iMac do fotografii
Posted 12 June 2014 - 10:49

Posted 12 June 2014 - 11:16
Posted 12 June 2014 - 11:33
Imac nadaje się jedynie do astrofotografii - zwłaszcza do plam na księżycu, w późniejszym okresie odkryjesz nowe plamy na matrycy.
Oprócz Applecare załatw sobie zniżkę w aptece na środki uspokajające - na pewno również przejdziesz z serwisantami na Ty po licznych wizytach i wymianie matryc na nowe.
Podobno na nowych będzie naklejka: Minister zdrowia ostrzega...
Kup sobie lepiej MacBooka albo czekaj na nowe mini.
Co do przybliżenia tematu to tyle już o tym napisano, że bez trudu znajdziesz...
A kiedy można się spodziewać nowego Mini?
Posted 12 June 2014 - 11:37
Posted 12 June 2014 - 11:58

Posted 12 June 2014 - 12:02
Pracuję na iMac'u od 3 lat - wczoraj dolozylem do niego SSD 512GB oraz 24GB RAM .. zdecydowanie polecam
Chociaz jesli zalezy Ci na wiernym oddaniu kolorow wskazany jest monitor przeznaczony do fotografii.
A nie ma problemów z plamami i kurzem? Taki monitor do moich zastosowań jest mi zbędny ...
Posted 12 June 2014 - 12:18
Posted 12 June 2014 - 13:04
Posted 12 June 2014 - 13:27

Posted 12 June 2014 - 14:14
Witajcie!
Zastanawiam się nad wymianą komputera. Nowego będę używał do obróbki zdjęć (amatorsko) w Photoshopie i przeglądania internetu, słuchania muzyki itp. Jak się do tego sprawdza iMac 21.5 z konfiguracją 2.7GHz 8GB RAM 1TB. Słyszałem o problemach z matrycą ,może ktoś przybliżyć temat? Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Najpierw przeczytaj sobie całość, a jeśli uważasz że masz za mało czasu to chociaż śródtytuł zatytułowany "Jaki model Maca wybrać do obróbki zdjęć?":
Mac czy PC? O Macach dla fotografów i retuszerów
Model iMac w konfiguracji jaką podałeś (21,5-calowy: 2,7 GHz, 8 GB pamięci RAM, Dysk twardy 1 TB) Konfigurowanie - Apple Store (Polska)
= 5999 zł
Podstawowy model Mac mini (dwurdzeniowy Intel Core i5 2,5 GHz, dysk twardy 500 GB) Konfigurowanie - Apple Store (Polska)
= 2699 zł
Po dodaniu/zmianie na:
+16GB RAM
+Mysz Apple Magic Mouse