Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak uporządkować zdjęcia z zewnętrznego dysku?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 agunya

agunya
  • 9 postów

Napisano 21 czerwca 2014 - 22:46

To link do mojego posta, który zamieściłam w złym dziale. Instalowałam tego Lyna, ale niestety jakoś u mnie nie działa w ogole… Oto treść mojego posta: Witajcie :) Mam zgrane wszystkie zdjęcia na dysku zewnętrznym. Jest ich ponad 43000 (z 7 lat). Wreszcie chcę się za nie zabrać i uporządkować je (wykasować te, które są zbędne, niewyraźne, powtarzające się, itd.) Mój dysk na Macu jest malutki, 128GB, więc po to mam zdjęcia na dysku zewnętrznym, żeby ich nie zapisywać na komputerze. Jednak zastanawiam się jak mam je uporządkować z pozycji dysku zewnętrznego? Chciałabym użyć Picasy, wydaje mi się najsensowaniejszym programem do układania zdjęć… Pomóżcie… i wybaczcie, jestem laikiem komputerowym. Dziękuję i życzę słonecznego weekendu :)

#2 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 21 czerwca 2014 - 23:15

Jak nie systemoweiPhoto - polecałem jeszcze: Try Photo Mechanic for Free | Camera Bits, Inc. lub ACDSee Mac Pro 3 - ACD Systems

#3 agunya

agunya
  • 9 postów

Napisano 21 czerwca 2014 - 23:41

Sprawdzę pozostałe dwa i dam znać.

Jasne, iPhoto byłby idealny, niestety mam z nim problem. Ile razy podpinam dysk, pojawia się komunikat "naprawianie biblioteki" (czy coś w tym stylu) i mieli przez długi czas te 40 tyś. zdjęć :/ Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane.

Jak nie systemoweiPhoto - polecałem jeszcze: [url=http://www.camerabits.com/try-photo-mechanic-for-free/]Try Photo Mechanic for Free | Camera Bits, Inc.[/url] lub [url=http://www.acdsee.com/en/products/acdsee-pro-3-mac]ACDSee Mac Pro 3 - ACD Systems[/url]

#4 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 22 czerwca 2014 - 00:07