
Skradziony nowy MacBook Pro 15 Retina z Poczty o numerze seryjnym: C02N61GQG3QP
#1
Napisano 16 października 2014 - 21:36
#2
Napisano 16 października 2014 - 22:06
#3
Napisano 16 października 2014 - 22:34
#4
Napisano 17 października 2014 - 01:42
#5
Napisano 17 października 2014 - 21:32
#6
Napisano 17 października 2014 - 21:46
#7
Napisano 17 października 2014 - 22:19
Sam Mac z zasilaczem tylko i okolice się zgadzają ...
#8
Napisano 17 października 2014 - 22:22
Małe zdjęcie ale numer seryjny wygląda mi na inny. Oby mu ręce zgniły.Zobacz tą Aukcje --- Macbook pro 15 Retina i7 2,8Ghz 16Gb 750Gb SSD (4705465754) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
Sam Mac z zasilaczem tylko i okolice się zgadzają ...
#9
Napisano 17 października 2014 - 22:25
#10
Napisano 17 października 2014 - 22:33

#11
Napisano 17 października 2014 - 22:48
Małe zdjęcie ale numer seryjny wygląda mi na inny. Oby mu ręce zgniły.
Dokładnie... Czego to ludzie nie wymyślą żeby zwinąć kilka zł.... Ciekawe czy kradzieży dokonał pracownik poczty czy potencjalny kupujący...
#12
Napisano 17 października 2014 - 23:11
#13
Napisano 18 października 2014 - 07:48
#14
Napisano 18 października 2014 - 08:20
#15
Napisano 18 października 2014 - 18:18
Podejrzewam, że sprawa się rozwiąże w ciągu paru dni. Poczta rejestruje każdy ruch przesyłki wartościowej i ubezpieczonej.
Dokładnie, znalezienie złodzieja to kwestia kilku dni.
Jednakże najbardziej przerażający jest fakt że złodziej znalazł zatrudnienie w Urzędzie PP.
Ciekaw jestem tylko czy Poczta bezproblemowo zwróci mi kwotę którą straciłem . Nie jest to częsta sytuacja że zawartość przesyłki za blisko 10000zł jest kradziona przez osobę zatrudnioną w urzędzie państwowym w taki sposób...
Pomijam już kwestie że zajście te kosztuje mnie naprawdę sporo zdrowia i nerwów.
#16
Napisano 18 października 2014 - 18:38

