Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

iPhone po serwisie - uszkodzony bardziej niż przed


  • Please log in to reply
24 replies to this topic

#1 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 16:36

Witam. Jak wiemy, niedawno rozpoczął się program wymiany przycisku usypiania/budzenia w iPhone'ach 5 z wyznaczonego okresu produkcji. Dotknęło to mnie, więc niedawno, bo 05.06. oddałem go do autoryzowanego serwisu Maqsimum w Szczecinie. Telefon wrócił dość późno, bo 17.06. Przy odbiorze podpisałem protokół, a sam telefon był ofoliowany ze zdjętymi moimi dodatkowymi foliami na wyświetlacz i plecki. Musiał przejść testy diagnostyczne przed serwisem - jak powiedział ich specjalista. Wracam do domu, ucieszony, że w końcu mam swojego Murzyna. Na następny dzień - w środę zauważyłem problem, złącze Lightning i Jack nie działają tak jak powinny. Telefon podłączony oryginalnym kablem pod ładowarkę po lekkim ruszeniu wtyczką przestaje ładować i znowu zaczyna, tak jakby coś nie stykało. Sprawdzone na drugim oryginalnym kabelku z tym samym efektem. Ze złączem Jack jest podobnie. Podpinam słuchawki z mikrofonem (Sennheiser mm70i i EarPods), a przyciski na pilocie jak i mikrofon po kilku sekundach przestają być wykrywane. Działają tylko słuchawki. Zanim oddałem telefon do serwisu nie miałem tych problemów. Nawet jakby były, to chyba przy tych "testach diagnostycznych"zostałyby wykryte, prawda? Co mogę z tym fantem zrobić? W kwietniu/marcu skończyła mi się roczna gwarancja Apple.

#2 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 22 June 2014 - 17:43

Zadzwoń do polskiego oddziału apple care oni powiedzą ci co zrobić z tym fantem ! Ja nie mając gwarancji byłem przygotowany na zapłacenie za wymianę, w apple store technik iPhone powiedział mi "zadzwoń sobie do apple care oni ci uznają usterkę i przedłuża gwarancje" (a byłem już rok po gwarancji ) tak tez zrobiłem a pan w słuchawce swym aksamitnym głosem zapytał "chcesz żebym wysłał nowego iPhona kurierem czy wymieniasz w najbliższym apple store " i tyle tak ze zadzwoń próba nie strzelba a będziesz wiedział na czym stoisz. Ps ja we czwartek jadę wymienić 5S bo mam ten sam problem jak poruszę wtyczka to coś nie łączy, niby nic ale dlaczego mam to znosić !

#3 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 18:11

A nie kupowałeś żadnego Apple Care Protection Plan? Co mam powiedzieć? Wspomnieć o serwisie, czy tylko o tym, że nie działa? Zadzwonić pod nr 800 702 322, który wyświetla się na stronie Apple? Telefon kupiony na abo w Play, zdjęty oficjalnie simlock (serwis przyjął na podstawie samego numeru seryjnego)

#4 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 22 June 2014 - 18:54

Tak !! Ja tez nigdy nie kupuje dodatkowego planu gwarancyjnego a mimo tego technik w apple store mi tak doradził i wszystko wyszło. Powiedz ze odebrałeś niedawno z gwarancji jeśli to był refub to powinni odrazu uznać jeśli nie to sie dowiesz co i jak. Jedyny warunek jaki musi spełnić to iphon musi być nabytynw Europie !

- - - Połączono posty - - -

Mi gość w apple cerę zaktualizowała dane na temat mojego iPhona i powiedział ze mam miesiąc na dokonanie naprawy/wymiany

- - - Połączono posty - - -

Spróbuj i daj znać jak poszlo

#5 cubasz

cubasz
  • 1636 posts
  • SkądSzczotkolm - Wawa

Posted 22 June 2014 - 18:58

Czy jesteś pewny, że dostałeś ten sam telefon? Sprawdzałeś Imei?

#6 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 22 June 2014 - 19:04

Moim zdaniem dostał refuba

- - - Połączono posty - - -

Ale ja zawsze wymieniam w apple store także to chyba inaczej wyglada jak w tak zwanych "autoryzowanych serwisach" i zawsze dostaje refuba

#7 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 19:05

Numery IMEI i seryjny się zgadzają. W protokole napisane jest: wymiana gwarancyjna: przycisk włączania". Jakby tak patrzeć to w sumie miałoby to sens, oba złącza szwankują, a przycisk wyciszania chodzi ciężej i głośniej, jakby łamać cienki plastik i czerwona linia jest prosto (wcześniej była lekko krzywa).

#8 cubasz

cubasz
  • 1636 posts
  • SkądSzczotkolm - Wawa

Posted 22 June 2014 - 19:09

No to ładnie Ci go poskładal ktoś. Zapewne niepodokręcane śrubki albo w ogóle brak. Maqsimum chały.

#9 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 19:16

U dołu śrubki są w miarę równo dokręcone (żadna nie wystaje)... Da się po czymś jeszcze poznać, że to refub? Powiedzieć o tym, jak będę dzwonił do Apple? EDIT. Gość mówił jeszcze, że te telefony nie są robione na miejscu, tylko wysyłane gdzieś do Holandii. Ile w tym prawdy?

#10 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 22 June 2014 - 19:29

Co ciebie to obchodzi !!! ty oddawales serwisowi nie wysyłałes do holandi niech on teraz odpowiada za zle złożone urządzenie

#11 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 19:30

No dobrze, zobaczymy, jutro koło 13. zadzwonię do nich i dam Wam znać co i jak. Czuję jednak, że będzie trudno coś zdziałać.

#12 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 22 June 2014 - 19:34

https://idmsa.apple....&language=CA-EN. Na tej stronie możesz sprawdzić status naprawy o ile podałeś apple id przy oddaniu do serwisu

- - - Połączono posty - - -

Ja bym mimo to jeszcze spróbował z apple care i zobaczył co maja do powiedzą na temat zle złożonego urządzenia w autoryzowanym serwisie

#13 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 22 June 2014 - 19:36

Ikulec chcesz komuś wmówić że rok po upływie gwarancji apple przyjęło ci telefon i wymieniło na refuba ?

#14 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 20:13

Status naprawy: Repaired product shipped, czyli wszystko oficjalnie zostało zrobione. Nie ma nic o żadnej wysyłce.

- - - Połączono posty - - -

Paf, wiesz może co mogę w takim razie zrobić?

#15 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 22 June 2014 - 21:55

Ja nie muszę nikomu nic wmawiać ! Chciałem pomoc. Ale widzę za każdym razem odzywa sie typowy androidowiec. Ja nie mam takich rozterek jak użytkownicy w PL z tak zwanymi "autorozywanymi serwisami" tylko zawsze sie umawiam w apple store gdzie respektująm prawa konsumenckie. Jeśli chodzi o 4s to tak było. Technik powiedział mi żebym zadzwonił do apple care a oni uznaj moja usterkę dodam ze padł mi guzik power i wifi. Poczym dostałem informacje ze mam miesiąc na wymianę najlepsze jest to ze ładowarki niechcieli mi wymienić bo powiedział ze na akcesoria gwarancja wynosi 3 miesiące, mimo tego wziąłem ja do apple store razem z 4s i technik chyba sobie nie sprawdził bo odrazu dał mi nowa.

#16 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 22 June 2014 - 22:44

Czyli sytuacja nie miała miejsca w Polsce... To już w ogóle nie mam szans ;/

#17 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 23 June 2014 - 05:23

Ale internetowy Apple store w Polsce działa to serwis gwarancyjny pewnie tez, mi gość zaproponował przysłanie telefonu kurierem to w Polsce może tez tak robią ! Nie dowiemy sie póki nie spróbujesz.

#18 Paf

Paf
  • 8094 posts

Posted 23 June 2014 - 05:30

Ja nie muszę nikomu nic wmawiać ! Chciałem pomoc. Ale widzę za każdym razem odzywa sie typowy androidowiec. Ja nie mam takich rozterek jak użytkownicy w PL z tak zwanymi "autorozywanymi serwisami" tylko zawsze sie umawiam w apple store gdzie respektująm prawa konsumenckie.
Jeśli chodzi o 4s to tak było. Technik powiedział mi żebym zadzwonił do apple care a oni uznaj moja usterkę dodam ze padł mi guzik power i wifi. Poczym dostałem informacje ze mam miesiąc na wymianę najlepsze jest to ze ładowarki niechcieli mi wymienić bo powiedział ze na akcesoria gwarancja wynosi 3 miesiące, mimo tego wziąłem ja do apple store razem z 4s i technik chyba sobie nie sprawdził bo odrazu dał mi nowa.


Czyli miałeś typowe usterki 4s... A autor tematu oddał telefon do serwisu 3 firm... Nie widzisz różnicy ?

#19 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 23 June 2014 - 07:44

Firm trzecich ale autoryzowanych przez Apple. Mimo tego mógł by zadzwonić i sie zapytać. Głowy mu nikt za to nie urwie ! Niewidzisz sensu w tym ?

- - - Połączono posty - - -

Jeśli ludzie nie podejmowali prób, do tej pory byś siedział w jaskini a nie rozmawiał przez sieć o serwisach gwarancyjnych. Jak byś mógł nie wmawiać ludziom "to sie nie uda bo mi sie tak wydaje" to świat był by piękniejszy.

#20 macsupport

macsupport

  • 8620 posts
  • SkądKraków

Posted 23 June 2014 - 08:31

Zwyczajnie idź z tym telefonem do serwisu, który wcześniej przyjął go do naprawy. Na forum zakładasz temat, w którym nikt nic sensownego jeszcze nie napisał, a najprostszym i jedynym sensownym wyjściem jest zgłoszenie się z reklamacją do serwisu. Telefon nie był naprawiany w tym serwisie, bo on tylko przyjmuje zgłoszenie, sprawdza czy telefon nie jest uszkodzony mechanicznie, zalany, a potem wysyła do Apple, chyba do Holandii gdzie jest wymieniana taśma włącznika. Do tego trzeba wykręcić płytę główną, więc podejrzewam, że ktoś coś źle zmontował.

#21 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 23 June 2014 - 14:52

Nowy dzień, nowe siły, nowe pomysły. Postanowiłem zrobić najprostszą rzecz. Wyczyścić gniazda. W tym celu użyłem spinki do włosów. Ludzie... Ile tam było syfu, ciemne "farfocle", kurz jakieś kulki... I w gnieździe Jack jak i Lightning, sprawny krawiec mógłby spodnie uszyć. Widocznie naprawili dobrze, tylko w strasznym syfie. Uważam tak, ponieważ ja telefon noszę w pokrowcu, wejściami do góry i w 99% zawsze podłączam słuchawki, więc nie ma możliwości, żebym to ja tak zasyfił te wejścia. Poza tym, farfocle ciemne, a ja nosze jasne jeansy. Podsumowując, dziękuję za pomoc, jednak radzę uważać na serwis Maqsimum. Telefon działa prawidłowo.

#22 lkulec

lkulec
  • 110 posts
  • Skąd92100

Posted 23 June 2014 - 17:25

Dobrze ze na tym sie skaczylo :)

#23 RumburMK

RumburMK
  • 613 posts

Posted 24 June 2014 - 00:10

Hehe, gdybym wpadł wczesniej na twój temat, to byś miał mniej stresów :). Sam miałem niedawno podobny problem tzn nie mogłem załadować telefonu, wtyczka mi wyskakiwała itd... już zacząłem sprawdzać jak tam moja gwarancja, chodziłem lekko wkurzony, że będę musiał wysyłać telefon do naprawy, a tu się napatoczył znajomy co zajmuje się naprawą telefonów, wziął go do ręki, wsadził kawałek patyczka, cyk, myk i mówi sprawdź teraz. Jaka była moja radość, kiedy podłączyłem kabel do ładowania i siedział jak zwykle :). Więc pamiętajcie na przyszłość panowie, jeśli będzie wam wyskakiwała wtyczka z telefonu i nie bedzie się chciał ładować, to sprawdźcie gniazdo, bo są duże szanse, że pora wyciągnąć z niego te farfocle, które chcąc nie chcąc, zbierają się w nim, jeśli nosimy telefon w kieszeni :)

#24 buldoggg

buldoggg
  • 544 posts
  • SkądKatowice

Posted 24 June 2014 - 07:46

PAF jak zwykle troll'uje,nabijanie postów i nic więcej. Do autora tematu:daj znać co ci powiedzieli.

#25 Kacper Moritz

Kacper Moritz
  • 18 posts

Posted 24 June 2014 - 11:43

Nic nie powiedzieli, nie zadzwoniłem, bo problem rozwiązałem zanim miałem możliwość zatelefonowania do Apple. Czekam na ankietę od serwisu i odpowiem negatywnie... Nie wiem co oni musieli z nim robić, że taki syf wszedł.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users