Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

MBP(R) przycinający interfejs i przewijanie stron

• Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 zacol

zacol
  • 4 posts

Posted 14 April 2014 - 20:02

Kilka dni temu stałem się (nie)szczęśliwym posiadaczem używanego MBP® 13" Late 2012. Na komputerze został zainstalowany najnowszy system Macerick. WIzualnie laptop wygląda idealnie. Technicznie też nic nie wskazuje na jakiekolwiek uszkodzenia. Niestety odkryłem, że mam problem z przycinaniem się niektórych animacji UI, np. powiększanie się pulpitu od razu po zalogowaniu, minimalizowanie/maksymalizowanie okien (wygląda na 3 FPS), przełączanie pulpitów, itp. To samo dotyczy się przewijania stron internetowych w Safari/Chrome. Nawet proste strony potrafią strasznie przyciąć. Jest to dla mnie dość spory problem biorąc pod uwagę, że pracuję jako front-endowiec i na co dzień piszę skomplikowane animacje dla stron internetowych, które najzwyczajniej w świecie na moim nowym komputerze tracą płynność. Sporo googlowałem na ten temat i wyczytałem, że problem leży w wyświetlaczu, a dokładniej w tym, że MBP® nie radzi sobie ze skalowaniem natywnej rozdzielczości retiny. Niestety większość postów pochodzi z 2012 roku i albo użytkownicy piszą, że aktualizacje przyniosły poprawę (u mnie niestety nie), albo nadal borykają się z tym problemem. W międzyczasie przeinstalowałem system, ale nadal bez efektów. Czy jest jakieś rozwiązanie tego problemu? Może instalacja ML? Jakieś inne przeglądarki lepiej radzą sobie z renderowaniem stron? Cokolwiek co przywróci mi wiarę w to, że nie utopiłem kilku tysięcy złotych w laptopa, na którym nie można pracować? Bardzo liczę na Waszą pomoc.

#2 tommy45

tommy45
  • 110 posts

Posted 14 April 2014 - 21:25