Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 5s jak wykryć czy to nie podróbka ?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 xxxkowal

xxxkowal
  • 15 postów

Napisano 02 lipca 2014 - 10:25

Witam

Po 3 latach z Samsungiem zdecydowałem wypróbować sprzęt Apple, dlatego też jestem laikiem co do kupna iphone 5s, kompletnie nie wiem na co patrzeć. Znalazłem na allegro z mojego miasta iphone 5s zafoliowanego za 2175zł (tak swoją drogą to dobra cena za nówke?)
link tutaj:[url=http://allegro.pl/nowy-apple-iphone-5s-16gb-bez-locka-czarny-polski-i4375352639.html]NOWY APPLE IPHONE 5S 16GB BEZ LOCKA CZARNY POLSKI (4375352639) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.[/url]. No i moje pytanie jak pójdę odebrać osobiście to na jakie szczegóły zwracać żeby wykryć czy o podróbka czy nie? I jeszcze jedno jak zaofliowana to gwarancja zaczyna sie od momentu keidy aktywuje apple ID (czy coś takiego) ? Jeżeli tak to podbija się (o ile jest) książeczkę gwarancyjną gdzie? i gdzie wtedy przyjmą telefon na gwarancje jakby coś się stało?. Pozdrawiam

ps. chyba w złym dziale napisałem

#2 Konrad Podkowa

Konrad Podkowa
  • 11 postów
  • SkądKraków, Poland, Poland

Napisano 02 lipca 2014 - 11:48

Nie ma chińskich podróbek z polskiej dystrybucji. Przyjrzyj się dobrze naklejce na pudełku i wpisz numer produktu na [url]https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do[/url]. Gwarancja Apple działa od momentu aktywacji produktu na ich stronie (więcej info znajdziesz w google). Uszkodzony sprzęt oddajesz do autoryzowanego skelpu Apple, np. iDream.

#3 xxxkowal

xxxkowal
  • 15 postów

Napisano 02 lipca 2014 - 12:25