
Reklamacja w Play
#1
Posted 10 June 2014 - 13:39
#2
Posted 10 June 2014 - 13:51
#3
Posted 10 June 2014 - 14:19
#4
Posted 10 June 2014 - 14:24
#5
Posted 10 June 2014 - 14:36
Z tego co wyczytałem na stronie UOKiK:
Refurb przecież nie jest nowy, w środku ma części używane przez poprzedniego właściciela.W razie wykrycia niezgodności towaru z umową konsument może najpierw żądać albo wymiany towaru na nowy (bez wad) albo nieodpłatnej naprawy. Wybór żądania należy do kupującego, sprzedawca nie może – co do zasady – np. odmówić wymiany. Z odmową możemy się spotkać jedynie wtedy, gdy sprzedawca nie dysponuje zapasem danych rzeczy, nie jest w stanie szybko sprowadzić ich z magazynu lub hurtowni albo byłoby to zbyt kosztowne.
#6
Posted 10 June 2014 - 14:52
#7
Posted 10 June 2014 - 15:39
- - - Połączono posty - - -
Natrafiłem na temat użytkownika Cortez79, gdzie opisał swoją wymianę z tytułu niezgodności z umową.
[url]http://myapple.pl/iphone/257579-iphone-5-niezgodnosc-towaru-z-umowa-play.html[/url]
Ponadto, według postu MC_ z tego tematu
jeszcze się łapię.Niezgodność obowiązuje przez 2 lata, ale w ciągu 6 miesięcy jest domniemanie istnienia wady w momencie wydania przedmiotu umowy.
Jutro zajdę do Play i będę próbował swoich sił.
#8
Posted 11 June 2014 - 17:33
Złożyłem reklamacje w najbliższym salonie. Za szablon przyjąłem: [URL="http://konsument.umtychy.pl/wp-content/uploads/2011/04/wz%C3%B3r-reklamacji-z-tytu%C5%82u-niezgodno%C5%9Bci-towaru-z-umow%C4%85.rtf"]http://konsument.umtychy.pl/wp-content/uploads/2011/04/wz%C3%B3r-reklamacji-z-tytu%C5%82u-niezgodno%C5%9Bci-towaru-z-umow%C4%85.rtf[/URL] W Play nie mają swoich szablonów.
Wybrałem opcję wymiany na nowy z dopiskiem fabrycznie nowy w folii. Zabrano mi cały zestaw, telefon, pudełko, słuchawki, ładoware.
W ciągu 14 dni napiszę co odpisali.
Pozdro
#9
Posted 18 June 2014 - 10:56

#10
Posted 23 June 2014 - 09:21
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users