przy streamowaniu na ATV. Raczej też będę to zwalał na dość stary router (Linksys WRT54GL) ale czas pokaże. Obecnie jest tak, że ATV działa jak chce, raz jest dobrze, za chwilę wszystko się haczy i nic nie da się słuchać ani oglądać. Czasem zacina się przez krótką chwilę po uruchomieniu i potem jest dobrze… zauważyłem natomiast, że znacznie rzadziej się przycina przy strumieniowaniu np. z iPhone'a… wtf?WRT54GLWRT54GL)

#11 markos99

markos99
  • 21 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 09 grudnia 2014 - 11:02

Witam, tez posiadam router WRT54GL soft tomato i czasami pojawia sie przyciecie obrazu przy stremowaniu obrazu na apple tv3 ale wszystko zalezy od dnia.



#12 roach7777

roach7777
  • 3 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 11:52

Cześć,

 

mam od wczoraj apple tv i działa dramatycznie. Obraz z mba tnie na maxa i jest nie do uzytku. Obraz z iphone chwilę (1 minutę) strumieniuje, a następnie zrywa połączenie iphone'a z apple tv. 

 

Dodam, że strumieniowanie filmów z iphone'a z apki youtube bezpośrednio na smart tv działa bez najmniejszych problemów także podawane przyczyny, że to wszystko wina takiego czy innego routera wydaje się pozbawiona podstaw.


Po zmianie pasma w routerze z 2,4 GHz na 5 GHz apple tv zaczął chodzić płynnie, bez żadnych zacięć ... niestety PS4 nie obsługuje pasma 5Ghz jak i część innych urządzeń w sieci domowej :/ więc pewnie trzeba będzie dociągnąć kabel.



#13 GAMA007

GAMA007
  • 1 394 postów
  • Płeć:
  • SkądBochum

Napisano 31 grudnia 2014 - 12:25

Witam,

 

@roach777,

 

Sprwadziłeś post #3?

 

http://myapple.pl/fo...jacy-sie-obraz/

 

Pozdrawiam

 

GAMA007



#14 roach7777

roach7777
  • 3 postów

Napisano 31 grudnia 2014 - 12:46

Tak, widziałem ten post już wcześniej i wyłączyłem bluetooth zaraz po przeczytaniu tamtego wpisu, ale obraz nadal się ciął. Po zmianie pasma z 2.4 na 5 wszystko było w porządku i ku mojemu zdziwieniu na 2.4 też było ok. 

 

Po przeczytaniu Twojego wpisu czy widziałem post #3 włączyłem ponownie bluetooth i natychmiast obraz zaczął przycinać. Wyłączyłem bluetooth, ale nic to nie dało. Pomógł dopiero restart komputera bez włączonego bluetootha.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych