Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Zaśniedzenie złącza MagSafe2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pokalian

Pokalian
  • 99 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 sierpnia 2014 - 00:35

Witam, Posiadam Macbooka Pro Retina w wersji Late 2013, po jakimś miesiącu użytkowania zaśniedziało mi złącze MagSafe - i na kablu i w Macbooku. Generalnie wygląda to tak jak na zdjęciach, a tak to generalnie jedynym problemem jest to, że co jakiś czas muszę powyjmować i powsadzać kabel, żeby zaczęło ładować. Szczerze mówiąc Maca używam tak jak używałem kiedyś Macbook Air i pierwszy raz mi się to zdarzyło, stąd moje zdziwienie. Dodatkowo zadzwoniłem do Apple i wyjaśniłem sprawę, na to odpowiedziano mi, że mogło to się zrobić od kurzu, ale że mogę do nich wysłać i jeśli to wada produktu to poczną dalsze kroki. I teraz pytanie do Was, na co to Wam wygląda? Rzeczywiście mogło to się zrobić od kurzu? Jaka jest szansa, że mi wymienią złącze/Maca? I ewentualnie ile zabieg odśnieżania kosztuje? Jeśli się przyda to podaje jeszcze cztery ostatnie znaki numeru seryjnego: FH03 [ATTACH=CONFIG]22828[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22829[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22830[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]22831[/ATTACH]

#2 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 18 sierpnia 2014 - 08:15

Masz wypalone a nie zaśniedziałe gniazdo. To samo masz na końcówce zasilacza. Wyślij jedno i drugie na reklamację i (po zdjęciach widać, że pin zasilający jest upalony) - powinieneś otrzymać nowy zasilacz i nowe gniazdo. Oczywiście przy założeniu, że używasz oryginału (najczęściej takie problemy występują przy zamiennikach).


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com

#3 Pokalian

Pokalian
  • 99 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 sierpnia 2014 - 13:50

Dzięki mistrzu, powiedziano mi, ze najprawdopodobniej będzie się kwalifikował pod naprawę gwarancyjną. Muszę się umówić z iMadem w najbliższym czasie :)

#4 derwenoper-63801cbb72

derwenoper-63801cbb72
  • 237 postów
  • Płeć:

Napisano 18 sierpnia 2014 - 15:22

Mój kolega miał podobnie, ponieważ... kawałek sreberka z czekolady mu utknął w gnieździe więc sprawdzaj co jakiś czas, czy jakieś świństwo Ci tam nie wpadło :D

#5 Pokalian

Pokalian
  • 99 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 sierpnia 2014 - 16:37

Mój kolega miał podobnie, ponieważ... kawałek sreberka z czekolady mu utknął w gnieździe więc sprawdzaj co jakiś czas, czy jakieś świństwo Ci tam nie wpadło :D


Heh, nie no raczej nic takiego nie miało miejsca. Mam nadzieje, że bez problemu mi wymienią złącze i zasilacz.

Jeszcze mam pytanie, lepiej w Warszawie oddać do iMadu czy Cortlandu? Gdzie szybciej załatwią diagnostykę?

#6 Pokalian

Pokalian
  • 99 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 26 sierpnia 2014 - 23:42

Melduje tylko, że po paru dniach oczekiwania iMad wymienił mi złącze MagSafe oraz zasilacz. Dzięki za pomoc :)

#7 l.gajewski

l.gajewski
  • 801 postów

Napisano 27 sierpnia 2014 - 06:51

super, że udało się rozwiązać sprawę. Sam korzystam z late 2013. Czy miałeś jakieś objawy świadczące o rychłej awarii zasilacza?

#8 Pokalian

Pokalian
  • 99 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 27 sierpnia 2014 - 12:57

Szczerze mówiąc to nie, bałem się bardziej, że to z mojej winy coś będzie, gdyż w sumie końcówka często poniewierała się po podłodze/dywanie i jakiś kurz czy coś mógł się zebrać.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych