Zaśniedzenie złącza MagSafe2
#1
Napisano 18 sierpnia 2014 - 00:35
#2
Napisano 18 sierpnia 2014 - 08:15
Masz wypalone a nie zaśniedziałe gniazdo. To samo masz na końcówce zasilacza. Wyślij jedno i drugie na reklamację i (po zdjęciach widać, że pin zasilający jest upalony) - powinieneś otrzymać nowy zasilacz i nowe gniazdo. Oczywiście przy założeniu, że używasz oryginału (najczęściej takie problemy występują przy zamiennikach).
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com
#3
Napisano 18 sierpnia 2014 - 13:50
#4
Napisano 18 sierpnia 2014 - 15:22
#5
Napisano 18 sierpnia 2014 - 16:37
Mój kolega miał podobnie, ponieważ... kawałek sreberka z czekolady mu utknął w gnieździe więc sprawdzaj co jakiś czas, czy jakieś świństwo Ci tam nie wpadło
Heh, nie no raczej nic takiego nie miało miejsca. Mam nadzieje, że bez problemu mi wymienią złącze i zasilacz.
Jeszcze mam pytanie, lepiej w Warszawie oddać do iMadu czy Cortlandu? Gdzie szybciej załatwią diagnostykę?
#6
Napisano 26 sierpnia 2014 - 23:42
#7
Napisano 27 sierpnia 2014 - 06:51
#8
Napisano 27 sierpnia 2014 - 12:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 3
0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych