hasło efi - sytuacja po serwisowa
#1
Napisano 18 września 2014 - 13:14
#2
Napisano 19 września 2014 - 07:31
Na tym forum nikt nie pomoże Ci obejść/zlikwidować zabezpieczeń. Jeśli jednak posiadasz dokumenty zakupu, i dokumenty świadczące o legalnym pochodzeniu sprzętu pomoże ci większość serwisów. Jeśli MacLife znali hasło sprzętowe, być może pozostawili to samo. Dowiedz się od poprzedniej właścicielki. Dziwi mnie, że MacLife tak beztrosko zdejmuje hasło (bez dostarczenia w/w dokumentów), a to źle świadczy o serwisie....
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 19 września 2014 - 08:52
#4
Napisano 19 września 2014 - 09:06
#5
Napisano 19 września 2014 - 09:53
#6
Napisano 19 września 2014 - 10:07
istnieje taka możliwość...
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#7
Napisano 19 września 2014 - 10:14
#8
Napisano 19 września 2014 - 10:23
Czy tak samo serwis postępuje z hasłem na dysk? Mam nadzieję że nie - bo będę się bał wysłać komputer do naprawy. Mam umowy o poufności danych itd i wolałbym nie być narażonym na kary z tytułu jakiegoś wycieku.
Uspokoję Cię. Hasło z dysku jest znacznie trudniej usunąć i większość serwisów nie wie jak to zrobić bądź nie ma potrzebnych narzędzi ku temu.
#9
Napisano 19 września 2014 - 11:01
#10
Napisano 19 września 2014 - 11:03
Mogli. Po zdjęciu starego hasła można nałożyć nowe. Co prawda jest to bardzo nie ładne i nie bardzo chce mi się wierzyć w taką złośliwość... ale taka możliwość istnieje.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#11
Napisano 19 września 2014 - 11:08
#12
Napisano 19 września 2014 - 11:37
Wiesz co.... roztrząsamy problem nie do rozwiązania. Jeśli MacLife założył inne hasło - postąpił bardzo nieetycznie - jeśli pozostawił stare, a była właścicielka zapomniała jakie było (zdarza się) nie słusznie oskarżamy (choć nie mieli prawa bez porozumienia z Tobą dotykać się do niego).
Weź w poniedziałek dokumenty jakie masz do tego maca, (pisałeś o nich w pierwszym poście), wpadnij do Nas - zdejmę Ci od ręki hasło za darmo. Tym sposobem zamkniemy dysputę - a chyba chodzi Ci o to aby mieć sprawnego maca...
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#13
Napisano 19 września 2014 - 13:08
Wiesz co.... roztrząsamy problem nie do rozwiązania. Jeśli MacLife założył inne hasło - postąpił bardzo nieetycznie - jeśli pozostawił stare, a była właścicielka zapomniała jakie było (zdarza się) nie słusznie oskarżamy (choć nie mieli prawa bez porozumienia z Tobą dotykać się do niego).
Weź w poniedziałek dokumenty jakie masz do tego maca, (pisałeś o nich w pierwszym poście), wpadnij do Nas - zdejmę Ci od ręki hasło za darmo. Tym sposobem zamkniemy dysputę - a chyba chodzi Ci o to aby mieć sprawnego maca...
Dzięki! Gdybym mógł w poniedziałek, na pewno bym przyszedł. Na sprawnym komputerze zależy mi przede wszystkim. Mogę za tydzień, jeśli będzie aktualne. Dokumenty oczywiście są.
Chcę rozbudować go do 128 ssd i 8 gb, więc rzetelny serwis zawsze spoko.
#14
Napisano 19 września 2014 - 13:12
Mogę za tydzień, jeśli będzie aktualne. Dokumenty oczywiście są.
Wpadnij kiedy będziesz miał czas.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#15
Napisano 22 września 2014 - 17:34
#16
Napisano 22 września 2014 - 21:34
MacLife - miło, że wyjaśniliście sprawę, choć osobiście uważam, że poświęcenie kilku minut na zdjęcie hasła nie zubożyłoby Was, a zapobiegłoby pewnym podejrzeniom , nie mówiąc już o zadowolonym kliencie - a tak.... cóż.
Ale to moja opinia. Temat uważam za wyczerpany i zamykam.
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych