Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Problem z kontem iCloud


  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1 panic

panic
  • 360 posts

Posted 14 August 2014 - 10:05

Witam serdecznie, Moja koleżanka zakupiła sobie nowego iPhone 4S i już na wstępie pojawił się mały problem. Przy pierwszym uruchomieniu przy założeniu konta iCloud podała złego e-maila i nie może korzystać z tej usługi. Założyliśmy nowe konto już na dobrego maila, natomiast nie możemy zmienić starego, gdyż każe się zalogować na to niepoprawne konto (jest nieaktywne). Przy AppStore już sobie poradziliśmy. Czy da się to jakoś zmienić czy trzeba telefon zerować i od początku wszystko stawiać? Pozdrawiam

#2 Bulbulator

Bulbulator
  • 35 posts

Posted 14 August 2014 - 22:42

"Moja koleżanka zakupiła sobie nowego iPhone 4S" nowy nie jest przypisany do żadnego konta, ma być czysty . Z fakturką, paragonem jak najszybciej do sprzedawcy a jeśli tylko napisałeś tutaj by dowiedzieć się o co kaman, wywal tą niepotrzebną 'cegłę'

- - - Połączono posty - - -

up :) albo oddaj prawowitemu właścicielowi ;)

#3 panic

panic
  • 360 posts

Posted 14 August 2014 - 23:55

Oczywiście, że nowy nie jest przypisany do żadnego konta. Tylko rejestrując się przy pierwszym uruchomieniu podany został zły adres e-mail przez co powstał lekki problem (przemieniona kolejność imienia i nazwiska)... Prawowity właściciel jest w posiadaniu swojego telefonu. ;-) Ale dzięki za troskę. Pozdrawiam. :)

#4 undecided

undecided
  • 242 posts

Posted 15 August 2014 - 07:52

Udało się rozwiązać problem ? Próbowała się udać do appel lub zadzwonić na infolinie. Znacie tego maila i hasło do konta Icloud ?

#5 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 15 August 2014 - 08:23

Oczywiście, że nowy nie jest przypisany do żadnego konta. Tylko rejestrując się przy pierwszym uruchomieniu podany został zły adres e-mail przez co powstał lekki problem (przemieniona kolejność imienia i nazwiska)...

Prawowity właściciel jest w posiadaniu swojego telefonu. ;-) Ale dzięki za troskę.
Pozdrawiam. :)


Podałeś zły e-mail i hasło a mimo tego konto się utworzyło ?
Więc wpisz jeszcze raz to samo i po problemie.

#6 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 15 August 2014 - 08:29

Jak można założyć konto na zły e-mail? Aby założyć AppleID trzeba wejść na ten email i potwierdzić go w wiadomości od Apple. Jeśli nie potwierdzisz emaila to konto jest niezweryfikowane i nie da się go używać do logowania w iCloud. Dlatego albo coś źle napisałeś, albo coś ściemniasz.

#7 panic

panic
  • 360 posts

Posted 15 August 2014 - 10:13

Jak można? Nie mam pojęcia. Sam się dziwię, ale niestety tak wyszło. :P Telefon nie jest mój, więc tego nie pilnowałem. Koleżanka dopiero wtedy się zorientowała, gdy chciała pobrać sobie aplikację z Appstore. I o to chodzi, że konto jest niezweryfikowane. Nie można się na nie zalogować, bo jest niezweryfikowane. Chcąc je wyłączyć jest to niemożliwe, bo prosi o zalogowanie (wybierając Usuń konto w zakładce iCloud)...

#8 jacekplacek71

jacekplacek71
  • 1 posts

Posted 21 December 2015 - 02:25

Witam ! mam dokładnie taki sam problem , nie mogę usunąć na Iphonie 6 z usługi Icloud, adresu email ,który nie został zweryfikowany , tym samym nie mogę wylogować  się z usługi Icloud,  odtworzenie Iphona też nie działa bo w usłudze Icloud jest włączona usługa znajdź mój Iphone , bez jej wyłaczenia nie mozna odtworzyć urządzenia , miałem szansę by wyłaczyć tę usługę podczas aktualizowania systemu bo był nie aktualny ale wtedy to przeoczyłem teraz system jest juz aktualny i szansa na wyłaczenie tej funkcji będzie dopiero podczas następnej aktualizacji ,  no lekki koszmarek , ale może ktoś z Was wie jak sobie z tym tematem poradzić ? 



#9 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 21 December 2015 - 09:25

Zweryfikuj adres email i "problem" zostanie rozwiązany :) To proste - wystarczy wejść na pocztę i potwierdzić adres w wiadomości od Apple.


Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl

ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków

kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users