
Jaka karta do Maca pro 5.1 w starej srebrnej budzie
#1
Napisano 03 października 2014 - 23:45
#2
Napisano 04 października 2014 - 08:07
#3
Napisano 04 października 2014 - 18:48
#4
Napisano 04 października 2014 - 21:23
#5
Napisano 05 października 2014 - 15:38
#6
Napisano 06 października 2014 - 16:10
#7
Napisano 06 października 2014 - 16:28
#8
Napisano 06 października 2014 - 18:13

#9
Napisano 06 października 2014 - 19:08
#10
Napisano 06 października 2014 - 21:08
#11
Napisano 07 października 2014 - 08:00
W Adobe OpenCL działa dobrze dopiero od CS6, a w CC jeszcze lepiej.
Tutaj masz testy w Resolve w różnych konfiguracjach MP (2010 + NV, 2010 + AMD, 2013) i rozdzielczościach. Metodyka opisana w poście.
Pobranie załącznika z wynikami wymaga rejestracji na forum, ale na szczęście nasze madziarskie bratanki wrzuciły na swoje screena


#12
Napisano 10 lutego 2017 - 11:40
Może ktoś tu z obecnych działa w ArchiCAD 20 na MP 5,1. Miałem kartę NVidia GTX 970 4GB ale wraz z Sierrą pojawił się problem, że w oknie 3D zniknęły punty aktywne modelu. Czekałem grzecznie aż do wersji Sierry 10.12.3 i oczywiście za każdym razem nowych driverów. Zgłaszałem problem do NVIDIA i Graphisoft (producenta programu), no oczywiście pytanie zasadnicze: "co to za konfiguracja".
Poza tym, wszystko było absolutnie idealnie.
Kupiłem zatem AMD R9 280X 3 GB i problem niewidocznych aktywnych punktów w 3D zniknął, ale ... pojawił się problem przytłumiania grafiki 2D podczas pracy na wektorym rysunku. Zaczyna być to upierdliwe. GTX 970 działał IDEALNIE.
Czy w związku z tym, jest jeszcze jakaś trzecia alternatywa o zbliżonych parametrach ?
Zakładam, że cała rodzina NVIDIA jest "skażona" tą wadą.
Drugi komputer to MP 6,1 z AMD FirePro D500 i tam żaden z wyżej problemów nie występuje.
Dodam, ze pozostałe parametry 5,1 to:
64 GB 1333 MHz DDR3
2 x 3,46 GHz 6-Core Intel Xeon
dysk SDD
#13
Napisano 12 lutego 2017 - 08:42
Tak jak mówiłem przez telefon: należało się cofnąć do wersji systemu, na której wszystko działało dobrze z 970-tką.
Producenci softu mają to do siebie, że wypinają się zazwyczaj na użytkownika gdy jego konfiguracja sprzętowa nie jest z tych zalecanych/certyfikowanych dla danej platformy.
Serwis i (roz)budowa stacji roboczych Apple
Masz problem z Makiem Pro? Brakuje mu mocy?
Pisz lub dzwoń: 501211594
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych