Skocz do zawarto艣ci

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj si臋 aby uzyska膰 pe艂ny dost臋p do forum.

Zdj臋cie
- - - - -

Czy jest mo偶liwy downgrade Ipod touch 4G ios 6.1.6 do 6.1.3 nie posiadaj膮c SHSH ?

• Zaloguj si臋, aby doda膰 odpowied藕
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Martin1984r

Martin1984r
  • 6 post贸w

Napisano 24 czerwca 2014 - 10:12

Witam, Czy jest mo偶liwy downgrade Ipod touch 4G ios 6.1.6 do 6.1.3 nie posiadaj膮c SHSH ? Czy jest mo偶liwo艣膰 jako艣膰 wyci膮gn膮膰 z SHSH z mojego urz膮dzenia do wersji 6.1.3, bo chcia艂em wgra膰 Bl4ck0ut 7 (on jest wersji 6.1.2 lub 6.1.3), ale wywala b艂膮d 3194. Pr贸bowa艂em tinyumbrella ale si臋 nie uruchamia bo musi by膰 pod wersj臋 ios 6.1.6, tak mi si臋 przynajmniej wydaje. Te偶 pr贸bowa艂em iFaith-v1.5.9 ale nie uda艂o mi b膮d藕 藕le robi艂em. Je艣li m贸g艂bym poprosi膰 o jak膮艣 rad臋 czy mo偶na co艣 z tym zrobi膰 ? Nie jestem jakim艣 laikiem je艣li chodzi o informatyk臋, ale przyznam ze z apple nie mia艂em do czynienia i jest to dla mnie nowo艣膰 i ci臋偶ki orzech do zgryzienia. Czy jest jaka艣 mo偶liwo艣膰 wgrania Bl4ck0ut 7 wersji 6.1.3 ? Przepraszam z g贸ry za moje pytanie, je艣li komu艣 si臋 wydaje to laikowate.

#2 OleYek

OleYek

• 17聽478 post贸w
  • P艂e膰:
  • Sk膮dPozna艅

Napisano 24 czerwca 2014 - 11:14

Nie ma takiej mo偶liwo艣ci...

#3 macsupport

macsupport

• 8聽620 post贸w
  • Sk膮dKrak贸w

Napisano 24 czerwca 2014 - 11:17

Bez plik贸w SHSH nie da si臋 zrobi膰 dzia艂aj膮cego downgrade. A nie wiem jak Ty chcesz wyci膮gn膮膰 te pliki. Pliki SHSH trzeba sobie zachowa膰 w momencie kiedy dany soft jest wspierany. W Tej chwili mo偶esz zachowa膰 SHSH do oprogramowania 6.1.6, bo takie Apple podpisuje i pozwala wgra膰. Je艣li wcze艣niej nie zachowa艂e艣 starszych SHSH to teraz ju偶 ich nie zdob臋dziesz.

#4 Martin1984r

Martin1984r
  • 6 post贸w

Napisano 24 czerwca 2014 - 11:44