Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Bezpieczny telefon w T-mobile (ubezpieczenie)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 08 maja 2014 - 11:00

Witam, orientuje się ktoś na czym takie ubezpieczenie telefonu polega, oraz na jakich warunkach T-Mobile wymienia telefon na nowy? Czy w każdej chwili mogę swój obecny wymienić na nowy? Chciałem również zapytać czy ktoś z was wymieniał już telefon na tej zasadzie oraz jak to wygląda i czy wszystko poszło sprawienie? Telefon dostajemy od Apple czy od T-Mobile?

#2 dashite

dashite
  • 34 postów

Napisano 08 maja 2014 - 15:35

W razie zniszczenia lub uszkodzenia telefonu możesz wtedy żądać raz naprawy i raz wymiany na nowy egzemplarz, naprawa wyniesie ciebie w takim wypadku tylko 10% całkowitych kosztów a wymiana polega na tym, ze płacisz tyle samo za TEN SAM telefon ile w czasie podpisywania umowy, nie można sobie wymienić na jakis inny chyba, ze model który masz nie jest juz sprzedawany. U T-Mobile zawsze tylko od T-Mobile dostajesz, no logiczne. Ogółem nie polecam, żałuje ze sobie to wziąłem.

#3 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 08 maja 2014 - 15:49

no ja właśnie wziąłem to z moim 5s, i zastanawiam się, czy jak np. zamarzę sobie nosic telefon bez pokrowca i porysuje mi się, ewentualnie upadanie to np. po roku będę mógł sobie wymienić na nowego 5s ?

#4 dashite

dashite
  • 34 postów

Napisano 08 maja 2014 - 21:02

Możesz w jakimkolwiek momencie trwania umowy, nawet teraz, i tak jak mówiłem możesz raz wymienić i raz naprawić, jeśli chcesz wymienić to płacisz cenę jaka dałeś za niego na początku umowy na przykład 1099 zł

#5 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 08 maja 2014 - 22:04

1099 to dość drogo bo w każdej chwili telefony od operatorów wymienia regenersis na nowe (refub) za 1000zł

#6 klopersss

klopersss
  • 733 postów
  • SkądKatowice, PL

Napisano 08 maja 2014 - 22:40

1000zl bez znaczenia czy 16gb czy 64gb?

#7 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 08 maja 2014 - 23:13

1099 to dość drogo bo w każdej chwili telefony od operatorów wymienia regenersis na nowe (refub) za 1000zł


Płacisz tyle ile dałeś za telefon jak go brałeś. Jak kupiłeś za 2000 to płacisz 2000 jak dałeś 59zł to płacisz 59 zł.

#8 Pluto27887

Pluto27887
  • 263 postów

Napisano 09 maja 2014 - 05:47

Płacisz tyle ile dałeś za telefon jak go brałeś. Jak kupiłeś za 2000 to płacisz 2000 jak dałeś 59zł to płacisz 59 zł.


Tak mi proponowali w przypadku zbitej szybki, ale nie dopytalem czy ma to znaczenie co do pojemności. Wtedy chodziło o 32 gb

#9 dashite

dashite
  • 34 postów

Napisano 09 maja 2014 - 07:02

Pisałem, ze dostajesz TAKI SAM model, przeciez iPhone 5S 16 GB a iPhone 5S 64 GB to dwa inne modele. Możesz wziąć inny model tylko wtedy kiedy aktualny wyrzuca z oferty.

#10 szymon343

szymon343
  • 1 postów

Napisano 18 czerwca 2014 - 09:15

no ja właśnie wziąłem to z moim 5s, i zastanawiam się, czy jak np. zamarzę sobie nosic telefon bez pokrowca i porysuje mi się, ewentualnie upadanie to np. po roku będę mógł sobie wymienić na nowego 5s ?


nie wymienią ci telefonu , ja teraz przechodzę podobną sytuacje tyle tyko że opócz porysowanej szybki jeszcze telefon mocno mi szwankuje -nie dzwoni kiedy ktoś do mnie dzwoni nawet nie mam komunikatu że ktoś próbowal się połączyć wiesza się co chwila jak juz mam polączenie to nie moge go odebrać nie mogę przeglądac neta bo ciągle mnie wyrzuca itp. poszedlem do t mobila i powiedzieli że nie wymienią bo w pierwszej kolejności telefon idzie na serwis do naprawy (naciąganie klienta na 10% kosztów naprawy? )
czytałem na innych forach jak naprawiali ludziom połamane telefony warte 800 zł a koszty wyceniali na 2000 zł , dopóki da się naprawić to nie wymienią będą naprawiać bez względu na koszty bo te zawyżają i pewnie mają na spółę z serwisem dodatkową kasę , tym sposobem t mobile naciąga nas na ubezpieczenie z którego nic nie mamy do tego musimy jeszcze placić zawyżone koszty napraw , jak chcesz żeby wymienili musisz go tak popsuć aby nie bylo możliwości naprawy lub daj sobie go ukraść szukam jeszcze w necie czy jest możliwość wymiany czy raczej zakupu tego samego telefonu w cenie za jaką kupilem ten telefon w razie jego zgubienia

#11 wafcio

wafcio
  • 28 postów
  • SkądGdynia, Poland

Napisano 31 lipca 2014 - 12:24

ja dałem swojego iPhona 5 do T-Mobile, w ramach tej usługi (bateria mi siadała), poza baterią wszystko działało, a obudowa na krawędziach miała tylko niewielkie ryski - wymienili mi aparat na nowy i zapłaciłem tylko 10% ceny. Czyli wniosek jest taki, że jak nie ma wizualnego uszkodzenia i nic w środku "nie lata", to wymieniają aparat na inny, zapewne na ten refub. Osobiście nie żałuję że to wziołem, dostałem nowy nie obdrapany aparat z dobrze działającą baterią (chociaż to się okaże za kilka dni, jak ona działa). Jak będę kupował iPhona 6 to też wezmę tą usługę. Wg mnie to taka tańsza wersja (czyli w pewnych sprawach też uboższa) Apple Care.

#12 lukasz66

lukasz66
  • 712 postów
  • SkądRadomsko

Napisano 19 grudnia 2014 - 14:48

Witam

 

Dziewczyna posiada iPhone 4S i niosąc go razem w torbie z gestym jogurtem, jogurt sie rozwalił i zalał telefon od dołu, od razu zaprowadziła go do komisu bo był akurat obok i jakiś gościu go rozkręcił coś tam niby poprzeczyszczał i powiedział, że nigdzie się nie nalało i wszystko jest ok, lecz jest jeden problem, głośnik strasznie harczy i nic prawie nie słychać (tak jak by był zaklejony), jest na telefon wzięte ubezpieczenie w t-mobile. Teraz chciałem zapytać Was o radę co z tym fantem zrobić? Czy naprawiać telefon w komisie (koszt 50zł)? Ale czy po takiej naprawie ubezpieczenie będzie dalej ważne? Czy oddać telefon do t-mobile? Ale czy zrobią to skoro telefon był otwierany i jak to dokładnie wygląda? Bo konsultant powiedział jej, że skoro był otwierany to nie przyjmą. Są w ogóle w stanie to sprawdzić? Może macie jeszcze jakieś pomysły i podobne doświadczenia? Dodam, że można z ubezpiecznia korzystać po 4 racie a zapłacone są dopiero 2 więc musiałaby się z tym męczyć 2 miesiące..

 

Pozdrawiam



#13 MC_

MC_
  • 6 946 postów

Napisano 19 grudnia 2014 - 14:53

Ciężko powiedzieć nie znając umowy, ale według mnie skoro ktoś inny już go "naprawiał" to będzie problem.


iP Xs; rMBP 2015 13', AW5 44 LTE





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych