Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aplikacją YouTube w Apple TV 3.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzemo

krzemo
  • 127 postów

Napisano 26 sierpnia 2014 - 13:12

Witam, Szukałem na forum niestety bezskutecznie. Mam pytanie dotyczące aplikacji YouTube w Apple TV 3. Mianowicie poprzez wspomnianą aplikację nie można znaleźć i odtwarzać wszystkich materiałów video dostępnych np. z przeglądarki internetowej. Mam podpięte konto w YouTube w Apple TV i część filmów czy koncertów aplikacja widzi a część nie. Łącząc się z kolei poprzez Air Play np z iPhonem wszystko jest widoczne i możliwe do odtworzenia. Czy wspomniana aplikacja YouTube w urządzeniu posiada jakieś ograniczenia czy może materiały video zawarte w serwisie je posiadają ? Czy ktoś z Was zna odpowiedź ?

#2 bolec71

bolec71

  • 657 postów
  • SkądPodkarpacie

Napisano 26 sierpnia 2014 - 14:30

Odpowiedzi nie znam, ale zauważyłem, że u mnie jest to samo.

#3 krzemo

krzemo
  • 127 postów

Napisano 26 sierpnia 2014 - 15:37

https://support.goog...r/2453875?hl=pl

natknąłem się na coś takiego - może to ma wpływ na odtwarzanie niektórych materiałów - … może jakiś związek …

#4 krzemo

krzemo
  • 127 postów

Napisano 11 grudnia 2014 - 13:02

po aktualizacji YouTube na ATV 3 serwis nie działa - żaden materiał wideo nie jest dostępny - czy to powszechne zjawisko, czy tylko u mnie ?


dodam, że aplikacja jest oczywiście sparowana z kontem, wszystkie miniaturki filmów są widoczne a po kliknięciu aby film został odtworzony wyskakuje - youtube is unavailable. please try again later; na komputerze i telefonie aplikacje youtube działają poprawnie - czy u kogoś z Was jest podobnie ?


no tak :) już doczytałem - zmiana języka menu pomaga :) - przedziwna historia, ciekawe kiedy to naprawią.



#5 dany79

dany79
  • 9 postów

Napisano 13 grudnia 2014 - 12:05

Witam wszystkich!
Szukam i szukam, gdzie się podziały: playlisty i historia na YT???
Znowu nawalili?

Pozdrawiam!

Użytkownik dany79 edytował ten post 13 grudnia 2014 - 12:05


#6 DruhBoruch

DruhBoruch
  • 1 postów

Napisano 13 grudnia 2014 - 19:53

Kolego @krzemo na jaki jezyk zmieniles ?

 

edit: już sobie poradziłem , trzeba na angielski zmienić


Użytkownik DruhBoruch edytował ten post 13 grudnia 2014 - 20:14


#7 krzemo

krzemo
  • 127 postów

Napisano 28 grudnia 2014 - 15:05

pełna funkcjonalność YouTube w naszym języku powróciła parę dni temu :) - przynajmniej u mnie.



#8 Maxavelli

Maxavelli
  • 1 040 postów

Napisano 28 grudnia 2014 - 15:53

U mnie rowniez. Temat chyba sam sie rozwiazal.

#9 yetiwd

yetiwd
  • 7 postów
  • SkądKraków

Napisano 28 grudnia 2014 - 16:51

Potwierdzam już wszystko jest ok..






Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych