Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z wylogowaniem się z konta icloud


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pshemko85

Pshemko85
  • 5 postów

Napisano 15 października 2014 - 12:27

Witam serdecznie, mam na imię Przemek i jestem nowy na forum, w związku z powyższym będę wdzięczny o wyrozumiałość jeżeli post umieszczam w złym dziale. Mój problem polega na tym , iż dokonałem zmiany hasła w koncie icloud na komputerze PC. Jednakże aby zmiana ta została "zauważona" na iPhonie (5 z ios 8.0.2) należy wpierw wylogować się z konta. Niestety telefon ma włączoną opcję "znajdź mój Iphone" i żeby się wylogować trzeba podać hasło do icloud. I w tym problem gdyż iPhone nie akceptuje ani nowego ani starego hasła. Proszę o pomoc .

#2 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2014 - 12:44

To podajesz złe hasło. Musisz wpisać to nowe, bo ono jest teraz już obowiązujące. Zaloguj się na iCloud.com i zobacz czy nowe hasło działa.

#3 Pshemko85

Pshemko85
  • 5 postów

Napisano 15 października 2014 - 12:52

Witam, bez urazy ale aż tak zacofany nie jestem :) napisałem, że nie działa wpisywanie nowego i starego hasła. Sprawdziłem na stronie icloud z poziomu PC i się loguje poprawnie na nowe hasło. Problem polega na tym, że nie można się wylogować z konta na Iphonie gdyż nie przyjmuje ani nowego ani starego hasła.

#4 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 15 października 2014 - 12:55

To jest nie możliwe. Albo podajesz złe hasło,albo telefon jest powiązany z innym AppleID.

#5 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2014 - 12:56

To na stronie internetowej usuń iPhona z listy Twoich urządzeń. Wyłącz go wcześniej.

To jest nie możliwe. Albo podajesz złe hasło,albo telefon jest powiązany z innym AppleID.


Dokładnie tak, na telefonie być może jest inne konto.

#6 Pshemko85

Pshemko85
  • 5 postów

Napisano 15 października 2014 - 13:20

Konto jest ciągle to samo i nigdy na nim nie było innego gdyż jestem pierwszym właścicielem. Możliwe jest, że to przez ciągle wyskakujący komunikat "błąd połączenia z iCloud". Przeszukałem internet i nie mam bladego pojęcia jak to rozwiązać. Internet działa poprawnie. Może zapytam inaczej, gdzie zalogować się tak by można było usunąć urządzenie z listy?

#7 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2014 - 13:20

A nie możesz zrobić tak, próbowałeś?

To na stronie internetowej usuń iPhona z listy Twoich urządzeń. Wyłącz go wcześniej.


EDIT:

iCloud.com, potem kliknij ikonę Znajdź, będzie lista urządzeń na koncie i musisz z niej usunąć iPhona, który sprawia problem. Jeśli się nie mylę to musisz go wyłączyć wcześniej.

#8 Pshemko85

Pshemko85
  • 5 postów

Napisano 15 października 2014 - 13:24

A nie możesz zrobić tak, próbowałeś?


Chętnie to zrobie tylko proszę o podanie takowej strony bo na [url]https://appleid.apple.com/pl/[/url] nie widzę zakładki z urządzeniami


EDIT:

Dziękuje za radę zrobię to tylko gdy na nieszczęsnej stronie icloud zacznie działać funkcja znajdz gdyż na chwilę obecną na 3 komputerach raportuje ten sam bład.

#9 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2014 - 13:29

Kolego iCloud.com.

#10 landr

landr
  • 1 396 postów

Napisano 15 października 2014 - 13:49

Wiam, na tę chwilę na icloud.com nie działa znajdz ....wyskakuje błąd sprawdz sam..

#11 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 października 2014 - 13:51

Widzę, ale na to to ja już niestety wpływu nie mam.

#12 Pshemko85

Pshemko85
  • 5 postów

Napisano 16 października 2014 - 13:40

Dzięki za pomoc. Problem rozwiązał się po podłączeniu udo innej sieci wifi. Jednakże ciągle występują problemy z icloud. Ale na to nic nie poradzimy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych