Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Reklamacja w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 lpds

lpds
  • 7 postów

Napisano 10 czerwca 2014 - 13:39

Cześć Mam zamiar wybrać się do Play z moim 4S. Od początku miał problemy z wibrą, strasznie głośno działała. Teraz wibruje tak, jakby obudowa miała się zaraz rozlecieć. Połapałem się dopiero wtedy, gdy znajomy zwrócił mi uwagę, że coś jest nie halo (też ma 4S). Chcę go złożyć na reklamację z tytułu niezgodności z umową. Jakie mam szanse, gdy telefon mam już 1,5 miesiąca? Dodam, że przez miesiąc nie mogłem zajść do salonu z racji przebywania na statku. Mogę podeprzeć się papierem od armatora. Składał ktoś telefon po takim okresie czasu? Podobno ma się na to 2 miesiące, ale czytałem posty, że im dłużej się zwleka, tym ciężej o pozytywne rozstrzygnięcie. Pozdrawiam

#2 MC_

MC_
  • 6 942 postów

Napisano 10 czerwca 2014 - 13:51

Wszystko zależy od serwisu do którego trafi urządzenie.

#3 lpds

lpds
  • 7 postów

Napisano 10 czerwca 2014 - 14:19

Masz na myśli Regenrsis? Zapomniałem dodać, że chcę ubiegać się o wymianę na nowy.

#4 Paf

Paf
  • 8 094 postów

Napisano 10 czerwca 2014 - 14:24

Ubiegać to się możesz i tak refaba dostaniesz.

#5 lpds

lpds
  • 7 postów

Napisano 10 czerwca 2014 - 14:36

Czytałem tematy, gdzie ludzie dostawali nowe. Kłamali?
Z tego co wyczytałem na stronie UOKiK:

W razie wykrycia niezgodności towaru z umową konsument może najpierw żądać albo wymiany towaru na nowy (bez wad) albo nieodpłatnej naprawy. Wybór żądania należy do kupującego, sprzedawca nie może – co do zasady – np. odmówić wymiany. Z odmową możemy się spotkać jedynie wtedy, gdy sprzedawca nie dysponuje zapasem danych rzeczy, nie jest w stanie szybko sprowadzić ich z magazynu lub hurtowni albo byłoby to zbyt kosztowne.

Refurb przecież nie jest nowy, w środku ma części używane przez poprzedniego właściciela.

#6 michas86

michas86
  • 380 postów
  • SkądWrocław

Napisano 10 czerwca 2014 - 14:52

Możesz iść do Cortlandu (jak masz blisko) - od niedawna mają możliwość serwisu iphone'a z PL sieci komórkowych - potwierdzone dane z infolinią Apple i samym cortlandem.

#7 lpds

lpds
  • 7 postów

Napisano 10 czerwca 2014 - 15:39

Niestety nie ma Cortlandu w mojej miejscowości.

- - - Połączono posty - - -

Natrafiłem na temat użytkownika Cortez79, gdzie opisał swoją wymianę z tytułu niezgodności z umową.
[url]http://myapple.pl/iphone/257579-iphone-5-niezgodnosc-towaru-z-umowa-play.html[/url]
Ponadto, według postu MC_ z tego tematu

Niezgodność obowiązuje przez 2 lata, ale w ciągu 6 miesięcy jest domniemanie istnienia wady w momencie wydania przedmiotu umowy.

jeszcze się łapię.
Jutro zajdę do Play i będę próbował swoich sił.

#8 lpds

lpds
  • 7 postów

Napisano 11 czerwca 2014 - 17:33

Dla dobra osób, które będą miały w przyszłości podobny problem postaram się pisać jak z postępem sytuacji.
Złożyłem reklamacje w najbliższym salonie. Za szablon przyjąłem: [URL="http://konsument.umtychy.pl/wp-content/uploads/2011/04/wz%C3%B3r-reklamacji-z-tytu%C5%82u-niezgodno%C5%9Bci-towaru-z-umow%C4%85.rtf"]http://konsument.umtychy.pl/wp-content/uploads/2011/04/wz%C3%B3r-reklamacji-z-tytu%C5%82u-niezgodno%C5%9Bci-towaru-z-umow%C4%85.rtf[/URL] W Play nie mają swoich szablonów.
Wybrałem opcję wymiany na nowy z dopiskiem fabrycznie nowy w folii. Zabrano mi cały zestaw, telefon, pudełko, słuchawki, ładoware.
W ciągu 14 dni napiszę co odpisali.
Pozdro

#9 lpds

lpds
  • 7 postów

Napisano 18 czerwca 2014 - 10:56

Odświeżam, telefon trafił do Regenersis. Wczoraj odesłali do salonu, także może dzisiaj już będzie. Serwisant stwierdził, że problemu nie ma. Kochane Regenersis... Chyba odeślę drugi raz. Może trafi na ogarniętego serwisanta. Jak uważacie? Jest sens? Rozważam czy nie zajść do serwisu z drugim 4S i nie zademonstrować poprawnego działania wibracji i uszkodzonego. Może wpisali by do nowego protokołu. Ktoś coś doradzi? :)

#10 Natinka

Natinka
  • 1 postów

Napisano 23 czerwca 2014 - 09:21

tez mam problem z wibracją w 5s z playa. cos jest zdecydowanie nie tak gdy lezy w poziomie i wibruje. za to w pionie jest ok. nie wiem co robic bo jak rowniez uznaja ze nie ma wady to tylko strace czas




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych