
zalany wodą MacBook Air 13" PILNE, Trójmiasto
#1
Napisano 26 września 2014 - 18:17
#2
Napisano 26 września 2014 - 21:27
Zgłoś się do Odwiedź profil: michallus - MyApple.pl - on ma serwis w Gdańsku.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 26 września 2014 - 21:31
#4
Napisano 27 września 2014 - 06:09
#5
Gość_oneghost_*
Napisano 27 września 2014 - 09:05
#6
Gość_oneghost_*
Napisano 27 września 2014 - 10:39
[CIACH] Proszę powstrzymać się z radami typu kuchennego . To nie miejsce na tego typu przepisy.
#7
Napisano 27 września 2014 - 21:38
#8
Napisano 07 października 2014 - 21:16
- - - Połączono posty - - -
dodam jeszcze, ze zasilacz po podłączeniu pali się na zielono, a po paru sekundach dioda zmienia barwę na pomarańczowy, po włączeniu nie widać, by bateria się ładowała, ale za to wskaźnik pokazuje stratę energii...z początku było 99%, teraz już 75%, a mac jest cały czas podłączony do zasilacza... o_O
[mod] Post poprawiłem - na przyszłość proszę używać polskich czcionek (ą,ę,ś,ć,ó itp)[/mod]
#9
Napisano 08 października 2014 - 06:36
(...) czy myślicie, ze te objawy, które macbook ma teraz, mogą być spowodowane ta padniętą bateria? czy jeżeli wymienię ja, to wszystko wróci do normy?
Nie - masz nadal uszkodzoną płytę główną. Prawdopodobnie została tylko oczyszczona a nie naprawiona.
dodam jeszcze, ze zasilacz po podłączeniu pali się na zielono, a po paru sekundach dioda zmienia barwę na pomarańczowy, po włączeniu nie widać, by bateria się lądowała, ale za to wskaźnik pokazuje stratę energii...z początku było 99%, teraz już 75%, a mac jest cały czas podłączony do zasilacza... o_O
To potwierdza tezę o uszkodzeniu płyty - nie jest to poważne uszkodzenie (miałem już z nim do czynienia) ale brak naprawy będzie skutkował spowolnieniem działania i brakiem ładowania baterii (swoją drogą też niekoniecznie musisz mieć baterię do wymiany). Możesz zdradzić gdzie naprawiałaś maca ? At tak ku potomnym....
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#10
Napisano 08 października 2014 - 07:36
#11
Napisano 08 października 2014 - 07:53
Niestety Arvika - podpięcie zasilacza i spadek ładunku na baterii świadczy o uszkodzeniu jednej z linii (sam wiesz której), co skutkuje przełączeniem SMC w tryb awaryjny (stan nieustalony na tej linii) a co za tym idzie brak otwarcia tranzystora wykonawczego i brak ładowania baterii. Przy pracy SMC w trybie awaryjnym system będzie się ładował zdecydowanie dłużej (nawet do 1 minuty na dysku SSD) . Przy uszkodzonym akumulatorze, a sprawnej płycie mac wykazywałby podpięcie zasilania z komunikatem "Ładowanie nie odbywa się" . Poza tym bateria jest do sprawdzenia bez większych problemów (wszystko możesz wyczytać z linii danych).
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#12
Napisano 08 października 2014 - 08:41
Wel powiem krótko, tak się kończy zwlekanie i oszczędzanie za wszelką cenę. Nie mówiąc, że specjalnie przyjechała osoba w sobotę co by odebrać sprzęt od Ciebie, mimo że w ten dzień nie pracujemy -była rezygnacja, a koszta niewygórowane jak na komputer z którego na biurko wylała się woda w dosyć sporej ilości. Komputer przy kliencie został rozkręcony na poczekaniu (bez opłat) i stwierdzono: -mokra bateria, widoczna korozja -ślady korozji na płycie -zalana klawiatura, ślady korozji Do dalszej diagnostyki nie doszło z racji braku akceptacji kosztów (robić do 500zł). Wel, proszę również napisz w jakim to były serwisie, nie chcę być mieszany z innymi firmami w Trójmieście które w ten sposób naprawiają Macbooki. Niestety tak jest bardzo często, uda się komuś wymyć płytę i działa a konsekwencje wychodzą z czasem, najczęściej niestety już po gwarancji. Mimo sytuacji, zapraszam. Sprawdzimy czy problem leży po stronie baterii czy płyty i podpowiem w jakim kierunku iść dalej z naprawą.
Macbook a1398 MID 2015, A1502 Early 2015
Serwis sprzętu komputerowego Apple w Trójmieście - Mekintosz
kontakt: 535-70-60-70, (58) 341-41-45
ul. Balcerskiego 14D 80-299 Gdańsk
#13
Napisano 08 października 2014 - 15:19

#14
Napisano 08 października 2014 - 15:36
wel - michallus zadeklarował w razie problemów pomoc. Na razie uważam temat za zamknięty. Jakby były jakieś problemy wiesz gdzie kierować swoje pytania. Zamykam.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych