

Odrzucane transakcje w AppStore z banku PKO BP
#1
Napisano 28 kwietnia 2014 - 08:34

#2
Napisano 28 kwietnia 2014 - 08:38
#3
Napisano 28 kwietnia 2014 - 08:42
#4
Napisano 28 kwietnia 2014 - 09:11
#5
Napisano 28 kwietnia 2014 - 09:12
#6
Napisano 28 kwietnia 2014 - 09:15


#7
Napisano 28 kwietnia 2014 - 11:04
Problem nie twi w PKO BP, ale w płatnośćiach Apple.
Ja przy każdym przelewie mam problem.
Ale wątek jest o płatności kartą. Mam mBankową i nigdy nie miałem problemów.
Przelew to (dla mnie!) nie jest płatność 21 wieku ;-)
#8
Napisano 28 kwietnia 2014 - 11:43
Dokładnie o tym piszę.Ale wątek jest o płatności kartą. Mam mBankową i nigdy nie miałem problemów.
Przelew to (dla mnie!) nie jest płatność 21 wieku ;-)
Niestety nie każdą kartą i nie zawsze można płacić w AppStore. Stąd też ten wątek.
Dlatego trzeba bawić się z przelewami lub pocztą, gdzie nigdy nie wiadomo gdzie wpisać podane przez Apple dane do transakcji.
#9
Napisano 28 kwietnia 2014 - 13:24
#10
Napisano 28 kwietnia 2014 - 13:51
Należy tylko rozgraniczyć nazwy:
Karty debetowe - nadruk płaski i w/g konsultantów w banku PKO BP istnieje możliwość płatności w internecie
Karta kredytowa - nadruk wypukły
To nie jest żadna reguła. Chyba że w PKO BP.
Aktualnie mam debetówkę z mBanku która jest wypukła. A Kilka lat temu w tym samym banku miałem płaską kartę kredytową.
#11
Napisano 21 maja 2014 - 21:43
#12
Napisano 02 lipca 2014 - 13:42
#13
Napisano 18 sierpnia 2016 - 10:39
Ja też miałem podobne problemy. Należy tylko rozgraniczyć nazwy: Karty debetowe - nadruk płaski i w/g konsultantów w banku PKO BP istnieje możliwość płatności w internecie Karta kredytowa - nadruk wypukły Z kartami debetowymi wydawanymi przez PKO BP to jest taka sprawa że one mają system podwójnej weryfikacji i nie są one dostosowane do płatności w App Store. Bank PKO BP twierdził że u nich wszystko w porządku a AppStore pisało aby mój bank zmienił swój system zabezpieczeń i weryfikacji karty. Niestety, w starciu gigantów poległem. Ja swoją kartę debetową wielokrotnie weryfikowałem w Apple Store gdzie za każdą weryfikację obcinało mi 8 zł z groszami. Do weryfikacji nie doszło. Owszem, cała kasa która została zablokowana przez moje próby weryfikacji wróciła na konto. Z kartę kredytową poszło od razu. Jedna weryfikacja i po kłopocie. Chodź każdy bank ma swój system kartowych weryfikacji i zabezpieczeń więc trudno jest faktycznie stwierdzić o co chodzi.
Mam problem z kartą wypukłą. Dopóki miałem w apple wbitą kartę debetową (płaską) było ok. Niestety jej ważność minęła ponad rok temu. Otrzymałem kartę wypukłą i z nią niestety mam problem bo od roku nie mogę się nią posługiwać w appstore. Oczywiście na infolinii apple każą dzwonić do banku, a bank puka mi się w czoło. I jak tu nie być piratem panie premierze Dzwoniłem ponownie dzisiaj, a konsultantka mi mówi, że niestety apple nie będzie u siebie nic zmieniać dla jednego banku. Na moje stwierdzenie, że mówi o największym banku w tym dzikim kraju stwierdziła, że to nie jej problem. No i już wiadomo, że mają nas głęboko. Czy macie jakiś adres e-mail do zgłoszenia tego zachowania, ale nie do infolinii polskiej tylko np. w centrali apple na Europę?
#14
Napisano 27 września 2016 - 22:30
Na karcie wypukłej nie mam problemów.
Korzystam także z wypukłej WBK i również nie ma problemów.
Przy przelewach zagranicznych wskazana jest karta wypukła.
#15
Napisano 28 września 2016 - 08:39
również miałem problem przy płaskiej karcie PKO BP, na wypukałem wszystko śmiga bez problemu
#16
Napisano 14 października 2016 - 21:38
Ja mam kredytową wypukła z PKO BP i nigdy nie było problemu.
#17
Napisano 15 października 2016 - 00:09
Mam problem z kartą wypukłą. Dopóki miałem w apple wbitą kartę debetową (płaską) było ok. Niestety jej ważność minęła ponad rok temu. Otrzymałem kartę wypukłą i z nią niestety mam problem bo od roku nie mogę się nią posługiwać w appstore. Oczywiście na infolinii apple każą dzwonić do banku, a bank puka mi się w czoło. I jak tu nie być piratem panie premierze
Dzwoniłem ponownie dzisiaj, a konsultantka mi mówi, że niestety apple nie będzie u siebie nic zmieniać dla jednego banku. Na moje stwierdzenie, że mówi o największym banku w tym dzikim kraju stwierdziła, że to nie jej problem. No i już wiadomo, że mają nas głęboko. Czy macie jakiś adres e-mail do zgłoszenia tego zachowania, ale nie do infolinii polskiej tylko np. w centrali apple na Europę?
Tu nie jest problem z wypukłością karty tylko najprawdopodobniej z ustawionym limitem wartości transakcji internetowych. W niektórych przypadkach domyślnie ustawiona wartość (oficjalnie: ze względów bezpieczeństwa) na nowej karcie to 0 (zero) PLN.
Użytkownik bee3 edytował ten post 15 października 2016 - 00:09
Pomogłem ? - Lubię to
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych