
Call of Duty 4
#1
Napisano 19 listopada 2007 - 21:33
#2
Napisano 19 listopada 2007 - 21:43
#3
Napisano 19 listopada 2007 - 23:24
#4
Napisano 19 listopada 2007 - 23:45
#5
Napisano 25 listopada 2007 - 15:51
#6
Napisano 25 listopada 2007 - 17:28
#7
Napisano 25 listopada 2007 - 17:33
#8
Napisano 28 listopada 2007 - 19:01
#9
Napisano 30 listopada 2007 - 21:51

#10
Napisano 01 grudnia 2007 - 16:11
anx: wylacz sobie areo .. jak odpalasz gry, poza tym jakie masz sterowniki ?
na moim mbp gra ladnie chodzi
No cóż, faktycznie Aero mógłbym wyłączać przed grami.
Sterowniki mam z BootCamp 2.0 - a można zainstalować inne?
#11
Napisano 01 grudnia 2007 - 19:08
W ameryce można kupować gry na Maca
Nie jesteśmy w Ameryce to primo, secundo Call of Duty 4 nie ma na Maca więc nawet amerykanie nie pograją sobie. Na BootCamp COD4 śmiga aż miło z x2AA i teksturami na max
#12
Napisano 06 stycznia 2008 - 14:16
#13
Napisano 07 stycznia 2008 - 03:15
#14
Napisano 07 stycznia 2008 - 14:49
#16
Gość_tygrysio_*
Napisano 09 stycznia 2008 - 08:30
Ja chce call4 na maki! Bez windowsa i zadnych emulatorow, porostu, czemu nie moga kiedy tworza wersje na X360 i na PC zrobic na Mac'a? No dlaczego? Przeciez jest dosc spora liczba ludzi majacych Maki ktora tez chcialaby sobie zagrac w new engin'owe gry. Dlaczego?!
Nie na tyle spora żeby natywnie dla nich gry pisać .... jeśli już to dostaniesz knota w takiej postaci jak BF2142 czy NFS Carbon - To chyba już lepiej żeby wogóle nie było
#17
Napisano 12 stycznia 2008 - 15:41
Ja chce call4 na maki! Bez windowsa i zadnych emulatorow, porostu, czemu nie moga kiedy tworza wersje na X360 i na PC zrobic na Mac'a? No dlaczego? Przeciez jest dosc spora liczba ludzi majacych Maki ktora tez chcialaby sobie zagrac w new engin'owe gry. Dlaczego?!
Developerom po prostu się nie opłaca. Mac'i mimo wszystko nie są na tyle popularne, aby ogromne koszty produkcji takich gier jak Call of Duty 4 się zwróciły.
Powiecie, OK, "ale gra już jest gotowa wystarczy ją przeportować". Ale przepisanie całego silnika gry z DX10 na OpenGL to już wyzwanie, na tyle kosztowne i pracochłonne, że po prostu im się nie chce.
Ponadto (a przede wszystkim) większość gier jest dofinansowanych przez korporacje produkujące karty graficzne (np gry logiem NVIDIA "The Way It's Meant To Be Played") Natomiast komputery Apple NIE są atrakcyjnym rynkiem zbytu dla firm produkujących sprzęt więc, nie będą dopłacać do gier na Mac'a!
PS. również mam dość gniotów z EA, których budżet na reklamę jest o wiele większy niż ten na produkcję. Wzieli by się za coś nowego a nie podawali odgrzewany kilkakrotnie kotlet.
#18
Napisano 12 stycznia 2008 - 20:34
Pudło. Jest OpenGLowa wersja CoD4 - wyszła na PS3. No i silnik gry z DX10 wiele wspólnego nie ma - na kompach z DX10 dochodzi może 1% bajerów, a sama gra ma świetny fallback do starszych od DX9 standardów…Ale przepisanie całego silnika gry z DX10 na OpenGL to już wyzwanie, na tyle kosztowne i pracochłonne, że po prostu im się nie chce.
…a i tak do grania najlepsze są konsole!
#19
Napisano 12 stycznia 2008 - 20:57

#20
Napisano 14 stycznia 2008 - 23:33
#21
Gość_tygrysio_*
Napisano 15 stycznia 2008 - 15:58
#22
Napisano 16 stycznia 2008 - 19:58
#23
Napisano 17 stycznia 2008 - 18:04
#25
Gość_tygrysio_*
Napisano 18 stycznia 2008 - 00:42


Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych