
UKASH WIRUS
#1
Napisano 11 października 2014 - 18:19
#2
Napisano 11 października 2014 - 18:22
#3
Napisano 11 października 2014 - 18:30

#4
Napisano 11 października 2014 - 18:32
#5
Napisano 11 października 2014 - 18:53
#6
Napisano 13 października 2014 - 05:16
#7
Napisano 13 października 2014 - 05:25
Komunikat pojawia się w wyszukiwarce podczas połączenia do domowej sieci WiFi?Wirus ukash. Zobacz, jak usunąć wirusa policja! - Fakt Takie coś mi wyskakuje, nie wiem może to nie wirus ale nie mam pojęcia jak sie tego pozbyć...
Jeżeli tak to masz zainfekowany router. W takim wypadku pomocne może być przywrócenie ustawień fabrycznych routera.
#8
Napisano 13 października 2014 - 06:48
- - - Połączono posty - - -
i teraz mam pytanie jedno z głupszych.. Czy można zrestartować safari w sensie czy można przywrócić jej ustawienia fabryczne? Może to by pomogło żeby ten komunikat nie wyskakiwał:/
#9
Napisano 13 października 2014 - 07:55

#10
Napisano 13 października 2014 - 08:09
#11
Napisano 14 października 2014 - 12:22
Jak na razie działa zainstalowanie innej przeglądarki bądź wyłączenie w ustawieniach Safari JavaScript. Ale po tej operacji przeglądarka nie działa w 100% jak powinna.
Dla niedowiarków:

Znalazłem chyba rozwiązanie, na razie poskutkowało. Upewnię się jak wrócę jeszcze z pracy do domu i połączę się z tamtejszą siecią.
W momencie kiedy wyskoczy podobne okno jak dałem zrzut przejść do ustawień -> tam dać Safari -> zaawansowane -> wyłączyć JavaScript. Wrócić do strony internetowej, kliknąć w ten komunikat OK i zamknąć karty i przeglądarkę.
Wrócić do ustawień Safari i włączyć JavaScript.
Na razie działa, napiszę jak wrócę z pracy czy problem faktycznie ustąpił.
#12
Napisano 14 października 2014 - 16:09
zawsze znajdzie się coś lub ktoś
#13
Napisano 14 października 2014 - 16:35
nie wiem czy taka bzdura Chińskie malware kradnie loginy i hasła Apple ID z urządzeń z jailbreakiem | AppleCenter.pl
zawsze znajdzie się coś lub ktoś
A widziałeś JB na iOS8?
#14
Napisano 18 października 2014 - 13:38
#15
Napisano 18 października 2014 - 14:00
#16
Napisano 18 października 2014 - 14:47
#17
Napisano 18 października 2014 - 15:06
#18
Napisano 18 października 2014 - 16:10
#19
Napisano 18 października 2014 - 19:01
A jak to zrobić ?
Odtwórz w iTunes i skonfiguruj jako nowy telefon. Te forum schodzi na psy. Czekam na temat jak rozpakować iPhone.
#20
Napisano 22 października 2014 - 07:00
#21
Napisano 22 października 2014 - 10:01
Ja złapałam tego 'wirusa' jak sie podpiełam pod wifi :/
Bo ten niby wirus nie jest zainstalowany na Twoim iUrzadzeniu tylko na twoim routerze! Jeden z userow juz o tym wspomnial.
Zapewne mialas na routerze domyslne hasla administratora. Zostaly zmienione DNS'y i teraz obojetnie jaki adres wpiszesz, przenosi Cie na w/w strone. To NIE JEST ZADNEN WIRUS - TO PRZEKIEROWANIE!
Rozwiazaniem tego problemu jest przywrocenie do ustawien domyslnych (reset) routera. Po tym zabiegu zalecam zmiane hasla routera.
Szczegoly znajdziesz w instrukcji obslugi swojego routera.
#22
Napisano 22 października 2014 - 13:56
Po tym zabiegu zalecam zmiane hasla routera.
Szczegoly znajdziesz w instrukcji obslugi swojego routera.
Zmiana hasła niewiele da, trzeba zaktualizować FW routera, bo jest to znana dziura routerów istniejąca od dawna i tylko aktualizacja ją łata, bo pozwala omijać hasła i wyłączone zarządzanie zdalne.
#23
Napisano 22 października 2014 - 16:55
#24
Napisano 22 października 2014 - 20:39
Odtwórz w iTunes i skonfiguruj jako nowy telefon. Te forum schodzi na psy. Czekam na temat jak rozpakować iPhone.
Ale patrzac na to co napisales chyba jeszcze nie mamy tematu ogolnego: First Unboxing

#25
Napisano 23 października 2014 - 10:27
Miałem to samo parę dni temu, wystarczy przywrócić ustawienia routera i najlepiej wyłączyć dostęp do panelu konfiguracyjnego z internetu.
Nie, nie wystarczy wyłączyć... bo idzie to obejść, tym bardziej, że routery mają to domyślnie wyłączone.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych