Iphone 5s jak wykryć czy to nie podróbka ?
Napisano 02 lipca 2014 - 10:25
Po 3 latach z Samsungiem zdecydowałem wypróbować sprzęt Apple, dlatego też jestem laikiem co do kupna iphone 5s, kompletnie nie wiem na co patrzeć. Znalazłem na allegro z mojego miasta iphone 5s zafoliowanego za 2175zł (tak swoją drogą to dobra cena za nówke?)
link tutaj:[url=http://allegro.pl/nowy-apple-iphone-5s-16gb-bez-locka-czarny-polski-i4375352639.html]NOWY APPLE IPHONE 5S 16GB BEZ LOCKA CZARNY POLSKI (4375352639) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.[/url]. No i moje pytanie jak pójdę odebrać osobiście to na jakie szczegóły zwracać żeby wykryć czy o podróbka czy nie? I jeszcze jedno jak zaofliowana to gwarancja zaczyna sie od momentu keidy aktywuje apple ID (czy coś takiego) ? Jeżeli tak to podbija się (o ile jest) książeczkę gwarancyjną gdzie? i gdzie wtedy przyjmą telefon na gwarancje jakby coś się stało?. Pozdrawiam
ps. chyba w złym dziale napisałem
Napisano 02 lipca 2014 - 11:48
Napisano 02 lipca 2014 - 12:25
Napisano 02 lipca 2014 - 12:36
Tu odnosząc się do pierwszego twojego postu w tym temacie. Przedstawiam tutaj link do podróbki Iphone 5s iPhone 5s - Nieużywany, zafoliowany - Komórki telefony iPhone - Gumtree Małopolskie zwróć uwagę na logo appel z tyłu i diody aparatu, możesz porównać sobie cały telefon z oryginalnymi zdjęciami.
Napisano 02 lipca 2014 - 12:58
Napisano 02 lipca 2014 - 13:22
Napisano 02 lipca 2014 - 13:31
Napisano 02 lipca 2014 - 14:56
Play oferuje 12 miesięcy gwarancji appel i 12 miesięcy niezgodność towaru z umową.
też jest nieprawdą, bo to nie Play jest odpowiedzialny za obie gwarancje, a:
- producent - Apple - za pierwsze 12 miesiące,
- reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową można składać przez 24 miesiące od daty zakupu i zasady tego zapisu są regulowane przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r i obowiązuje ona na każdy produkt konsumencki zakupiony w Polsce.