Witam serdecznie,
bardzo proszę o poradę.
Aktualnie pracuję na miesięcznym PC złożonym przez speców z pc format.
Komputer jest świetny , najnowszy i5, karta graficzna za 1k , ssd itd...ale ... no własnie..
jestem studentem asp i po prostu musze miec laptopa...
mam teraz vaio i3 i hdd... ekran tragedia i chodzi jak odkurzacz.
Do pakietu posiadam rowniez adobe creative suite premium (edu) /windows
W pracy mam imac z 2013 + creative cloud i jest super choc czasami przy większych projektach potrafi się zaciąc, foldery nie otwieraja sie zbyt szybko..
Niemniej jednak jestem na takim etapie, ze po 1 potrzebuję mobilności a po 2 nie zniosę więcej tego szumu wiatraków (zarowno w jednostce centralnej pc jak i w laptopie, który ponadto mógłby służyć za grill.) Ktoś powie, ok to kup DELL xps albo inne cudo..
hmm na samą myśl o laptopach innych niż mac mam mętlik.. nie wierzę w żadne rozwiązanie - tańsze, które lepiej się sprawdzi.
Może najlepsze laptopy z windows są świetną alternatywą ale koszt 4000+ ,
wzornictwo tez udajace apple.
Mój budżet nie jest zbyt duży bo po sprzedaży swojego nowego pc stracę sporą część ale klamka już zapadła.
Są 4 opcje, do których doszedłem:
highendowa opcja:
rMBP me865,
dalej md101,
oraz:
md101+ssd i 8/16gb ram
lub jakiś starszy 15" z i7?
czy dobrze celuję?
W gry nie gram, video tylko sporadycznie imovie, 99% photoshop + illustrator / indesign
Mam do tego monitor dell 24" na ips z miniDP
Będę wdzięczny za każdą uwagę. Dzięki!
Jeszcze jedna kwestia: kupując maca i abonament adobe CC na firmę-FV, w której pracuję mogę korzystać ze wszystkiego w pracy freelance?

macbook dla grafika / pakiet adobe
Rozpoczęty przez
maverick89
, 12 cze 2014 22:57
3 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 12 czerwca 2014 - 22:57
Napisano 13 czerwca 2014 - 13:15
Jeśli kupujesz coś na firmę, to licencja oprogramowania jest właśnie na tą firmę, w związku z czym nie możesz korzystać z tego prywatnie jako freelancer, chyba że to Twoja firma

Napisano 13 czerwca 2014 - 13:24