Witam, mam możliwość kupienia iPhone 5s. Chcąc jednak sprawdzić czy posiada on simlocka wykupiłem usługę sprawdzenia czy model ma simlocka na simlock24.pl. Po wysłaniu imei otrzymałem odpowiedź, która nie była jednoznaczna - IPHONE 5S 16GB SILVER Germany TMobile Policy Unlock Locked. Napisałem więc do simlock24.pl z prośbą o wyjaśnienie czy sprawdzany przeze mnie iPhone ma simlocka. W wiadomości zwrotnej otrzymałem takie informacje.
"Witam
Telefon powinien być odblokowany.
Proszę włożyć kartę sim innego operatora niż T-mobile i podłączyć
telefon to iTunes, bądź włączyć wi-fi aby telefon się
zaktualizował."
POWINIEN BYĆ?
"Według naszych informacji telefon powinien być odblokowany
Dziękujemy"
Nie wiem właściwie teraz co zrobić, nie poproszę przecież sprzedawcy, który zapewnia, że jest bez simlocka, żeby otworzył pudełko i to sprawdził. Może jest ktoś na tym forum kto się na tym zna i mógłby mi powiedzieć czy mogę być pewny, że jest odblokowany? Korzystał ktoś wcześniej z simlock24.pl?
Poniżej jeszcze zostawiam imei urządzenia. Może wy jesteście w stanie sprawdzić czy ten iPhone posiada simlocka.
358687057061584

Simlock24.pl i dziwna odpowiedź.
Rozpoczęty przez
Rybarkiewicze
, 04 maj 2014 14:15
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04 maja 2014 - 14:15
#2
Napisano 04 maja 2014 - 14:41
Nie rozumiem spraw jeżeli na aukcji/ogłoszeniu jest napisane, że telefon jest bez sim-locka, a gdy dostaniesz go i okaże się że ma blokadę, zostałeś wprowadzony w błąd a przedmiot nie jest zgodny z opisem. Telefon zwracasz, sprzedawca zwraca pieniądze.
#3
Napisano 04 maja 2014 - 15:53
wytłumacz mi więc jak telefony z Polskiej dystrybucji(tak jest napisane w aukcji) jest z sieci macierzystej Germany TMobile
#4
Napisano 05 maja 2014 - 07:43
to kup innego a tego olej jezeli sie cos nie zgadza
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych