Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

MBA różnica w wysokości "nóżek" - bujanie.


  • Please log in to reply
51 replies to this topic

#26 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 14 June 2014 - 15:14

Ja bym spróbował.

#27 motylio

motylio
  • 295 posts

Posted 15 June 2014 - 07:27

Dziwne. Wada to wada i nie ważne czy kosmetyczna czy nie. BTW moim zdaniem jednak wpływa na komfort pisania na klawiaturze. Poza tym taki produkt nie jest produktem pełnowartościowym i albo powinien być sprzedany taniej albo naprawiony.

#28 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 15 June 2014 - 11:33

mam wziąć cały zestaw z pudełkiem itp? czy mogą mi go nie przyjąć? a jak zabiora to ile bedę czekał? wybaczcie mi te podstawowe pytania ale wcześniej przed makiem miałem tylko iPhone z którym nie miałem problemu

#29 folharth

folharth
  • 436 posts
  • Skądfolharth_ca

Posted 15 June 2014 - 12:09

witam, ja swojego kupiłem we wtorek w iSpocie Manufaktura, widzę podobny problem, czy mam się do nich zwrócić i przedstawić problem?


Jezeli kupiles we wtorek to dzisiaj mija dopiero 4 dni - nie mozesz zwrocic go do sklepu i odebrac gotowke ?

Nie istnieje takie cos jak 15 , 30 lub 45 dni na zwrot lub wymiane towaru ?

[url=http://www.bestbuy.com/site/help-topics/return-exchange-policy/pcmcat260800050014.c?id=pcmcat260800050014]Return & Exchange Policy- BestBuy[/url]

#30 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 15 June 2014 - 12:17

brałem go na raty, a jest sens oddawanie i za chwilę kupowanie drugiego?

#31 folharth

folharth
  • 436 posts
  • Skądfolharth_ca

Posted 15 June 2014 - 12:24

brałem go na raty, a jest sens oddawanie i za chwilę kupowanie drugiego?


1. Na raty czy tez nie - co to ma wspolnego ze zwrotem artykulu do sklepu i odbiorem pieniedzy za towar ? NIC !

2. Jezeli masz z nim problem lub nie spelnia twoich oczekiwan - to jak najbardziej TAK .

#32 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 15 June 2014 - 12:30

czyli tak, mam wziąć go tak jak kupiłem w pudełku itp i iść do ispotu i pwoeidziec ze chciałbym go zwrocic ponieważ towar jest niezgodny z opisem tzn wystepuje bujanie na powierzchni płaskiej takiej jak np biurko?

#33 folharth

folharth
  • 436 posts
  • Skądfolharth_ca

Posted 15 June 2014 - 12:45

Towar nie spelnia twoich wymogow , dziekuje i do widzenia - i tyle w temacie . ( przynajmniej ja tak robie w BB lub AS i jakos nikt mi nie utrudnia zycia )

#34 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 15 June 2014 - 13:07

czyli mowisz ze w ispocie nie powinno być problemów? a co z ratami, umowa zostanie anulowana czy wypłacone pieniadzE?

#35 folharth

folharth
  • 436 posts
  • Skądfolharth_ca

Posted 15 June 2014 - 13:27

czyli mowisz ze w ispocie nie powinno być problemów? a co z ratami, umowa zostanie anulowana czy wypłacone pieniadzE?


Nie wiem jak to dziala w iS w Polsce, to musisz sam sprawdzic - daje ci tylko przyklady jak to dziala tutaj w AS lub BB .

#36 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 15 June 2014 - 13:32

pojade jutro z nim do ispotu i przedstawie swoj problem, powiem, że chciałbym go wymienc na nowy jak mi nie wymienią to powiem ze chce go zwrocic bo nie jest zgodny z opisem, nie chce go oddawać na gwarancje bo poytrwa to z miesiac

#37 JKoz

JKoz
  • 1649 posts
  • Płeć:
  • SkądPL

Posted 15 June 2014 - 14:09

pojade jutro z nim do ispotu i przedstawie swoj problem, powiem, że chciałbym go wymienc na nowy jak mi nie wymienią to powiem ze chce go zwrocic bo nie jest zgodny z opisem, nie chce go oddawać na gwarancje bo poytrwa to z miesiac


I to jest wałek brania czegoś na raty.
Nie lepiej było wziąć kredyt gotówkowy? Czy to coś ala "x 0%"

#38 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 15 June 2014 - 14:11

to są raty 30x 0%

#39 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 16 June 2014 - 07:29

pojade jutro z nim do ispotu i przedstawie swoj problem, powiem, że chciałbym go wymienc na nowy jak mi nie wymienią to powiem ze chce go zwrocic bo nie jest zgodny z opisem, nie chce go oddawać na gwarancje bo poytrwa to z miesiac


Bardzo jestem ciekaw czy Ci go wymienią. Daj proszę znać.

#40 elita

elita

  • 3034 posts
  • SkądKalisz, PL

Posted 16 June 2014 - 11:30

Wątpię aby produkowali nóżki różnej wysokości, trochę bez sensu bo to pewnie z jakiejś wtryskarki idzie. A co za tym to obudowa może być zwichrowana co może doprowadzić do jakiś naprężeń i dalszych uszkodzeń. Tak IMO, bo nie widziałem na własne oczy tego, a ze zdjęć kiepsko.

#41 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 17 June 2014 - 18:12

Na moją prośbę o wyjaśnienie kwestii Wady Kosmetycznej, warszawska Federacja Konsumentów póki co odpowiedziała mi tak: "Szanowny Panie, Celem uzyskania pełnej porady konieczne będzie osobiste zgłoszenie się z kserokopiami wszystkich dokumentów dotyczących sprawy do najbliższego Oddziału Federacji Konsumentów lub rzecznika konsumentów (adresy znajdzie Pan na stronie www. uokik.gov.pl). W sytuacji, gdy będzie Pan wnosił o podjęcie interwencji w jego sprawie przez Federację Konsumentów, konieczne będzie dostarczenie kserokopii (dwa zestawy) dokumentów dotyczących sporu oraz opisu stanu faktycznego wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody (lub jej braku) na udostępnienie danych osobowych konsumenta Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który częściowo finansuje poradnictwo konsumenckie świadczone przez naszą organizację......" Itd. No więc w przyszłym tygodniu zapewne (o ile praca pozwoli) wybiorę się do rzeczonej instytucji.... Pozostali adresaci wiadomości zapewne postanowili mnie zignorować :)

#42 derwenoper-63801cbb72

derwenoper-63801cbb72
  • 237 posts
  • Płeć:

Posted 22 June 2014 - 19:07

U mnie tak dziwnie "puka" jak go dociskam w prawym dolnym rogu (koło touch pada >.<)... Wydaje mi się, że windows'y w fabryce apple zawiodły :D

#43 zubel

zubel
  • 1194 posts
  • SkądWodzisław Śląski / Opole / Katowice

Posted 24 June 2014 - 12:50

U mnie też się bujał przy dociśnięciu w prawym dolnym rogu. Ale poradziłem sobie z tym - 2 warstwy szkota na prawą nóżkę, a całość zakleiłem jeszcze śliską taśmą klejącą. Może i nie wygląda, ale kto tam patrzy pod spód… no i się nie buja ;)

#44 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 June 2014 - 13:44

Taaa najlepiej obsmaruje klejem :) Żart taki. Już mi to zwisa....przyjemność powrotu do Maca jest silniejsza niż ta niedogodność :)

#45 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 24 June 2014 - 13:53

Witam, przepraszam za długą nieobecność. Zatem pojechałem w poniedziałek do iSpotu (wtorek kupiłem komputer) i powiedziałem o usterce, Pan patrzył na mnie jak na debila, ale zauważył problem, który mu wskazałem - jedna dolna lewa nóżka była krótsza, powiedział, że przyszedłem za późno, bo jakbym przyszedł 1-2 dni po zakupie to wymienili by mi na nowy a ja przyszedłem prawie po tyg, ja mowie mu ze zauważyłem to po 5 dniach kiedy przeczytałem ten post i położyłem go na biurku, bo wczesniej pracowałem na kolanach, łóżku. Powiedział, ze nie moze zrobić nic innego jak odesłać go do serwisu, bo to juz prawie tydzien, zapewniał, ze jakbym przyszedł następnego dnia czy do 2 dni to by go wymienili. Pan powiedział, że wyślę go eskspresowo i nie bede musiał czekać 2-3 tyg a 3-4 dni, nie miałem innego wyboru zgodzilem sie, minął tydzien, zadzownili do mnie z iSpotu w poniedziałek (wczoraj) ze komputer został naprawiony a dokładnie wymieniony cały dół obudowy i bedzie do odbioru zalezy jak go wyśla ale moze bedzie jutro czyli dzis - wlasnie wracam, komputer sprawny, niebujajacy sie, zafoliowany dół, jak nówka sztuka ;)

#46 dliwski

dliwski


  • 15306 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 June 2014 - 14:10

Ja kupiłem dwa dni temu i na szczęście nie ma tej wady, więc nie każdego musi to spotkać.

#47 kamil.szymczak

kamil.szymczak
  • 101 posts

Posted 24 June 2014 - 14:28

gdyby nie ten post to prędko bym tego nie odkrył :D

#48 MaciejNowak

MaciejNowak
  • 2148 posts
  • SkądWarszawa

Posted 25 June 2014 - 08:05

Bo iSpot jaki by nie był to zawsze lepiej niż Komputronik :) Fajnie, że się udało.

#49 vauda

vauda
  • 145 posts
  • SkądMałopolska

Posted 29 May 2017 - 18:14

Mam MBA 13 (early 2014) i powiem wam szczerze, ze jestem niemile zaskoczony ponieważ po 2 latach użytkowania problem zaczął występować również w moim egzemplarzu. Objawy są identyczne, występuje oraz nasila się wraz z otwarciem pokrywy w naprzeciwległym roku. Jest to mega drażniące, pierwszym pomysł był aby dokręcić pokrywę dolną, lecz nie po zamknięciu komputera sprawia wrażenie dokręconej - postaram się znaleźć odpowiedni śrubokręt i to sprawdzić.

Czy ktoś również zauważył podobną przypadłość dopiero po jakimś czasie, bądź spotkał się z tym problemem na zagranicznych forach?

Co do propozycji podłożenia czegoś, bądź podklejenia nóżki nie będę sie wypowiadał - w końcu nie dlatego kupiłem arcydzieło (Apple unibody) żeby coś pod nie podkładać...



#50 zubel

zubel
  • 1194 posts
  • SkądWodzisław Śląski / Opole / Katowice

Posted 30 May 2017 - 12:26

Możesz spróbować kupić nowe nóżki, nie jest to jakiś majątek.

Inna sprawa - po tylu latach nauczyłem się jednego: kolejność wkręcania śrubek z dolnej pokrywy ma znaczenie. Wydaje się to idiotyczne, ale działa. 

 

Kupiłem na allegro za 20zł zestaw 4szt nowych nóżek + śrubki. Nóżki dodatkowo podkleiłem kropelką i wkręciłem wg appleowskiej instrukcji. Nic się nie kolebie, nic nie skrzypi.

 

https://km.support.a...off-001-mul.png


Edited by zubel, 30 May 2017 - 12:28.

Cenzurowanie wulgarnych części wyrazów jest żałosne, abstra***ąc od czytelności.

 

GameCenter: lordvejder666





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users