Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Sprawdzenie iPhone'a pod kątem napraw


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 09 czerwca 2014 - 19:11

Witam, tydzień temu kupiłem na allegro używanego iPhone'a 4s. Jak go dostałem od razu zobaczyłem, że był prawdopodobnie rozkręcany, ponieważ po śrubkach to widać (takie jakby troszeczkę "rozwiercone"). W obiektywie aparatu również widać, jakby jakaś folia wystawała (pod szybką). Dzwoniłem do gościa i ostro zaprzecza, że był naprawiany. Gołym okiem to widzę, jednak chcę mieć dowód. Da się to jakoś sprawdzić? Przez stronę apple? W jakimś serwisie? Mówił też, że ma gwarancję w domu(skończyła się już), nie przysłał mi jej. Co na tej gwarancji pisze? Bo prawdę mówiąc, nigdy takiej nie widziałem. W ogóle teraz już nie wiem co mam robić. Jednym słowem gość mi wcisnął "kit". Jeszcze ekran czasami delikatnie miga.

#2 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 09 czerwca 2014 - 19:21

Gość ci wcisnął kit. 1. Można sprawdzić czy iPhone był serwisowany przez apple ale na pewno nie był rozbierany można sprawdzić czy nie pochodzi z wymiany poprzedniego telefonu apple wymienia tylko na nowy(odnowiony) sprzęt. Jeśli są ślady rozbierania to było to raczej rozbierane przez niego samego bo nie sądzę aby nawet kiepski serwis rozwiercał śrubki a już na pewno każdy serwis co choć trochę ma pojęcie o iPhone wymieni śrubki na nowe jak będą jakieś ślady używania bo koszt śrubki praktycznie zerowy. 2. Najlepiej samemu rozebrać i będzie widać żę był rozbierany. 3. Nie ma czegoś takiego jak gwarancja apple papierowa - jak wpisujesz numer imei na stronie apple i nie pokazuje gwarancji to jej nie ma.

#3 App4

App4
  • 111 postów

Napisano 09 czerwca 2014 - 20:14

Możesz mi podać linka do strony, gdzie sprawdzę iP przez numer IMEI?

#4 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 09 czerwca 2014 - 20:17

Przez serial https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do

#5 nie_lubie_jablek

nie_lubie_jablek
  • 2 947 postów

Napisano 09 czerwca 2014 - 20:34

Przez serial https://selfsolve.ap...rantyDynamic.do


Przez imei też.

#6 macsupport

macsupport

  • 8 620 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 czerwca 2014 - 09:14

Na tej stronie jest przecież tylko informacja o gwarancji, a nie o naprawach. Do sprzętu Apple nie ma żadnych kart gwarancyjnych. Jeśli pod szkłem aparatu jest folia to pewnie tylna klapka była wymieniana i jakiś idiota nie zdjął folii zabezpieczającej. Trzeba ją usunąć, bo zdjęcia będą źle wychodzić. A czy coś było więcej robione to można ocenić po odkręceniu tylnej klapki.

#7 indu

indu
  • 972 postów
  • Płeć:

Napisano 11 czerwca 2014 - 10:31

Na tej stronie jest przecież tylko informacja o gwarancji, a nie o naprawach.


To właśnie była odpowiedź na temat gwarancji do App4.

A co do napraw to tak jak macsupport napisał można sprawdzić czy klapka nie była wymieniana ( bardzo łatwo sprawdzić - tanie zamienniki mają wklęsłe oko aparatu lub nie są równe ze szkłem klapki.). Jak już odkręcisz klapkę to sprawdzisz czy nie wystają żadne druty i nie będzie ciekł superglue.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych