Witam,
Noszę się z zamiarem zakupu któregoś z iPadów (wybór rozstrzygnie się między Mini Retina, a Air). Po kilku dniach wertowania ogłoszeń na pewnym portalu aukcyjnym dostrzegam, iż ceny za wersje Cellular są zdecydowanie wyższe. Wpadłem na pomysł by nabyć mobilny router wraz z kartą Aero i ominąć wyżej wspomniany problem. Tylko pozostaje kwestia GPS'u. iPady Wi-Fi nie mają tegoż modułu, a raz na jakiś czas chciałbym by tablet posłużył jako nawigacja. Czy w połączeniu z mobilnym routerem będzie on bez problemu znajdować pozycję na mapie i nawigował do celu? Czy bez modułu GPS będzie to w ogóle nie możliwe?
Pomijam tu oczywiście przypadki zerwania łącza, czy utraty sygnału z routera.
Proszę o pomoc, gdyż jestem zielony w tych sprawach, a mimo wszystko wolałbym zostawić co nieco grosza w kieszeni :mrgreen:

Zakup iPada, a problem GPS w wersji Wi-Fi
Started by
mrseeba
, 05 May 2014 17:51
5 replies to this topic
Posted 05 May 2014 - 17:51
Posted 05 May 2014 - 17:58
Modem mobilny to nie gps, więc nie będzie znajdować prawidłowego położenia. Możesz go sparować z iphone i wtedy pokaże właściwe położenie.
Posted 05 May 2014 - 21:57
Tylko po co wtedy iPad?
Ja mam takie doświadczenie z iPodem touch 4 gen: niby mial tylko wifi i bluetooth a jadąc po mieście z włączonym internetem z mobilnego rutera widział doskonale drogę. Zrobiłem eksperyment: włączyłem aplikację z rozkładem jazdy bazującą na mapach apple i wyłączyłem mobilny ruter. Na iPodzie Touch nadal przesuwał się punkcikpo mapie w miarę, jak poruszalem się po mieście. Myślę, ze ipod touch 4 gen ma gps ale zablokowany przez software. Podobnie moze byc w iPadach. Oficjalnie przecież wiadomo, ze apple tv 2 generacji bluetootha nie miało (w specyfikacji) a nagle zaczęło obsługiwać klawiatury na bluetooth... Po kolejnych aktualizacjach...
Posted 06 May 2014 - 09:35