
Kom-Serwis (www.gsm-ursus.pl)
#1
Napisano 20 października 2014 - 10:23
Chciałbym ostrzec przed serwisem i sklepem z częściami Kom-Serwis (Serwis iPad iPod iPhone Warszawa Ursus ; GSM-PARTS.PL)
Kupiłem u nich taśmę Iphone4 która nie dość że nie była oryginalna, jak zastrzegał sklep, to jeszcze okazała się uszkodzona. Oczywiście o wymianie nie było mowy. Po za tym wszystko co mają to jedna wielka chińszczyzna, tak wiec odradzam oddawanie sprzętu do serwisu bo taka naprawa nie będzie na długo.
#2
Napisano 21 października 2014 - 19:29
#3
Napisano 22 października 2014 - 22:35
Drodzy forumowicze.
Po spokojnym przemyśleniu i analizie zaistniałej sytuacji muszę zaprzeczyć początkowo wysuniętym tezom:
Oczywiście to jest nie prawdą, ponieważ mój jednostkowy przypadek nie może świadczyć o całości działalności firmy Kom-Serwis. I nie taki był w sumie mój zamiar. Moim zamiarem było tylko naświetlić drogim forumowiczom problem jakim jest dokładna analiza przy zakupie i konsekwencje z niej wynikające. Niestety ja popełniłem błąd za który zapłaciłem z własnej kieszeni. Dlatego przepraszam firmę Kom-Serwis za źle postawioną tezę a szczególnie przepraszam czytelników tego wątku, że mogłem wprowadzić ich w błąd.
Niemniej poddaje swój przypadek pod analizę bo mnie on dużo nauczył.
ps.
Prosiłem o usunięcie tego wątku żeby nie zaśmiecać, ale skoro moderator zdecydował pozostawieniu dlatego uznałem za stosowne to wyjaśnienie.
#4
Napisano 22 października 2014 - 22:58
#5
Napisano 22 października 2014 - 23:11
#6
Napisano 02 lutego 2017 - 11:51
NIE POLECAM!!! Inna wycena przez internet po otrzymaniu dokładnych zdjęć, a inna po otrzymaniu urządzenia. Ja rozumiem, że pewnych rzeczy ze zdjęć nie można wycenić, ale na zdjęciach było widać rozbitą szybkę, pobitą i krzywą ramkę. Wycenę całkowitą przed wysłaniem urządzenia podali jak się okazało tylko za ekran, a finalnie także za ramkę i za prostowanie ramki - 50zł więcej. Rezygnacja z naprawy wiąże się z kosztami: 25zł za kuriera, by odesłać urządzenie i 50zł za ekspertyzę, więc już zostawiliśmy ten tablet do naprawy. Urządzenie odebraliśmy w stanie idealnym - wyglądał jak nowy w porównaniu do wcześniej - byliśmy zadowoleni do krótkiego czasu. Zauważyliśmy od razu pod ekranem psią sierść - nawet nie wyczyścili urządzenia przed wymianą części. Nie zgłosiliśmy tego, gdyż nie chciało nam się znów tam jeździć lub wydawać na kuriera i jeszcze czekać 2 tyg na reklamację. Tablet działał, ale do czasu... Po 2-3 dniach używania od zwykłego dotknięcia tabletu palcem zrobiło się wewnętrzne pęknięcie szybki, które całkowicie uniemożliwiło działanie tableta. My mieliśmy oryginalną szybkę i tyle razy nam spadał tablet, że wyglądał jakby go przejechał samochód, a mimo to cały czas działał. A tu od zwykłego użytkowania po paru dniach szybka pęknięta...Te części, których używają, to jakaś najgorszej jakości chińszyzna. Mamy chiński telefon Xiaomi i cały czas nam spada i nic się nie stało, a ten ekran do tabletu od zwykłego dotknięcia pęka. Reklamacji nam nie uznali, kazali dodatkowe 150zł płacić za naprawę i jeszcze zobowiązali się odesłać tablet kurierem nie informując o dodatkowych kosztach 25zł. STRATA PIĘNIĘDZY I CZASU!! OMIJAJCIE TEN SERWIS, bo są nie nieuczciwi.
- burczybass-0636a41136 lubi to
#7
Napisano 18 grudnia 2017 - 06:07
Szkoda że nie przeczytałem ostrzeżeń…
Dałem telefon do naprawy, naprawili lub raczej zepsuli, złożyłem reklamację, po miesiącu i moich czterech interwencjach odmówili naprawy z powodu uszkodzenia mechanicznego – nie umieją go wskazać, ale twierdzą, że jest…
Przestrzegam.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych