
Problem z kontem iCloud
#1
Napisano 14 sierpnia 2014 - 10:05
#2
Napisano 14 sierpnia 2014 - 22:42
- - - Połączono posty - - -
up


#3
Napisano 14 sierpnia 2014 - 23:55

#4
Napisano 15 sierpnia 2014 - 07:52
#5
Napisano 15 sierpnia 2014 - 08:23
Oczywiście, że nowy nie jest przypisany do żadnego konta. Tylko rejestrując się przy pierwszym uruchomieniu podany został zły adres e-mail przez co powstał lekki problem (przemieniona kolejność imienia i nazwiska)...
Prawowity właściciel jest w posiadaniu swojego telefonu. ;-) Ale dzięki za troskę.
Pozdrawiam.
Podałeś zły e-mail i hasło a mimo tego konto się utworzyło ?
Więc wpisz jeszcze raz to samo i po problemie.
#6
Napisano 15 sierpnia 2014 - 08:29
#7
Napisano 15 sierpnia 2014 - 10:13

#8
Napisano 21 grudnia 2015 - 02:25
Witam ! mam dokładnie taki sam problem , nie mogę usunąć na Iphonie 6 z usługi Icloud, adresu email ,który nie został zweryfikowany , tym samym nie mogę wylogować się z usługi Icloud, odtworzenie Iphona też nie działa bo w usłudze Icloud jest włączona usługa znajdź mój Iphone , bez jej wyłaczenia nie mozna odtworzyć urządzenia , miałem szansę by wyłaczyć tę usługę podczas aktualizowania systemu bo był nie aktualny ale wtedy to przeoczyłem teraz system jest juz aktualny i szansa na wyłaczenie tej funkcji będzie dopiero podczas następnej aktualizacji , no lekki koszmarek , ale może ktoś z Was wie jak sobie z tym tematem poradzić ?
#9
Napisano 21 grudnia 2015 - 09:25
Zweryfikuj adres email i "problem" zostanie rozwiązany To proste - wystarczy wejść na pocztę i potwierdzić adres w wiadomości od Apple.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych