Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

macbook dla grafika / pakiet adobe

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 maverick89

maverick89
  • 6 postów

Napisano 12 czerwca 2014 - 22:57

Witam serdecznie, bardzo proszę o poradę. Aktualnie pracuję na miesięcznym PC złożonym przez speców z pc format. Komputer jest świetny , najnowszy i5, karta graficzna za 1k , ssd itd...ale ... no własnie.. jestem studentem asp i po prostu musze miec laptopa... mam teraz vaio i3 i hdd... ekran tragedia i chodzi jak odkurzacz. Do pakietu posiadam rowniez adobe creative suite premium (edu) /windows W pracy mam imac z 2013 + creative cloud i jest super choc czasami przy większych projektach potrafi się zaciąc, foldery nie otwieraja sie zbyt szybko.. Niemniej jednak jestem na takim etapie, ze po 1 potrzebuję mobilności a po 2 nie zniosę więcej tego szumu wiatraków (zarowno w jednostce centralnej pc jak i w laptopie, który ponadto mógłby służyć za grill.) Ktoś powie, ok to kup DELL xps albo inne cudo.. hmm na samą myśl o laptopach innych niż mac mam mętlik.. nie wierzę w żadne rozwiązanie - tańsze, które lepiej się sprawdzi. Może najlepsze laptopy z windows są świetną alternatywą ale koszt 4000+ , wzornictwo tez udajace apple. Mój budżet nie jest zbyt duży bo po sprzedaży swojego nowego pc stracę sporą część ale klamka już zapadła. Są 4 opcje, do których doszedłem: highendowa opcja: rMBP me865, dalej md101, oraz: md101+ssd i 8/16gb ram lub jakiś starszy 15" z i7? czy dobrze celuję? W gry nie gram, video tylko sporadycznie imovie, 99% photoshop + illustrator / indesign Mam do tego monitor dell 24" na ips z miniDP Będę wdzięczny za każdą uwagę. Dzięki! Jeszcze jedna kwestia: kupując maca i abonament adobe CC na firmę-FV, w której pracuję mogę korzystać ze wszystkiego w pracy freelance?

#2 dexter77

dexter77
  • 120 postów

Napisano 13 czerwca 2014 - 13:15