#17
Napisano 18 października 2014 - 19:16
Dokładnie, znalezienie złodzieja to kwestia kilku dni.
Jednakże najbardziej przerażający jest fakt że złodziej znalazł zatrudnienie w Urzędzie PP.
Ciekaw jestem tylko czy Poczta bezproblemowo zwróci mi kwotę którą straciłem . Nie jest to częsta sytuacja że zawartość przesyłki za blisko 10000zł jest kradziona przez osobę zatrudnioną w urzędzie państwowym w taki sposób...
Pomijam już kwestie że zajście te kosztuje mnie naprawdę sporo zdrowia i nerwów.
Również mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie dla Ciebie choć co do tego, że stanie się to szybko już mam pewne obawy.
Poczta pewnie będzie chciała, żebyś udowodnił im, że w paczce był laptop za prawie 10k - teoretycznie pani w okienku powinna sprawdzić co jest w paczce choć chyba nie musi. Jeśli przyniosłeś spakowaną paczkę to oni mogą mówić, że w paczce było to co do Ciebie wróciło - czyli złom. Jeśli pakowałeś paczkę na poczcie przy Pani w okienku to już masz świadka lub możesz wykorzystać monitoring. Z tym ustaleniem kto i kiedy zrobił podmianę to tez może być jednak ciężko. Paczka zaadresowana z punktu A do punktu B przechodzi jeszcze przez kilka punktów po drodze i może byc cieżko dojść kto gdzie i kiedy.
Jeśli paczka nie została przyjęta przez kupującego to na specyfikacji powinno być napisany powód: niezgodny z opisem, uszkodzony, nie ten towar - coś takiego. Jeśli natomiast odbiorcy nie było i jej nie dostał to wtedy odpowiedźialność spada na pracowników poczty - z tym, że jest ich w takim przypadku sporo - od kierowców, rozdzielających paczki na sortowni po listonoszy/kurierów.
I niestety w naszym państwie z poszkodowanego możesz się stać podejrzanym i to Ty będziesz musiał udowodnić co było w paczce (obym się mylił)
Niestety najgorsze jest to, że niedługo chyba trzeba będzie wrócić do dawnych metod kupna-sprzedaży czyli z rączki do rączki: gotówka za towar. Bo widzę, że już powoli na niczym i na nikim nie można polegać.
Pozdrawiam i życzę szybkiego i pozytywnego zakończenia sprawy.
#18
Napisano 19 października 2014 - 20:43
#19
Napisano 20 października 2014 - 11:46
Monitoring powinien wykazać kto jest złodziejem i kto ukradł zawartość przesyłki.
Ponadto Poczta dopuściła się wielu zaniedbań odnośnie mojej przesyłki która była ubezpieczona na kwotę 20.000zł o których nie chce mówić dla dobra śledztwa.
Jeżeli Poczta Polska nie zwróci pieniędzy dobrowolnie (po konsultacji z Policją), nie zostanie mi nic innego jak pozew do Sądu gdzie domagać nie będę nie tylko kwoty którą straciłem ale także odszkodowania.
Dodatkowo na sprawę będzie można nakierować media, programy typu INTERWENCJA itp lubią zajmować się takimi sprawami, jest to nie do pomyślenia że powierzam przesyłkę z drogocenną zawartością dla Urzędy Poczty a pracownik tejże Poczty kradnie jej zawartość i czuje się bezkarnie!
Monitoring pomoże o ile podmianka nastąpiła w zasięgu kamery (w co wątpię).
Poczta sama z siebie raczej nie wyskoczy z oddawaniem kasy - tylko będzie stosować oficjalne drogi w takim postępowaniu.
Czyli rozumiem, że ubezpieczyłeś sprzęt za niecałe 10 tys. na kwotę 20 tys. i tyle oczekujesz od Poczty - wiadomo, że możesz ubezpieczyć na ile chcesz, ale zapewne poczta jak i policja będzie się zastanawiać dlaczego ubezpieczenie było na kwotę dwukrotnie wyższą niż wartosć sprzętu.
Nie pamiętam dokładnie jak to jest uznawane (odszkodowanie), czy od uszkodzenia, zgubienia, kradzieży przesyłki - ale w Twoim przypadku paczka wróciła do Ciebie i jeśli nie masz świadków lub monitoringu co było w paczce oraz jeśli nie będzie dowodu z monitoringu o podmiance to będzie Twoje słowo przeciw słowu Poczty - a to już wiadomo, że będzie trwać długo i chyba raczej oprze się o sąd.
Co do pójścia z tym do mediów to zawsze można próbować.
Pozdrawiam i życzę pozytywnego załatwienia sprawy.
#20
Napisano 11 listopada 2014 - 10:56
Monitoring powinien wykazać kto jest złodziejem i kto ukradł zawartość przesyłki.
Ponadto Poczta dopuściła się wielu zaniedbań odnośnie mojej przesyłki która była ubezpieczona na kwotę 20.000zł o których nie chce mówić dla dobra śledztwa.
Jeżeli Poczta Polska nie zwróci pieniędzy dobrowolnie (po konsultacji z Policją), nie zostanie mi nic innego jak pozew do Sądu gdzie domagać nie będę nie tylko kwoty którą straciłem ale także odszkodowania.
Dodatkowo na sprawę będzie można nakierować media, programy typu INTERWENCJA itp lubią zajmować się takimi sprawami, jest to nie do pomyślenia że powierzam przesyłkę z drogocenną zawartością dla Urzędy Poczty a pracownik tejże Poczty kradnie jej zawartość i czuje się bezkarnie!
Kochany

#21
Napisano 13 grudnia 2014 - 14:15
Postępowanie w toku.
Dowody są zabezpieczone + masa nieprawidłowości ze strony poczty i jestem dobrej myśli.
#22
Napisano 13 grudnia 2014 - 14:52
Powodzenia
NIE pomagam przez PW. Mogę co najwyżej pogawędzić.
Follow me on Instagram jacobswitek
Follow me on Twitter zakino4
#23
Napisano 30 grudnia 2014 - 23:13
Powodzenia
cos wiadomo juz w temacie ?
#24
Napisano 07 stycznia 2015 - 23:23
Poczta oczywiwcie nie jest skłonna do współpracy a sprawę przejmie Sąd.
Dysponuje obszernym materiałem dowodowym także wszystki się wyjaśni, kwestia czasu.
#25
Napisano 09 stycznia 2015 - 06:11
ale jaja, a pamiętam, że rozważałem zakup od Ciebie tego maczka…
MacBook Pro 13, iPhone 11 Pro Max, Apple Watch 5 44mm, AirPods 2, Apple TV 4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych