Zbita szyba Imac 27 model A1419
#1
Posted 25 May 2014 - 11:12
#2
Posted 25 May 2014 - 12:36
#3
Posted 25 May 2014 - 12:43
#5
Posted 25 May 2014 - 19:02
#6
Posted 25 May 2014 - 20:15
#7
Posted 27 May 2014 - 10:32
#8
Posted 27 May 2014 - 11:42
Zgłaszał ktoś kiedyś usterkę mechaniczną w serwisie apple ??
Naprawdę uważasz, że za skutki bezmyślności Twojego kolegi powinien płacić producent sprzętu? Możesz co najwyżej zwrotu kosztó zarządać od kolegi w trybie art. 415 kc.
#9
Posted 29 May 2014 - 16:49
#10
Posted 29 May 2014 - 18:33
#11
Posted 29 May 2014 - 18:37
#12
Posted 29 May 2014 - 18:52
Naprawdę uważasz, że za skutki bezmyślności Twojego kolegi powinien płacić producent sprzętu? Możesz co najwyżej zwrotu kosztó zarządać od kolegi w trybie art. 415 kc.
W stanach AppleCare np na iPhone'a obejmuje uszkodzenia mechaniczne, uszkodzony telefon jest od ręki wymieniany na nowy. W naszym kraju także taką opcje tzn ubezpieczenie na uszkodzenia mechaniczne można dokupić.
#13
Posted 29 May 2014 - 19:16
#14
Posted 29 May 2014 - 19:19
#15
Posted 29 May 2014 - 19:47
#16
Posted 29 May 2014 - 19:50
W stanach AppleCare np na iPhone'a obejmuje uszkodzenia mechaniczne, uszkodzony telefon jest od ręki wymieniany na nowy. W naszym kraju także taką opcje tzn ubezpieczenie na uszkodzenia mechaniczne można dokupić.
Od uszkodzeń mechanicznych jest AppleCare+, a nie zwykłe AppelCare. I jest to zwykłe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych, za które płacisz dodatkowo. Za składkę ubezpieczeniową niebezpieczeństwo uszkodzenia sprzętu bierze na siebie osoba trzecia (niekoniecznie producent). Związek z gwarancją, o którą pytał BoyJabuszko, jest zerowy.
Mój MacBook jest ubezpieczony w mBanku na wypadek uszkodzenia mechanicznego i kradzieży, bo zdaję sobie sprawę, że producent nie będzie odpowiadał za moją ewentualną bezmyślność.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users