Witam wszystkich!
Pewnie zaraz zostanę zjedzony przez wszystkich tu zaglądających, że temat który opiszę już był itd..
Otóż nie do końca, ponieważ szukałem i czytałem inne posty związane z moim problemem, ale tylko częściowo uzyskałem odpowiedź.
Mój problem polega na tym, że kupiłem na allegro iphone 4. Poprzedni właściciel napisał, że posiada on simlock na sieć O2 w UK, ale w żaden sposób nie jest zablokowany i wszystko działa. Po otrzymaniu go faktycznie - mogę latać po menu, teoretycznie wszystko robić, ale kiedy chciałem wyzerować telefon pojawiła się wiadomość, że muszę podać hasło do jakiegoś tam maila/konta.
Zalogowałem się na swoje konto myśląc, że z takiego punktu uda mi się to zrobić, ale niestety wraca wszystko do wyświetlonego maila
i hasła, które należy wpisać. I teraz moje pytanie. Czy po ściągnięciu simlocka telefon sie wyzeruje i to konto icloud również?
Dzwoniłem do tej osoby, która mi sprzedała telefon, gość powiedział, że po ściągnięciu simlocka wszystko będzie okej i będę mógł wyzerować telefon. Uwierzyłem, bo nie ogarniam tego do końca, więc postanowiłem poszukać pomocy tutaj, bo nie wiem co dalej.
Z góry dziękuję za odp, pzdr!

Blokada Icloud a simlock UK - problem
Rozpoczęty przez
m23
, 25 kwi 2014 13:54
10 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25 kwietnia 2014 - 13:54
#2
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:00
Nie.
A temat blokady iCloud był setki razy na forum, wyszukiwarka u góry.
#3
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:03
Wiem, że był, ale nie znalazłem opisu, co do iclouda i telefonu z simlockiem. Więc ściągnięcie simlocka nie spowoduje wyzerowania telefonu i to konto pozostanie tak czy inaczej ?
#4
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:04
Simlock i ta blokada to dwie zupełnie inne historie. Musisz mieć hasło do tego konta AppleID, do którego jest przypisany telefon, bo nawet jak zdejmiesz simlocka to przy probie aktywacji będziesz musiał to hasło podać. Generalnie bez tego hasła dla Ciebie ten telefon jest całkowicie bezużyteczny, więc lepiej go oddaj i kup coś normalnego.
#5
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:07
Jaki soft ?
#6
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:13
A jak sprawdzić tą wersję softu ? Po podłączeniu do itunes komputer nie widzi iphona, zupełnie jakby nie był podłączony..
#7
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:15
Jaki soft ?
Co najmniej 7.0 - tak wynika z opisu zachowania telefonu.
#8
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:19
Chodzi mi o konkretną wersją wiem że do IOS 7.06 jest bug który umożliwi korzystanie z telefonu do momentu zerowania.
Chyba z resztą na IOS 7.1 też coś było..
#9
Napisano 25 kwietnia 2014 - 14:22
iOS 7.1.1
#10
Napisano 25 kwietnia 2014 - 16:00
Sprzedający zrobił Cię w konia.
#11
Napisano 25 kwietnia 2014 - 19:50
Okazało się, że sprzedający sam nie był tego świadom. Odesłałem telefon.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, temat do zamknięcia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych