Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z iPad AIR - wygięta obudowa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maliniaq

Maliniaq
  • 6 postów

Napisano 17 października 2014 - 12:23

Witam szanownych użytkowników MyApple.pl :)

Trochę ręce mi już opadły po kontaktach z Apple, więc postanowiłem poszukać pomocy tutaj. W zeszłym roku chwilkę po premierze iPad Air postanowiłem sobie go sprawić, jako trzeci iPad w kolekcji (mam już pierwszego iPada i iPad mini retina). Z racji użytkowania produktów z jabłkiem od wielu lat (3 generacje iPhone, iPod - nigdy żadne z urządzeń nie otarło się o serwis, praca wzorowa), przez myśl mi nie przeszło, że można mieć z obsługą z ich strony takie problemy.

Więc wspomniany wyżej iPad Air któregoś pięknego wieczora puszczając sobie muzykę, zagrzał się do temperatury zdecydowanie powyżej użytkowej. Temperatura ta spowodowała dość ciekawe odkształcenie aluminium do formy "banana" (ciekawostka - złożyło się to w czasie dosłownie kilka dni przed informacją o wyginających się iPhone Plus). No nic, pomyślałem sobie, że zdarza się najlepszym, kilka dni i usterka zostanie usunięta. Pojechałem do sklepu, panowie którzy mnie obsługiwali przyjęli zgłoszenie, zaznaczając że iPad nie nosi żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych, żadnych zarysowań, pęknięć czy prób rozkręcania sprzętu na własną rękę i optymistycznie mnie zapewniając że wszystko będzie załatwione jak należy odesłali do domu. Po kilku dniach otrzymałem telefon z serwisu, że reklamacja zostaje odrzucona, poproszony o konkretny powód odrzucenia na piśmie, dostałem protokół w którym nie uwzględniono powodu odrzucenia. Poinformowano mnie, że mój iPad wraca do sklepu, i kolejnego dnia będę mógł sobie go odebrać. Dwa dni później pojechałem kolejny raz do sklepu, żeby sprzęt odebrać. Na miejscu okazało się, że iPad jeszcze nie dotarł. Ok, mój błąd, nie zadzwoniłem upewnić się na 100% że sprzęt jest na miejscu. Na szczęście pracownicy sklepu będąc naprawdę w porządku ludźmi, na moją złość na kolejne 140km w dwie strony i 2h czasu zmarnowane zapewnili mnie, że jak tylko sprzęt do nich wróci, wyślą mi to kurierem.

Z racji tego, że uszkodzenie nie jest w żaden sposób spowodowane moją winą, postanowiłem nie odpuszczać, i zadzwoniłem do Apple Polska zgłaszając reklamację raz jeszcze. Bardzo miła rozmowa, jeżeli chodzi o obsługę telefoniczną wiele firm powinno brać z Apple przykład, ponowne oddanie sprawy do rozpatrzenia (na podstawie poprzedniej opinii serwisu oraz zdjęć wysłanych przeze mnie), ponowne odrzucenie. I na kolejną prośbę o przedstawienie podstawy do odrzucenia reklamacji zostałem poinformowany, ze taką prośbę muszę wysłać LISTOWNIE (tak, tradycyjnym listem, nie e-mailem) do siedziby w Irlandii. No to już za przeproszeniem są jakieś jaja. I na ile jestem wyrozumiałym człowiekiem, daleko mi do pieniacza, tak stan w którym ktoś odrzuca mi samoistne wygięcie się sprzętu za prawie 3000zł nie poczuwając się nawet w obowiązku wyjaśnienia mi dlaczego tak się stało, a jako powód podaje mi "bo tak" jest dla mnie nie do przyjęcia. Czy ktoś z szanownych użytkowników miał podobne przejścia, i może mi poradzić co w tej sytuacji zrobić?

Zdjęcie uszkodzenia:
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9eef02741f1bf990.html]iPad AIR | IMG_0503.JPG | Fotosik.pl[/url]

Pozdrawiam

#2 voytach

voytach
  • 226 postów

Napisano 17 października 2014 - 15:02

Od temperatury tak się wygiął :shock: ?

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 października 2014 - 15:20

A ten iPad działa i tylko jest wygięty? Czy zagrzał się i padł? Od siebie napiszę tylko, że to niemożliwe, żeby iPad tak wygiął się sam. Prawdopodobnie już wcześniej się wygiął np. podczas noszenia ale nie zauważyłeś tego i kiedy się zagrzał to połączyłeś wygięcie obudowy z tym faktem.

#4 Polej

Polej
  • 12 postów
  • SkądAarhus

Napisano 17 października 2014 - 16:20

To ogolnie ciekawa sytuacja bo moj ipad air w ponad 7 miesiacach uzytkowania nie byl cieply, chyba pomijajac momenty grania w Asphalt 8 i ladowania jednoczesnie. A zeby sie nagrzal do temperatury w ktorej by sie zdeformowal to juz w ogole cos niewyobrazalnego. Atakuj serwis Apple jesli masz go jeszcze na gwarancji.

#5 jkris

jkris
  • 42 postów

Napisano 17 października 2014 - 19:29

Wyglada jakby leżał na czymś miękkim (kanapa,fotel) i po prostu ktoś na niego usiadł.

#6 Maliniaq

Maliniaq
  • 6 postów

Napisano 17 października 2014 - 22:07

@macsupport Wiesz co, o tym nie pomyślałem, i nie mówię, że jest to niemożliwe, chociaż iPad był w oryginalnym case od apple. Jeżeli dostałbym odpowiedź "iPad uszkodzony pod wpływem nacisku" jakoś pewnie bym to przełknął. Działać działa, mam nadzieję, że od naprężeń szkło nie pęknie, bardziej chodzi mi o podejście "odrzucamy bo tak", albo "pisemne uzasadnienie dopiero po skierowaniu wniosku LISTOWNIE do Irlandii" i pytanie czy też z czymś takim się spotkaliście, bo ja przez moment miałem wrażenie, że naprawdę sobie ze mnie jaja robią. @jkris trzeba byłoby trochę siły, żeby go wygiąć, nie wspomnę o tym, że coś takiego raczej napewno spowodowałoby pęknięcie szkła, więc raczej wykluczam taką opcję. No nic, pozostaje mi po raz trzeci nie zgodzić się z serwisem i ponownie zgłosić reklamację, z bardzo mocnym naciskiem na powód ewentualnego kolejnego odrzucenia. W każdym razie dzięki :)

#7 Patryk Łobi

Patryk Łobi
  • 1 postów

Napisano 19 grudnia 2015 - 13:39

Miałem dokładnie taką samą sytuacje włącznie z tym, że miał być do odbioru przyjechałem i go nie było !! I w moim przypadku mam pewność 100%, że nikt na niego nie usiadł, bo podczas ładowania nikogo nie było w domu. A teraz to już w ogóle jestem pewien że to błąd z ich strony 






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych