Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z internetem w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dj Jack

Dj Jack
  • 53 postów

Napisano 21 października 2014 - 10:25

Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że często mam problemy z internetem w play (3g/lte) bo praktycznie go nie ma a jak jest to jest chwilę i zaraz zanika. Znalazłem rozwiązania ale okazało się krótkotrwałe i nie rozwiązuje problemu wcale. Wchodząc w zakładkę operator - wybór sieci mam 4 opcje : play, play (t-mobile), play (plus) i orange. Jeśli ustawię na zwykły play, internet się pojawia na jakiś czas po czym wyskakuje brak sieci i automatycznie wraca na play (t-mobile) na którym już działa mi sięć ale komórkowa a internet nie i tutaj zaczynają się dziwne sprawy. Sprawdziłem u znajomego w tym samym miejscu w tym samym czasie nasz telefony i u niego jest na play (t-mobile) LTE a u mnie nawet 3G nie łapało. Próbowałem odpalać roaming danych ale też nie pomogło, restart ustawień sieci - nic a może pokrowiec jaki mam Spigen Neo Hybrid jest winowajcą problemu. Może ktoś miał podobny problem i jakoś go rozwiązał ? Heeeeeeeeeeelp

#2 godylek

godylek
  • 48 postów
  • SkądPoznań

Napisano 21 października 2014 - 10:31

Mam podobny problem na dwóch iPhonach 5, soft 8.0.2, operator Play. Reset ustawień sieciowych nic nie pomaga, zasięg znika kilkanaście razy dziennie. W BOK twierdzą, że wszystko po ich stronie jest OK.

#3 Dvolvo

Dvolvo
  • 2 postów

Napisano 27 października 2014 - 23:22

Cześć, Tez mam identyczny problem, zasięg znika, mimo iż po restarcie iphone cudownie wskazuje na 80/100% w Play lub Play(tmobile). Problem wydawał mi sie, ze zniknął wraz z wersja 8.1 iOS, ale po tygodniu znów zaobserwowałem podobne zjawisko. Udało Wam sie rozwiązać powyższy problem? Może jest to związane z nowymi profilami od operatorów, które pozwalają na konfigurowanie(włączanie/wyłączanie) 2g/3G/lte w ustawieniach, które podobno weszło z iOS 8.1. Play chyba do teraz nie wypuścił żadnej poprawki w tej kwesti( pytanie, czy wypuści?)

#4 Dj Jack

Dj Jack
  • 53 postów

Napisano 28 października 2014 - 09:24

Pomoże ktoś .. ?

#5 grzes_l

grzes_l
  • 3 397 postów
  • SkądGdynia

Napisano 30 października 2014 - 21:08

Pogmerajcie w operatorach. Tzn. powybierajcie ręcznie operatorów sobie tak, by wybrać każdego. Wygląda czasem na to, że trzeba telefon nauczyć korzystania z roamingu wewnętrznego. Być może to koniecznie przy zmianie oprogramowania na 8.1.

#6 speedway

speedway
  • 172 postów

Napisano 30 października 2014 - 21:49

To nie jest wina telefonu, a roamingu PLAY. Mam blackberry, iphonea . Na każdym dokładnie jest to samo. Czyli gdy jest w zasięgu samego playa internet nie działa. Jak przełączy się na T-mobile czy Plusa wszystko hula. Ja mam dobry zasięg starej Ery i to ustawiłem na sztywno.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych