
Abonent chwilowy niedostępny - Play czy telefon?
#1
Napisano 09 sierpnia 2014 - 16:43
#2
Napisano 09 sierpnia 2014 - 16:55
#3
Napisano 09 sierpnia 2014 - 17:28
Jestem w sieci Play.
To jest sedno Twojego problemu. Często tak mam dzwoniąc do ludzi, którzy są w Play i nie ważne jaki mają telefon. Na szczęście (dla mnie) większość z nich po zrozumieniu swojego błędu z przejściem do Playty po zakończeniu umów będą wracać do poprzednich operatorów. Z Playem trzeba się wstrzymać jeszcze kilka lat aż wreszcie zbudują swoją sieć, bo na dzień dzisiejszy używanie Play to stres zarówno dla abonenta jak i osób do niego dzwoniących. Już nie mówię o częstym zrywaniu połączeń z numerami w Play...
#4
Napisano 09 sierpnia 2014 - 17:34
To jest sedno Twojego problemu. Często tak mam dzwoniąc do ludzi, którzy są w Play i nie ważne jaki mają telefon. Na szczęście (dla mnie) większość z nich po zrozumieniu swojego błędu z przejściem do Playty po zakończeniu umów będą wracać do poprzednich operatorów. Z Playem trzeba się wstrzymać jeszcze kilka lat aż wreszcie zbudują swoją sieć, bo na dzień dzisiejszy używanie Play to stres zarówno dla abonenta jak i osób do niego dzwoniących. Już nie mówię o częstym zrywaniu połączeń z numerami w Play...
Nie zgodzę się. 4 rok mam już telefon w play, moja rodzina znajomi i problem występował tylko u mnie gdy zmieniłem telefon na 5s. Zrywania rozmów nie doświadczyłem.
#5
Napisano 09 sierpnia 2014 - 17:41
#6
Napisano 09 sierpnia 2014 - 17:56
To jest sedno Twojego problemu. Często tak mam dzwoniąc do ludzi, którzy są w Play i nie ważne jaki mają telefon.
Nie żebym bronił ale żadnych takich problemów nie odczuwam a trochę telefonów w Play mam. Poza tym każda sieć ma "coś":
PLUS - Słaba jakość usług w stosunku do ceny.
ORANGE - W moim odczuciu zdecydowanie najgorsza sieć, i masa obraźliwych smsów na każdy zakupiony nr co od nich miałem.
T-Mobile - Jakość usług ok, biuro obsługi zdecydowanie było lepsze za czasów Ery, Cenowo się teraz poprawili ale i tak wygląda to słabo.
Play - Różnorodność pakietów i taryf na prawdę stawia ich bardzo wysoko pod względem elastyczności, fakt z zasięgiem są niekiedy problemy ale na szczęście nie w mojej lokalizacji.
#7
Napisano 09 sierpnia 2014 - 19:51
To jest sedno Twojego problemu. Często tak mam dzwoniąc do ludzi, którzy są w Play i nie ważne jaki mają telefon. Na szczęście (dla mnie) większość z nich po zrozumieniu swojego błędu z przejściem do Playty po zakończeniu umów będą wracać do poprzednich operatorów. Z Playem trzeba się wstrzymać jeszcze kilka lat aż wreszcie zbudują swoją sieć, bo na dzień dzisiejszy używanie Play to stres zarówno dla abonenta jak i osób do niego dzwoniących. Już nie mówię o częstym zrywaniu połączeń z numerami w Play...
Tak, tak OleYek, super moderatorze, zapewne wina Playa, żadna sieć w Polsce nie jest idealna. Nie bronie nikogo, ale zrywanie połączeń i brak zasięgu, nigdy z tym nie miałem problemu. Mówić, że Play ma słaby zasięg, to tak samo mówić, że Wasze Tm, Orange czy Plus ma słaby zasięg, bo Play z nich może korzystać też, co jest mega zaletą, zawsze jakaś sieć będzie działać.
#8
Napisano 09 sierpnia 2014 - 20:27
#9
Napisano 09 sierpnia 2014 - 20:45
#10
Napisano 09 sierpnia 2014 - 21:00
Tak, tak OleYek, super moderatorze, zapewne wina Playa, żadna sieć w Polsce nie jest idealna. Nie bronie nikogo, ale zrywanie połączeń i brak zasięgu, nigdy z tym nie miałem problemu. Mówić, że Play ma słaby zasięg, to tak samo mówić, że Wasze Tm, Orange czy Plus ma słaby zasięg, bo Play z nich może korzystać też, co jest mega zaletą, zawsze jakaś sieć będzie działać.
Tak, tak madhunt3r, zwykły użytkowniku, tak, Play ma słaby zasięg. Zasięg TMo czy Orange to nie jest zasięg Play, to po pierwsze, po drugie abonenci Play zawsze w sieciach innych operatorów mają najniższy priorytet i jak barkuje kanałów to właśnie wtedy to abonenci Play są poza zasięgiem i zostało to nie raz sprawdzone empirycznie, zresztą wystarczy użyć szukajki forumowej, żeby znaleźć zależność. I nie mówię to, że inni operatorzy są idealni, ale na tym i innych forach na 10 wątków o problemach z operatorem, 7 piszą abonenci Play. Rozumiem, że statystyka też się uwzięła na biedne Play? Play idzie po taniości i stąd te problemy. Ostatnie top problemów play to mulenie telefonu (plakietki), drenaż baterii przez skakanie między operatorami, rozłączanie połączeń, abonent poza zasięgiem. W przypadku T-Mobile to jest sygnał oczekiwania po zestawieniu połączenia, o Orange i Plusie nic ostatnio nie było. Wnioski o jakości Play może sobie każdy wyciągnąć...
- - - Połączono posty - - -
o czym Wy gadacie ? ktoś przeczytał 1 post z problemem ?
ewidentnie włączony tryb nie przeszkadzać - ikona księżyca na tool bar obok ikony baterii - niestety podręcznik użytkowania iphone nie do końca przekazuje sedno tej funkcji
Niestety nie do końca masz pojęcie jak ta funkcja działa. Nie ma możliwości bycia poza zasięgiem, jeżeli w DND iPhone po prostu odrzuca połączenie a nie wyłącza telefon.
#11
Napisano 09 sierpnia 2014 - 21:14
no właśnie Ty nie ma do końca pojęcie jak ta funkcja działa - 'odrzucaj połączenie zawsze gdy iphone jest zablokowany' w wypadku iphone oznacza ni mniej nie więcej, że osoby które dzwonią słyszą: użytkownik jest poza zasięgiem sieci - osobiście to testowałem- - - Połączono posty - - -
Niestety nie do końca masz pojęcie jak ta funkcja działa. Nie ma możliwości bycia poza zasięgiem, jeżeli w DND iPhone po prostu odrzuca połączenie a nie wyłącza telefon.
wracając do tematu osobiście nie chce mi się wierzyć że przeciążenie sieci w play powoduje niedostępność
#12
Napisano 09 sierpnia 2014 - 21:18
po drugie abonenci Play zawsze w sieciach innych operatorów mają najniższy priorytet
Polecam lekturę niż siać zamęt: Obalamy mity: jakość połączeń Play w roamingu - 1 - TELEPOLIS.pl
Ostatnie top problemów play to mulenie telefonu (plakietki)
To akurat nie wina Playa, tylko bug iOS, każdy operator, nawet zagraniczny (a są tacy) który ma zbyt długie nazwy operatora, ma ten słynny lag.
Na T-Mobile naszym polskim też jest lag, ale nie w całym systemie, tylko na lockscreenie kiedy mamy obok nazwy operatora 3G, polecam dotknąć ikonkę aparatu, jest lag, ekran podskoczy po sekundzie opóźnienia, przy krótkiej nazwie jest reakcja natychmiastowa.
#13
Napisano 09 sierpnia 2014 - 21:20
#14
Napisano 09 sierpnia 2014 - 21:27
no właśnie Ty nie ma do końca pojęcie jak ta funkcja działa - 'odrzucaj połączenie zawsze gdy iphone jest zablokowany' w wypadku iphone oznacza ni mniej nie więcej, że osoby które dzwonią słyszą: użytkownik jest poza zasięgiem sieci - osobiście to testowałem.
Może znów kłania się błędna konfiguracja sieci Play, bo anie w T-Mobile ani w Orange nie ma takiego komunikatu. Co znów pokazuje jakość Play... iPhone przy włączonej usłudze uproszczając wciska "czerwoną słuchawkę"
wracając do tematu osobiście nie chce mi się wierzyć że przeciążenie sieci w play powoduje niedostępność
Nie sieci a nadajników i nie Play a najczęściej się to w roamingu dzieje...
- - - Połączono posty - - -
Polecam lekturę niż siać zamęt: Obalamy mity: jakość połączeń Play w roamingu - 1 - TELEPOLIS.pl
Nie potrzebuję lektury, wiem jak są priorytety ustawione (akurat na przykładzie Plusa bo tylko stamtąd mam sprawdzone informacje) na abonentów Play.
To akurat nie wina Playa, tylko bug iOS, każdy operator, nawet zagraniczny (a są tacy) który ma zbyt długie nazwy operatora, ma ten słynny lag.
Ale znów na Playu się skupił ;-P
#15
Napisano 09 sierpnia 2014 - 21:48
Nie sieci a nadajników


#16
Napisano 10 sierpnia 2014 - 07:49
#17
Napisano 10 sierpnia 2014 - 07:52
zrozumiałe
BTS mają obsługiwać 1k użytkowników - masz problem z połączeniem się z siecią w mniejszym mieście ? zapodaj 112 rozłącz się a i tak sieć przy dzieli Ci priorytet
Genialne.
#18
Napisano 10 sierpnia 2014 - 08:09
#19
Napisano 10 sierpnia 2014 - 08:12
#20
Napisano 10 sierpnia 2014 - 08:16
#21
Napisano 10 sierpnia 2014 - 08:18
#22
Napisano 10 sierpnia 2014 - 08:24
#23
Napisano 10 sierpnia 2014 - 16:49
#24
Napisano 10 sierpnia 2014 - 19:18
#25
Napisano 10 sierpnia 2014 - 19:19
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych