Posted 17 May 2014 - 17:04
Spis treści - jeśli masz tytuły rozdziałów pisane zgodnie z zasadami, czyli korzystając z odpowiedniego stylu, przy tworzeniu spisu treści zaznaczasz tylko które style mają znaleźć się w spisie i to musi działać. Bibliografii prosto w Pages się zrobić nie da - najlepiej chyba użyć EndNote (tyle, że to płatny plugin). Z numeracją nie wiem co zrobiłaś - mi się nie udało tego powtórzyć - zawsze mam numerację na każdej stronie. Jedyne co mi przychodzi na myśl to, że masz druk dwustronny i inne nagłówki dla stron parzystych i nieparzystych, ale jak to w Pages ustawić - nie wiem.
Generalnie moje zdanie jest takie, że Pages nie nadaje się do pisania prac dyplomowych, zaliczeniowych itp. - właśnie ze względu na brak możliwości normalnego korzystania z bibliografii, braku edytora równań (wiem, wiem jest MathType ale podobnie jak EndNote - płatny, a na dodatek słaby) i strasznie małą elastyczność. Żeby nie było - to samo dotyczy Worda i LibreOffice.