Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z zasięgiem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vertuz

Vertuz
  • 5 postów
  • SkądElblag, Poland

Napisano 05 sierpnia 2014 - 09:05

Witam! Kupiłem iPhone na allegro, iphone czysty, bez simlocka, żadnej czarnej listy czy iCloud Find czy jakoś tak. Wszystko ładnie pięknie, gdyby nie to że w ogóle nie łapie zasięgu, gdzie nie wyjdę, gdzie nie pojadę, zero! Jedynie wczoraj był mały przebłysk i w dużym mieście, przy antenie GSM, pokazał mi 1-2 kreski. Wersja 7.1.2. 11D257 Próbowałem zrobić restore? O ile to się tak nazywa, i wrzucić soft 6.1.3 ale wywala mi błąd 3194 :) Jestem zielony w tych sprawach, dlatego prosiłbym o fachową pomoc. Pozdrawiam! :) @Ps tak przeszukałem pół internetu żeby znaleźć odpowiedz, lecz jej tam nie ma.

#2 jasiecki

jasiecki
  • 4 271 postów
  • Płeć:
  • SkądKonin, Poland

Napisano 05 sierpnia 2014 - 10:15

a nie pomyslalaes ze zwyczajnie telefon jest uwalony?? moze padł moduł gsm albo cos innego. kupiłes to oddaj i po problemie

#3 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 05 sierpnia 2014 - 10:50

Starszego softu nie wgrasz, więc nawet nie próbuj. Telefon na 99% jest uszkodzony, więc albo oddaj do serwisu, który się na tym zna, albo oddaj sprzedawcy. Sugeruję zwrot.

#4 Vertuz

Vertuz
  • 5 postów
  • SkądElblag, Poland

Napisano 05 sierpnia 2014 - 13:03

Czy tutaj pomoże wymiana anteny gsm czy jakoś tak? :)

#5 x X x

x X x
  • 427 postów
  • SkądRzeszów, Poland

Napisano 05 sierpnia 2014 - 13:06

Niekoniecznie. Może być uszkodzony element na płycie głównej. Jakiś czas temu kupiłem 4S tyle, że wiedziałem, iż ma problemy z zasięgiem. Nie łączył się z siecią (prawie w ogóle) i grzał się. Okazało się, iż jeden z elementów był mechanicznie uszkodzony. Tak jak wyżej najlepszą decyzją jest zwrot.

#6 Vertuz

Vertuz
  • 5 postów
  • SkądElblag, Poland