
iPhone po serwisie - uszkodzony bardziej niż przed
#1
Napisano 22 czerwca 2014 - 16:36
#2
Napisano 22 czerwca 2014 - 17:43
#3
Napisano 22 czerwca 2014 - 18:11
#4
Napisano 22 czerwca 2014 - 18:54
- - - Połączono posty - - -
Mi gość w apple cerę zaktualizowała dane na temat mojego iPhona i powiedział ze mam miesiąc na dokonanie naprawy/wymiany
- - - Połączono posty - - -
Spróbuj i daj znać jak poszlo
#5
Napisano 22 czerwca 2014 - 18:58
#6
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:04
- - - Połączono posty - - -
Ale ja zawsze wymieniam w apple store także to chyba inaczej wyglada jak w tak zwanych "autoryzowanych serwisach" i zawsze dostaje refuba
#7
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:05
#8
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:09
#9
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:16
#10
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:29
#11
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:30
#12
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:34
- - - Połączono posty - - -
Ja bym mimo to jeszcze spróbował z apple care i zobaczył co maja do powiedzą na temat zle złożonego urządzenia w autoryzowanym serwisie
#13
Napisano 22 czerwca 2014 - 19:36
#14
Napisano 22 czerwca 2014 - 20:13
- - - Połączono posty - - -
Paf, wiesz może co mogę w takim razie zrobić?
#15
Napisano 22 czerwca 2014 - 21:55
#16
Napisano 22 czerwca 2014 - 22:44
#17
Napisano 23 czerwca 2014 - 05:23
#18
Napisano 23 czerwca 2014 - 05:30
Ja nie muszę nikomu nic wmawiać ! Chciałem pomoc. Ale widzę za każdym razem odzywa sie typowy androidowiec. Ja nie mam takich rozterek jak użytkownicy w PL z tak zwanymi "autorozywanymi serwisami" tylko zawsze sie umawiam w apple store gdzie respektująm prawa konsumenckie.
Jeśli chodzi o 4s to tak było. Technik powiedział mi żebym zadzwonił do apple care a oni uznaj moja usterkę dodam ze padł mi guzik power i wifi. Poczym dostałem informacje ze mam miesiąc na wymianę najlepsze jest to ze ładowarki niechcieli mi wymienić bo powiedział ze na akcesoria gwarancja wynosi 3 miesiące, mimo tego wziąłem ja do apple store razem z 4s i technik chyba sobie nie sprawdził bo odrazu dał mi nowa.
Czyli miałeś typowe usterki 4s... A autor tematu oddał telefon do serwisu 3 firm... Nie widzisz różnicy ?
#19
Napisano 23 czerwca 2014 - 07:44
- - - Połączono posty - - -
Jeśli ludzie nie podejmowali prób, do tej pory byś siedział w jaskini a nie rozmawiał przez sieć o serwisach gwarancyjnych. Jak byś mógł nie wmawiać ludziom "to sie nie uda bo mi sie tak wydaje" to świat był by piękniejszy.
#20
Napisano 23 czerwca 2014 - 08:31
#21
Napisano 23 czerwca 2014 - 14:52
#22
Napisano 23 czerwca 2014 - 17:25

#23
Napisano 24 czerwca 2014 - 00:10



#24
Napisano 24 czerwca 2014 - 07:46
#25
Napisano 24 czerwca 2014 - 11:43
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych