Zbita szyba Imac 27 model A1419
#1
Napisano 25 maja 2014 - 11:12
#2
Napisano 25 maja 2014 - 12:36
#3
Napisano 25 maja 2014 - 12:43
#5
Napisano 25 maja 2014 - 19:02
#6
Napisano 25 maja 2014 - 20:15
#7
Napisano 27 maja 2014 - 10:32
#8
Napisano 27 maja 2014 - 11:42
Zgłaszał ktoś kiedyś usterkę mechaniczną w serwisie apple ??
Naprawdę uważasz, że za skutki bezmyślności Twojego kolegi powinien płacić producent sprzętu? Możesz co najwyżej zwrotu kosztó zarządać od kolegi w trybie art. 415 kc.
#9
Napisano 29 maja 2014 - 16:49
#10
Napisano 29 maja 2014 - 18:33
#11
Napisano 29 maja 2014 - 18:37
#12
Napisano 29 maja 2014 - 18:52
Naprawdę uważasz, że za skutki bezmyślności Twojego kolegi powinien płacić producent sprzętu? Możesz co najwyżej zwrotu kosztó zarządać od kolegi w trybie art. 415 kc.
W stanach AppleCare np na iPhone'a obejmuje uszkodzenia mechaniczne, uszkodzony telefon jest od ręki wymieniany na nowy. W naszym kraju także taką opcje tzn ubezpieczenie na uszkodzenia mechaniczne można dokupić.
#13
Napisano 29 maja 2014 - 19:16
#14
Napisano 29 maja 2014 - 19:19
#15
Napisano 29 maja 2014 - 19:47
#16
Napisano 29 maja 2014 - 19:50
W stanach AppleCare np na iPhone'a obejmuje uszkodzenia mechaniczne, uszkodzony telefon jest od ręki wymieniany na nowy. W naszym kraju także taką opcje tzn ubezpieczenie na uszkodzenia mechaniczne można dokupić.
Od uszkodzeń mechanicznych jest AppleCare+, a nie zwykłe AppelCare. I jest to zwykłe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, za które płacisz dodatkowo. Za składkę ubezpieczeniową niebezpieczeństwo uszkodzenia sprzętu bierze na siebie osoba trzecia (niekoniecznie producent). Związek z gwarancją, o którą pytał BoyJabuszko, jest zerowy.
Mój MacBook jest ubezpieczony w mBanku na wypadek uszkodzenia mechanicznego i kradzieży, bo zdaję sobie sprawę, że producent nie będzie odpowiadał za moją ewentualną bezmyślność.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych